Oletko kokenut kielletyn rakkauden?
Kommentit (13)
Rakkaus on aina syntiä. Se on pirun kuiskuttelua haureuksiin.
En, mutta olen kokenut monesti kuinka pojan äiti ei ole tahtonut päästää lapsestaan irti, määräillyt suhdetta ja lopulta ajanut meidät eroon. Jopa omien vanhempieni kohdalla oli vähän näin. Anopit ovat hel*etistä!
Omasta mielestäni en. Muiden mielestä ehkä. Olen ulkomaalaistaustainen ja kun minulla on ollut kantasuomalainen poikaystävä niin ihmiset ovat kyselleet että eikö minua painosteta lopettamaan tuo suhde ja eikö meidän perheemme vastusta sitä. Kukaan ei silti ole vastustanut. Ei oma perheeni eikä niiden poikaystävien perheet.
Sellainen rakkaus minulla taitaa olla. Mies on työkaveri, huomattavasti minua vanhempi ja suhde alkoi ollessani naimisissa. Lähipiirini tietää ja hyväksyy. Työhteisö voi paheksua tai osa heistä. Pidämme suhteen omana asiana.
Mahdollisesti juuri nyt. Koska olen kolmaspyörä. Hyväksytysti. Raastavaa, koska haluan oikean suhteen, mutta olen tässä hyvin vahvasti kiinni.
Joo. Olin itse parisuhteessa kun rakastuin toiseen mieheen, joka rakasti myös mua, mutta koska en ole syntynyt samaan uskontoon kuin hän, emme voi koskaan olla yhdessä.
On karmeaa, että tunne pitää tukahduttaa muiden, yhteisön rauhan takia. Vaikka se olisi niin oikein.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, etten muita ole kokenutkaan. Minusta on kiellettyä pitää. Hävettää joka kerta, jos joku luulee voivansa.
Kuinka noin?
Kyllä. Sitä kesti muutaman vuoden. Kun suhde/hyväksikäyttö alkoi, olin 14v. Mies oli isäni ikäinen ja perheellinen.
Vierailija kirjoitti:
On karmeaa, että tunne pitää tukahduttaa muiden, yhteisön rauhan takia. Vaikka se olisi niin oikein.
-ap
Miten niin alapeukut? Olen aikoinaan joutunut luopumaan, pienen lapsen ja hänen sairaan isänsä takia. Isälle ei ollut paikkaa mihin mennä, ei toimeentuloa. Sukunsa ei välittänyt tai osannut auttaa. Olin hyvin nuori. Se ei ollut tervettä rakkautta.-ap
Olen. Rakastuimme toisiimme varatun, itseäni tuplaten vanhemman miehen kanssa. Hän erosi, ja me olemme yhä yhdessä. Mutta kyllä sitä lokaa on tullut niskaan..
Olimme molemmat varattuja. Eihän siitä mitään tullut. Kokemus oli hyvin intensiivinen ja tuskallinen. Toipuminen kesti vuosia. Kukaan ei saanut koskaan tietää.
Tuntuu, etten muita ole kokenutkaan. Minusta on kiellettyä pitää. Hävettää joka kerta, jos joku luulee voivansa.