Töissä päiväkodissa ja kollegan mauton vitsi
Tämä tapahtui jo jokin aika sitten mutta jäi tavallaan vaivaamaan. Olen siis nuori nainen töissä päiväkodissa ja oli vaikeuksia aluksi tulla toimeen erään vanhemman naisen kanssa, joka oli usein aika tyly mulle. No nykyään sitten ollaankin kuin vanhat työkamut konsanaan eikä ole mitään kyräilyjä.
Erään kerran oltiin kahdestaan muutaman lasten kanssa pienryhmässä ja siinä sitten hassuttelin tunkeutumalla lapsille tarkoitettuun "putkeen", joka oli ehkä hieman ahdas mulle. Työkaveri repesi nauruun ja sanoi että, " tulee ihan mieleen se Erika, heheh, eikös se ollu ton tyylisessä paketissa ". Tarkoitti siis juuri sitä kuoliaaksi kidutettua Eerikaa. Menin sitten ihan hämilleni että miten voi edes vitsailla tommosesta ja nauraa! Miten itse reagoisitte? Menin aika vaikeaksi.
Kommentit (16)
Kysyitkö sinä, että mitä hän tarkoitti?
No joo. Vaikka itselläkin välillä aika huonot läpät,niin toi oli tökeröä työkaverilta.
Aika sairas läppä ja varsinkin kun tosta tapauksesta on aikaa jo vuosia!
En kysynyt koska hämmästyin ja kiusaannuin siitä niin paljon että miten voi vieläpä lasten parissa työskentelevä ihminen heittää tollasta..
En minä ihan varma olisi, että hän viittasi Eerikaan, se olisi kyllä todella mautonta. Toisaalta, enpä tiedä mihin muuhunkaan tuo voisi viitata? Dannyn Erikan johonkin piukkaan esiitymismekkoon?
Tajuaisin jos sulla olisi ollut tiara päässä, silloin olisit voinut muistuttaa Erikaa ja aiheuttaa ajattelemattoman heiton. Muuten tuo on sen verran kaukaa haettu assosiaatio, että tyyppi taitaa ajatella tuollaisia useinkin.
Nyt on provoon kerätty hienosti tylyt vanhemmat naiset kuinka ollakaan ja kommentit jännän äärellä. Next.
Mauton kommentti. Mutta myös epäammattimaista käytöstä sinuta, ehkä yritti hillitä sinua siinä onnistumatta tai teki sen tökeröä tavalla. :/ unohda. Ja jatka töitä. Koita jatkossa ottaa töissä ammatilliseksi rooli. Ei päiväkodissa tarvitse aikuisten alkaa lapsia leikkiä vaikka leikkimielisyytyä kaivataankin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on provoon kerätty hienosti tylyt vanhemmat naiset kuinka ollakaan ja kommentit jännän äärellä. Next.
Ei ole kyseessä provo! Tapahtui ihan oikeasti ja on välillä tullut mieleen tuo kommentti.
Ja olen varma että tarkoitti sitä Erikaa just, koska siinä kurottautui lähemmäs ja melkein kuiskasi että "se lapsi joka kuoli". Kuiskasi varmaan lasten takia (taaperoikäisiä) ja kun mulla oli niin tyrmistynyt ilme. Sitten se tilanne vaan jotenkin jatku siitä normaalisti. Ap
Lapsen kuolema ei ikinä ole vitsailun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Mauton kommentti. Mutta myös epäammattimaista käytöstä sinuta, ehkä yritti hillitä sinua siinä onnistumatta tai teki sen tökeröä tavalla. :/ unohda. Ja jatka töitä. Koita jatkossa ottaa töissä ammatilliseksi rooli. Ei päiväkodissa tarvitse aikuisten alkaa lapsia leikkiä vaikka leikkimielisyytyä kaivataankin.
Siis anteeks, mitä EPÄAMMATTIMAISTA siinä on että joskus haluaa naurattaa lapsia ja vähän hassutella? Ei se työ niin vakavaa kokoajan ole. tiedoksi sulle, että ne kaikki lapset nauroi ja pitävät musta.
Tuota kutsutaan mustaksi huumoriksi.
Se ei kuitenkaan sovi kaikkiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuota kutsutaan mustaksi huumoriksi.
Se ei kuitenkaan sovi kaikkiin tilanteisiin.
No just näin. Ap
Pöh, nyt meni plöronäksi, kun oikein kuiskasikin. Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, nyt meni plöronäksi, kun oikein kuiskasikin. Älä nyt viitsi.
Mikä tässä on niin uskomatonta? Selitin juuri että kuiskasi varmaan osaksi lasten takia ja osaksi siksi, koska ilmeeni oli varmasti hölmö. Luuli etten tajua kestä puhutaan. Yhtä hyvin työkaveri olisi voinut olla nuorempi nainen. Ihan yks lysti vaikka pidät provona. Ap
Kellään mitään mielipidettä?