Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Otatko puhelimen mukaan paskalle?
Kommentit (6)
En. Mulla menee paskalla käymiseen ehkä minuutti enkä halua jäädä siihen pidemmäksi aikaa istuskelemaan paskan hajuun lukemaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähes aina. Tänäänkin meni istunnolla sen takia vartti vaikka itse asia kesti vain hetken. Ei ollut kiirettä ja siinä oli mukavan lämmin istua.
Siltä varalta, että paperi on loppunut.
Jos sillä on kova paskahätä, niin kyllä.
menen tietysti, puhelin mukana varulta jos eräs ihana mies soittaa! mies on niin lutunen, nam nam pakko heti vastata jos kännykkä soi :D
Alue: Aihe vapaa
No miksi ei. Siinä on hyvää aikaa lukea uutisia.