Olen leski ja äidilläni on pakkomielle yrittää parittaa minua
Olen ollut leski jo noi 7 vuotta enkä ole ollut missään suhteessa mieheni kuoleman jälkeen. En oikeastaan halua enää uutta suhdetta, koska minusta tuntuu, että pettäisin mieheni silloin. Äitini yrittää järjestää minulle uutta miestä, koska hänen mielestänsä, minun ei pitäisi olla yksin.
Kommentit (4)
Saat itse päättää miten elät elämääsi ja yritätkö uudelleen jonkun toisen kanssa vai et. Saat myös muuttaa mielesi. Äitisi yrittää auttaa, mutta ei painostaminen auta. Kerro suoraan ettet ole valmis ja et halua painostusta, muuta et oikein voi tehdä.
Minä suosittelen menemään elämässä eteenpäin ja uutt suhdetta. Ei kuollutta voi pettää. t: Toinen leski uudelleen avioitunut
Ihminen päättää itse elämästään.
Äidille voi sanoa, ettei sinun elämäsi näiltä osin kuulu hänelle. Raivostuisin, jos kuka tahansa yritttäisi "parittaa" minua.
Te olette molemmat väärässä.
Äidilläsi ei ole oikeutta parittaa sinua, jos oikeasti haluaisit olla yksin. Mutta se tarkoiittaisi, että itseesi takia pitäisit yksinoloa parempana. Se on väärin, jos olet yksin, vaikka kärsit siitä vain siksi, että kuvittelet pettäväsi jotain 7 vuotta sitten kuollutta ihmistä.