Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exä väittää, etten anna lapsille tarpeeksi ruokaa!

Vierailija
20.11.2017 |

Mielestäni esimerkiksi ottamansa lihamakaronilaatikko 400 grammaa on neljälle hengelle ihan riittävä pääruoka, lisäksi tulee toki salaatti (yleensä porkkanaraaste puolukoilla, itsepoimittuja, huom), 1 siivu ruisleipää, 1 leikkele tai 1 juusto ja margariinia sipaisu sekä lasi maitoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta taitaa sn eines makaroonilaatikon hinnalla jo ostaa halvinta jauhelihaa ja halvinta makaroonia, jotta kaikkia saavat syödä kunnolla.

Läskit mammat täällä selittää kuinka pitää syödä kunnolla ja PALJON. ei ihme että olette läskejä

Aloittajan kertoma ruokamäärä on ihan riittävä. Kakarat syö koulussakin. Eikä esim vanhukset saa laitoksissa edes noin paljoa.

Lopettakaa se läskien ihannointi

Olen itsekin ollut ruokapöydässä, jossa 8 hengelle ruoka tarjoillaan jäätelökupeista. Nälkä ei lähde ja tuntuu oudolta miettiä kuinka monta porkkanasuikaletta raasteesta voi ottaa, että muillekin riittää. Mitä järkeä? Outoa ja inhottavaa.

Valitettavasti niistä lapsista tulee lihavimpia, jotka ovat koko ajan nälässä ja miettivät vain ruokaa. Ostavat sitten taskurahoilla makeata nälän pitämiseksi. Ja miltä sinä mahdat näyttää ap? Rasvaton keski-ikäinen on sitten kuiva ja ryppyinen ilmestys!

Vierailija
22/24 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ovat 7v ja 11v ja kumpikin syö oman laatikon ja salaattia, jos eineslinjalle mennään. Molemmilla on urheiluharrastus ja ovat muutenkin aktiivisia liikkujia (vanhempi 155cm ja 36kg ja pienempi 134 cm ja 26 kg). Eikä ole päivän ainoa ateria vaan aamulla on vedetty puuro marjoilla, ruisleipä juustolla ja leikkeleellä ja kurkulla/paprikalla ja lasillinen smoothieta, sitten kouluruoka, iltapäivällä välipalaksi rahkaa tai leipää ja sitten päivälliseksi se kokonainen 400g makaronilaatikko porkkanaraasteen ja raejuuston kera. Iltapalaksi vielä puuroa, leipää ja hedelmiä/marjoja.

Kasvavat ja liikkuvat lapset tarvitsevat ruokaa enemmän kuin istumatyössä olevat aikuiset. Toisaalta pienikin määrä ruokaa on riittävää, jos lapset ovat saaneet vatsansa täyteen ja heillä on mahdollisuus saada lisää halutessaan/seuraava ateria on jo parin tunnin päästä.

Siis mitä? 155 cm ja painaa 36kg?! Olen itse saman pituine, hoikka ja painan 50kg. Harrastan kilpauintia ja liikun muutenkin paljon. Ja painpideksini on normaali.

Olet varmaan aikuinen etkä lapsi🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh todella huono provo ei kukaan ole noin tyhmä että kuvittelisi 400g riittävän 4 henkilölle. Itse olen hoikka ja urheilen kohtuupaljon ja huotasen 400g ruokaa tuosta noin vain. Tosin en niitä valmisruokia vaan teen makaronilaatikkoni ihan itse. No provonsa kullakin.

Vierailija
24/24 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ovat 7v ja 11v ja kumpikin syö oman laatikon ja salaattia, jos eineslinjalle mennään. Molemmilla on urheiluharrastus ja ovat muutenkin aktiivisia liikkujia (vanhempi 155cm ja 36kg ja pienempi 134 cm ja 26 kg). Eikä ole päivän ainoa ateria vaan aamulla on vedetty puuro marjoilla, ruisleipä juustolla ja leikkeleellä ja kurkulla/paprikalla ja lasillinen smoothieta, sitten kouluruoka, iltapäivällä välipalaksi rahkaa tai leipää ja sitten päivälliseksi se kokonainen 400g makaronilaatikko porkkanaraasteen ja raejuuston kera. Iltapalaksi vielä puuroa, leipää ja hedelmiä/marjoja.

Kasvavat ja liikkuvat lapset tarvitsevat ruokaa enemmän kuin istumatyössä olevat aikuiset. Toisaalta pienikin määrä ruokaa on riittävää, jos lapset ovat saaneet vatsansa täyteen ja heillä on mahdollisuus saada lisää halutessaan/seuraava ateria on jo parin tunnin päästä.

Siis mitä? 155 cm ja painaa 36kg?! Olen itse saman pituine, hoikka ja painan 50kg. Harrastan kilpauintia ja liikun muutenkin paljon. Ja painpideksini on normaali.

Oletko myös 11 vuotias?