Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko puolalaisia tomaatteja

Vierailija
17.11.2017 |

tai muita tuotteita, vaikka ovat tosi halpoja? Minä en osta. Mielikuvani puolasta on Tsernobyl laskeuma ja saasteet. Olenko vähän outo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän laskeumaa tuli Suomeen

Vierailija
2/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Suosi eurooppalaista, osta eurooppalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai muita tuotteita, vaikka ovat tosi halpoja? Minä en osta. Mielikuvani puolasta on Tsernobyl laskeuma ja saasteet. Olenko vähän outo?

Laskeuma ei taida olla suurin ongelma vaan Puolan rahastaminen muun Euroopan kuntannuksella. Halvempi valuutta auttaa huijaamaan markkinoilla.

Vierailija
4/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei varmasti pidetä yhtä hyvää huolta ympäristömyrkyistä kuin Suomessa, sähkö tulee pääasiassa hiilivoimasta ym.

Vierailija
5/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ostan, ne on tätänykyä  "kotimaista". 

Vierailija
6/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsernobyl on Ukrainassa. Tsernobyl vaikutti Suomeen enemmän, kuin Puolaan.

Vierailija
7/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ostan, ne on tätänykyä  "kotimaista". 

häh?

Vierailija
8/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa? Heti tänne!

Vierailija
9/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei varmasti pidetä yhtä hyvää huolta ympäristömyrkyistä kuin Suomessa, sähkö tulee pääasiassa hiilivoimasta ym.

Mistä tämä tieto tulee että Suomi on kaikin puolin parempi kuin mikään muu euroopan maa? Hiilivoima ei haittaa jos siitä syntyvä roska suodatetaan pois.

Vierailija
10/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta puolalsia omenoitakaan, en marjoja, suosin marjoissa kotimaista. Miehessä suosin ulkomaalaista avioliiton auvoiseen satamaan joka kyllä purkaantui aikanaan. Ei katumista. 

Vierailija
11/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaisia ostamme kyllä

Vierailija
12/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto tulee että Suomi on kaikin puolin parempi kuin mikään muu euroopan maa? Hiilivoima ei haittaa jos siitä syntyvä roska suodatetaan pois.

Meinaatko että suodattavat siellä ja kuljetuksenkin jälkeen ovat reilusti halvempia kuin kotimaiset?

Aivan absurdi ajatuskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi