Paras kattila - official
Mikä on kattiloiden eittämätön kunkku? Joku tuossa kyseli parhaiden paistinpannujen perään, joten keskustellaanko hieman myös kattiloista? Mikä olisi sellainen kattila jolla kelpaisi keitellä..??
Kommentit (12)
Jaa, en merkistä tiedä (siis muista), mutta kymmeneen vuoteen ei oo ollu kuin teräskattiloita. Muita en käyttäis. Kumpikin toi siis yhteiseen kotiin omansa ja edelleen on hyvin kestäneet: uuden veroisia. Tämä viesti nostaa kuitenkin aloitusta, joten ehkä jotain hyötyä.
Meillä keitellään ihan Pirkka-kattiloilla ja hyvin keittyy!
Minä hankin pari vuotta sitten saksalaiset Fissler Original Prot ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen valintaani. Näin hyviä ei ollut edes ammattikeittiöissä.
T: kokki evp
Sellainen, joka on täynnä puuroa kuten laulussa lauletaan!
Kuparikattila, jossa on rosterinen sisäpinta. Ostin vuosia sitten erään ravintolan konkurssihuutokaupasta setin niitä ja muita en ole sen jälkeen kaivannut.
Ihan on Opan peruskattilat meillä. Minusta on ihan hullua laittaa liikaa rahaa johonkin kattiloihin.
Minäkin haluaisin tietää mikä olisi paras kattila etenkin kaasuliedelle.
Nyt reilun vuoden kokkaillut kaasulla ja nuo perus teräksiset menee ulkopinnalta karmean näköiseksi..toiset enemmän, toiset vähemmän. Pitäisi olla jynssäämässä saippuavillalla tai sillä terässykeröllä ja periaatteesta ei ole sellasia koko taloudessa ettei oma sisko,äiti tai anoppi naarmuta meidän tiskiallasta pilalle sellaisilla.
Minä tykkään (halvasta) lukittavasta pasta/perunakattilastani.
Siis kannessa on siiviläreiät ja kansi lukkiutuu tietyssä asennossa joten vedet on helppo kaataa pois.
deBuyer Prima Matera. Aivan yliveto. Kun se tuli taloon, mitään muuta ei haluaisi enää käyttää.
deBuyer kuparikattila. Ainoa huono puoli on se, että se painaa paljon, mutta muuten ihan loistava.
Onko tefalin kattiloista mihinkään?
Sellainen halpa, ettei haittaa vaikka palaisikin pohjaan.