Miss Helsinki LIVE
Katson juuri Miss Helsingin liveä iltasanomista, ja haastatteluissa ollut jo Martina, Jessica Ruokola sekä Rosanna Kulju. En ole kenenkään heistä fani, mutta kaikista sympaattisin heistä oli ilman muuta Jessica. Mukavan, rauhallisen ja ystävällisen oloinen. Martina oli änkyttävä, hermostunut, sanoissaan ja ajatuksissaan poukkoileva sekä agressiivisen oloinen. Rosanna vaikutti, anteeksi nyt suora ilmaus, aika tyhmältä, ja myös todella karkealta ihmiseltä. Aloitin lähetyksen katsomisen ajatuksella että pääsen naureskelemaan bimboille, mutta itse asiassa tuli lähinnä myötähäpeä. Toisaalta sitten Jessica yllätti sympaattisuudellaan mitä en odottanut. Toivottavasti hän on päässyt siitä hullusta poikaystävästä irti.
Kommentit (25)
Miss Helsinki-kilpailu - ponnahduslauta ryysyistä rikkauksiin!
Myötähäpeä valtaa kun katsoo tätä.
Tänä vuonna voittaja on paksukainen. Uus somekohu jeejeeeeee
Rumat ja osin jopa rivot asut ekalla kierroksella. Naurettava tuo talent-osio.
Luulen että piireihin päässyt Jasmin voittaa, itse kannustan Miskaa! Talenteista myötähäpeä :D
ahdjkdls kirjoitti:
Luulen että piireihin päässyt Jasmin voittaa, itse kannustan Miskaa! Talenteista myötähäpeä :D
Miska on myös piireissä (kuljun hyvä kaveri), eli tän takia voittaa + on eri kaliiberia kuin muut kisaajat.
Toi sen talent oli kyllä tosi nolo.
Karmeita nuo alusasu + laahus, serviettitaitoshiha- ja harsosysteemit. Ei tuosta halvasta kisasta saa hienostunutta kirveelläkään.
Tämäkö oli se suuri alusvaateshow, jota Suomessa ei olla koskaan nähty? Tavalliset alusvaatteet ja verho roikkumaan perään!! :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne teki talent-osiossa :D
Monet tanssivat sellaisia Martinan YouTube-tallenteista tuttuja "tansseja." Yhden osallistujan luistelua näytettiin, yksi esitteli judo-taitojaan ja yksi heilutteli tanssinsa ohessa rytmisestä kilpavoimistelusta tuttua nauhaa. Kaikki oli kovin kotikutoista ja hellyttävän kömpelöä.
Miss Helsinki -kisaan pääsy jo avaa ovia hyville tienesteille; on oiva ponnahduslauta hummustelubisnekseen. Aivan varmasti näistä misseistä osa alkaa matkustelemaan Dubaissa.
Vierailija kirjoitti:
Miss Helsinki -kisaan pääsy jo avaa ovia hyville tienesteille; on oiva ponnahduslauta hummustelubisnekseen. Aivan varmasti näistä misseistä osa alkaa matkustelemaan Dubaissa.
Irstaat sugar daddyt ja pikku-sheikit jo hierovat karvaisia käsiään..
Vierailija kirjoitti:
Katson juuri Miss Helsingin liveä iltasanomista, ja haastatteluissa ollut jo Martina, Jessica Ruokola sekä Rosanna Kulju. En ole kenenkään heistä fani, mutta kaikista sympaattisin heistä oli ilman muuta Jessica. Mukavan, rauhallisen ja ystävällisen oloinen. Martina oli änkyttävä, hermostunut, sanoissaan ja ajatuksissaan poukkoileva sekä agressiivisen oloinen. Rosanna vaikutti, anteeksi nyt suora ilmaus, aika tyhmältä, ja myös todella karkealta ihmiseltä. Aloitin lähetyksen katsomisen ajatuksella että pääsen naureskelemaan bimboille, mutta itse asiassa tuli lähinnä myötähäpeä. Toisaalta sitten Jessica yllätti sympaattisuudellaan mitä en odottanut. Toivottavasti hän on päässyt siitä hullusta poikaystävästä irti.
En seurannut tuota liveä, mutta snäpissä olen joskus katsonut Rosannan juttuja. Niissä vaikuttaa mukavalta tyypiltä useimmiten. Samone Cheekki on snäpissä ihan ok jamppa verrattuna julkikuvaansa muuten.
Jos juoruja on uskominen niin Jessica seurustelee edelleen naisia hakkaavan ex-prätkähiiren kanssa ja ilmeisesti asuvatkin yhdessä.
Ahh, vuotuiset miss wt -kisat.