Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen kypsyys ja neitsyyden menetys

Vierailija
20.11.2017 |

Minulla on monipuolinen kokemus naisista. Olen huomannut jo kauan sitten, että kun nainen säästää neitsyytensä siihen pisteeseen, että on oikeasti valmis ja vastuuntuntoinen, hänestä kehittyy hyvin tasapainoinen aikuinen ja viehättävä nainen. Lapsena neitsyytensä menettäneet taas tuntuvat lähes kaikki olevan jollain tavalla hiukan hukassa läpi koko elämän.
Mikä sinun kokemuksesi on ja mitä mieltä olet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 v neitsyt enkä todellakaan tasapainoinen.

Vierailija
2/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää sun monipuolisesta kokemuksista naisiin. Montaako naista olet seurannut neitsyyden menetyksestä eläkeikään? Millaisia tutkimusmenetelmiä olet käyttänyt? Miten päädyit lopputuloksiin? Mistä päättelet, että juuri neitsyyden menetys on suuri käännekohta? Miten lapsuuden vaikutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on varhaiskypsiä niin ei tartte pihdata.

Vierailija
4/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 v neitsyt enkä todellakaan tasapainoinen.

No, tällä foorumilla se ei liene mikään harvinaisuus.

Vierailija
5/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus oli mitä oli, elämä muovautui haluamalleni tasapainoiselle uralle aikuisena, kun pääsin elämään omannäköistä elänmää.

Neitsyys meni 15 v, silti vain 3 kumppania 30 v myöhemminkään.

Vierailija
6/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanisti kirjoitti:

Kerro lisää sun monipuolisesta kokemuksista naisiin. Montaako naista olet seurannut neitsyyden menetyksestä eläkeikään? Millaisia tutkimusmenetelmiä olet käyttänyt? Miten päädyit lopputuloksiin? Mistä päättelet, että juuri neitsyyden menetys on suuri käännekohta? Miten lapsuuden vaikutus?

Jos sinä olisit oikeasti humanisti, niin kykenisit kyllä itsekin ajattelemaan ja tekemään johtopäätöksiä. 

Vierailija
7/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on kymmeniä seksikumppaneita, se on sekaisin kuin seinäkello.

Jos aloittaa seksin 15 v. tai alle, homma on yleensä alkanut jonkinlaisella painostuksella.

Sikäli on hyvä että partnereiden määrällä nykyään leuhkitaan, niin tietää ketkä nusaa kuin oravat jokaisen vastaantulijan kanssa.

Yllättävää kyllä, vieläkin ns. maineen menettäminen on tosiasia. Kummankaan sukupuolen jakorasiat ei herätä kiinnostusta.

Vierailija
8/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaa seksin 15 v. tai alle, homma on yleensä alkanut jonkinlaisella painostuksella.

Sikäli on hyvä että partnereiden määrällä nykyään leuhkitaan, niin tietää ketkä nusaa kuin oravat jokaisen vastaantulijan kanssa.

Yllättävää kyllä, vieläkin ns. maineen menettäminen on tosiasia. Kummankaan sukupuolen jakorasiat ei herätä kiinnostusta.

Enpä usko, että yksikään ihminen tietää, mitä olen tehnyt joskus 30 vuotta sitten. Enkä itse tiedä, mitä mieheni on tehnyt nuoruudessaan.

Vierailija
9/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin 15-vuotiaana neitsyyden ja olin kyllä ilosempi sillon ku harrastin seksiä suht terveiden ihmisten kanssa. xD Nyt, ku oon leikkiny nunnaa melkeen 5-6 vuotta niin en oo erityisen tasapainonen. :D

En usko että ainakaan omalla kohdalla on vaikuttanut johonkin henkiseen tasapainoon toi neitsyyden menetys-ikä. :)

Vierailija
10/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ap korreloi miehiin? Veikkaukseni mukaan et voi olla kovin tasapainoinen jos naisten neitsyys tai sen menettäminen aiheuttaa sinulle niin paljon tuskaa että koet tarpeelliseksi valistaa naisia neitsyyden säilyttämisen tarpeellisuudesta. Tosin veikkaan myös että sinulle naiset voivat tulla menettäämään neitsyytensä ilman riskejä? Olenko oikeassa?

M42v

Vierailija
11/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan osaa nauttia omasta seksuaalisuudestaan eri ihmisten kanssa. 

Vierailija
12/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni vasta 26-vuotiaana enkä todellakaan pidä itseäni tasapainoisena. Kaikkea muuta. Ikää nyt 28 ja ihan lapsi koen olevani edelleen.

Vierailija
13/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että yksikään ihminen tietää, mitä olen tehnyt joskus 30 vuotta sitten. Enkä itse tiedä, mitä mieheni on tehnyt nuoruudessaan.

Ettekö uskalla puhua elämästänne?

No huhhuh!

Vierailija
14/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taas osaa nauttia seksuaalisuudestaan rakastetun kanssa.

Vierailija
15/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taas osaa nauttia seksuaalisuudestaan rakastetun kanssa.

Aivan. Meitä on moneksi.

Vierailija
16/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen neitsyt omasta tahdostani. En ole vielä valmis seksiin.

Vierailija
17/17 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 14v luokalla on nyt muotia että osa likoista jakaa vanhemmille jätkille. 19-20-vuotiaille. Kehuskelevat kenen kanssa ovat panneet ja kuinka on nyt neitsyyskin menetettyä. Mistä lähtien 8-luokan likoille on ollut mainetta tuova asia jakaa kaikille halukkaille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi