Gynekologille
Vähän vaivaa parin vuoden takainen synnytys ja tuntuu ettei kaikki ole palautunu normaaliksi alakerrassa. Musta tuntui tältä jo aikaisemmin ja sanoin siitä jälkitarkastuksessa, mutta tuntuu että terveydenhuollon se vähäinenkin kunnioitus mua kohtaan loppui heti kun lapsi oli ulkona, joten en yllättyny kun en saanu apua silloinkaan. Nyt mä oon miettinyt että pitäis tuolle varmaan jotain tehdä, kun alkaa parisuhdettakin hiertää. Pitäisi varmaan gynelle mennä, mutta julkiselle en enää uskalla valittaa. Asia on mulle tosi arka enkä tarvi yhtään vähättelyä tmv varsinkaan terveydenhuollon puolelta, joten mietin löytyiskö yksityiseltä gyneä, joka olis sillai ihminen ja saisin tietää mikä on vinossa ja miten sen hoitaa. Voiko tällasta kysyä aikaa varatessa?
Ei puhelimessa mitään tarvitse kysellä, varaat vaan ajan jollekin mukavan näköiselle gynelle ja selität asiasi sitten paikan päällä. Yksityiselle mennessä voi olla aika varma, että kuunnellaan ja ainakin yritetään auttaa, ei ole samanlaista meininkiä kuin monesti julkisella. Ja jos jostain syystä se eka lääkäri on välinpitämätön niin sitten vaan seuraavalle.