Ostatteko puolalaisia tomaatteja
tai muita tuotteita, vaikka ovat tosi halpoja? Minä en osta. Mielikuvani puolasta on Tsernobyl laskeuma ja saasteet. Olenko vähän outo?
Kommentit (12)
Tottakai! Suosi eurooppalaista, osta eurooppalaista.
Vierailija kirjoitti:
tai muita tuotteita, vaikka ovat tosi halpoja? Minä en osta. Mielikuvani puolasta on Tsernobyl laskeuma ja saasteet. Olenko vähän outo?
Laskeuma ei taida olla suurin ongelma vaan Puolan rahastaminen muun Euroopan kuntannuksella. Halvempi valuutta auttaa huijaamaan markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei varmasti pidetä yhtä hyvää huolta ympäristömyrkyistä kuin Suomessa, sähkö tulee pääasiassa hiilivoimasta ym.
Joo ostan, ne on tätänykyä "kotimaista".
Tsernobyl on Ukrainassa. Tsernobyl vaikutti Suomeen enemmän, kuin Puolaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ostan, ne on tätänykyä "kotimaista".
häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei varmasti pidetä yhtä hyvää huolta ympäristömyrkyistä kuin Suomessa, sähkö tulee pääasiassa hiilivoimasta ym.
Mistä tämä tieto tulee että Suomi on kaikin puolin parempi kuin mikään muu euroopan maa? Hiilivoima ei haittaa jos siitä syntyvä roska suodatetaan pois.
En osta puolalsia omenoitakaan, en marjoja, suosin marjoissa kotimaista. Miehessä suosin ulkomaalaista avioliiton auvoiseen satamaan joka kyllä purkaantui aikanaan. Ei katumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto tulee että Suomi on kaikin puolin parempi kuin mikään muu euroopan maa? Hiilivoima ei haittaa jos siitä syntyvä roska suodatetaan pois.
Meinaatko että suodattavat siellä ja kuljetuksenkin jälkeen ovat reilusti halvempia kuin kotimaiset?
Aivan absurdi ajatuskin
Enemmän laskeumaa tuli Suomeen