Onko "peniksen" ulkonäöllä teille oikeastaan väliä verrattuna kokoon ja kovuuteen?
Kun paljonhan täälläkin puhutaan jo pimpin ja jopa kakkosen kauneusihanteista (innie outtie valkasu ym.).
Kommentit (14)
Rypsy kirjoitti:
Samannäkösiä ne kaikki on. Semmosia ryppyrullia.
Käyttöohjeissa neuvotaan virittämään ennen käyttöä.
Miksi "penis" lainausmerkeissä? On sillä ulkonäöllä ainakin sen verran väliä, että ei pitäis olla mitään näkyviä tulehduksia tm, vaan terveen ruma suonikohjukas.
Mua ällöttää sellaiset jotka kääntyy jollain tavalla siitä päästä, vaikea selittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "penis" lainausmerkeissä? On sillä ulkonäöllä ainakin sen verran väliä, että ei pitäis olla mitään näkyviä tulehduksia tm, vaan terveen ruma suonikohjukas.
Sentti sinistä nahka lesua ja sekin vahtaa p reijästä syytinkiä ....
Mä tykkään kaunnin värisestä, sellaisesta keskimääräistä aavistuksen isommasta ja paksusta peniksestä. Otan mielummin suihin peniksen, jonka ulkonäkö miellyttää ja kiihottaa mua. Kyllä niissä on ulkoisestikin eroja.
On niitäkin minun silmääni kauniita ja ei niin kauniita. Semmoisiakin minkä ulkonäöstä en tykkää yhtään.
Mun mielestä mun miehen penis on ehkä maailman kaunein elin, rakastan! ;)
Kyllä on väliä. Mutta mutta minkäs sille mahtaa jos ruttumuna housuista löytyy. :/ Ruskea ja ruttuinen on siis rumin, kauniin vaalea ja suonikas paras. Erektiossa paras on jos on hitusen yläkäyrä, ei paljoa mutta alakäyrä on pahin.
Kaikella on merkitystä. Järjestyksessä jotenkin näin:
1) paksuus
2) pituus
3) kovuus
4) erektiokulma
5) käyryys
6) ulkonäkö
Kolmesta viimeisimmästä voi tinkiä, mutta kolmesta ekasta ei ikinä.
Kyl mun mielestä suihin otossa pitäs olla mielellään sievä kulli, kun sitä joutuu siinä nenän alla vahtaamaan. Kovin pientä siitintä on hankala käsitellä, sellanen paksuhko ja normipitunen sopii mulle parhaiten kaikenlaisiin lemmenleikkeihin. Yleisesti pidän ihan hirveesti kulleista, melkein liikaakin.
On väliä. Varsinkin tykkään siitä että se sopii kantajalleen. Joskus oli hintelä mies jolla iso ja paksu lerssi. ..kokonaisuus ei kiva. Vankkatekoisella exällä vastaava näytti hyvältä. Nykyinen mies on hoikka ja sopusuhtainen. ..peniksensä on jotenkin tosi sopusuhtainen myös ja keskimittainen kuten mieskin. Ehkä kaunein näkemäni vaikka miehellä itsellään pieni kompleksi koosta.
No harvoin ne peenikset mitenkään komeita on. Vähän koomisia enemmänkin.
Oon muuten saanut parhaimmat orgasmit pienimunaiselta mieheltä.