Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua ärsyttää kun eräs tuttu pyytää mua seurakseen ravintolaan!

Vierailija
17.11.2017 |

Se tekee eroa nyt ja on taas "nuoruuden päivissään" ja haluaa käydä samoissa paikoissa kuin silloin.
Ja mua pyytää mukaan. Siinä on se ongelma etten ole enää nuori eikä mua kiinnosta hillua ravintoloissa.
Vieläkin harmittaa kun viimeksi meni rahaa tähän kiertelyyn.
Miten saisin rauhan itselleni?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko asian seksuaaliseksi ahdisteluksi? Muista silloin twiitata tästä kamalasta tapahtumasta #metoo

Vierailija
2/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että oot jo niin vanha ettet jaksa enää hillua ravintoloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yli 20v? Ei ole toki sopivaa ravintolassa hillua, jos oot. Jätä sika.

Vierailija
4/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ystävällesi, että muistelet lämmöllä niitä aikoja ja siitä kuinka ajat muuttuneet. Tänään et enää vietä sellaista elämää, koska olet aikuistunut ja päässyt siitä vaiheesta yli. Tämä auttoi minulla, muttei varmaan kaikilla.

Vierailija
5/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauheeta kun joku haluaisi viettää sun kanssa aikaa!!!!! Voi kauheaa!!!!

Vierailija
6/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt menemästä. Varaudu siihen ettette ole pian enää ystäviä.

Vierailija
7/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen. Monella on se tilanne ettei kukaan pyydä mihinkään. Seurasi kelpaa jollekin, mieti sitä.

Vierailija
8/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tuntui murehtivan rahojen menoa. Se on kyllä totta, että baarit ovat kallistuneet järkyttävästi, kun vertaa vaikka kymmenen vuoden takaisiin hintoihin. Tämän ikäisenä siinä ei myöskään ole enään uutuuden viehätystä.  Rapulat ovat myös vanhemmiten ongelma. Nuorempana sitä jaksoi seuraavana päivänä vaikka mitä. Nykyään seuraava päivä menee ihan pilalle, pahimmassa tapauksessa kunnon krapulassa.

Vierailija
9/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et halua mennä ja et mee

Vierailija
10/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui kauheeta kun joku haluaisi viettää sun kanssa aikaa!!!!! Voi kauheaa!!!!

Ei. Ei se noin mene. Ei ole kiinnostunut mun seurasta muuten, sen takia vain ettei tarvii yksin mennä!

Vierailija
11/16 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tuntui murehtivan rahojen menoa. Se on kyllä totta, että baarit ovat kallistuneet järkyttävästi, kun vertaa vaikka kymmenen vuoden takaisiin hintoihin. Tämän ikäisenä siinä ei myöskään ole enään uutuuden viehätystä.  Rapulat ovat myös vanhemmiten ongelma. Nuorempana sitä jaksoi seuraavana päivänä vaikka mitä. Nykyään seuraava päivä menee ihan pilalle, pahimmassa tapauksessa kunnon krapulassa.

Ja juuri nyt olen todella köyhä.

Vierailija
12/16 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siellä ole pakko koko iltaa kalliita drinksuja imeä? Otat yhden tai pari illan aikana ja lopun ajan esim. vettä? Selvänä voit paremmin toimia kaverisi apurina miehen iskemisessä. Eiköhän se parilla kierroksella sieltä löydä seuraavan ukon seurakseen.

Vierailija
13/16 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain lähtee päälle tuo nuoruuden jatko. Mun entinen käly erosi veljestäni ja lapsi ei paljoa äitiään näe, kun äidillä on kiire roikkua 8 vuotta nuoremman siskonsa kanssa baareissa ja käydä yliopiston bileissä aina kun niitä hänen ainejärjestöllään on. Koittaa muakin kinuta aina mukaan milloin mihinkin, mutta en oo suostunut. Oon 25, eli aikuistunut ja lisäksi hieman vihainen tästä, että hylkäsi sen lapsensa vaikka veljeni onkin ihan loistava yh-isä. Kissan tuppasi mulle ikuisuushoitoon lapsen synnyttyä 3 vuotta sitten, kun ei nyt riitä resurssit olla hyvä omistaja ja katellaan sitte joskus.

Vierailija
14/16 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee eroa nyt ja on taas "nuoruuden päivissään" ja haluaa käydä samoissa paikoissa kuin silloin.

Ja mua pyytää mukaan. Siinä on se ongelma etten ole enää nuori eikä mua kiinnosta hillua ravintoloissa.

Vieläkin harmittaa kun viimeksi meni rahaa tähän kiertelyyn.

Miten saisin rauhan itselleni?

Ottakaa kunnon pohjat ennen kierrosta.

Säästyy rahaa kun ei pääse sisään kalleimpiin paikkoihin.

Vierailija
15/16 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ap:n ketutuksen ihan täysin. Kun tiedät, ettei sinun kanssasi haluta olla tekemisissä muuten kuin baariseurana. Ja vielä päälle tosiaan se, ettei ne baarit kiinnosta.

Olen itse tuossa tilanteessa ilmaissut selkeästi että nykyään en enää vietä aikaani iltaisin baareissa, illat menevät kotosalla lukiessa. Haluan olla seuraavana päivänä virkeä ja hyvinvoiva, haluan jaksaa mennä salille ja tehdä kaikkea kivaa. Ja se ei onnistu, jos minulla on huono olo, niinkuin baari-illan jälkeen usein on.

Valitettavasti tämä ei mennyt perille lainkaan. Kaveri yritti kaikenlaista, esim. että voinhan olla alkuillan kotona, ja hänkin voi tulla sinne, ja sitten sieltä yhdessä lähdemme baariin. No ei käy! Tai sitten voisimme kuulemma tehdä niin, että menemme baariin, jossa hän bilettää drinksuja juoden, ja minä sitten juon vettä ja pidän seuraa. No ei käy sekään! Mikään ei oikeasti mennyt perille, ei edes se, että lakkasin vastaamasta puheluihin ja viesteihin. Nykyään hän on onneksi löytänyt baariseuralaisia itseään 15 vuotta nuoremmista.

Vierailija
16/16 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain lähtee päälle tuo nuoruuden jatko. Mun entinen käly erosi veljestäni ja lapsi ei paljoa äitiään näe, kun äidillä on kiire roikkua 8 vuotta nuoremman siskonsa kanssa baareissa ja käydä yliopiston bileissä aina kun niitä hänen ainejärjestöllään on. Koittaa muakin kinuta aina mukaan milloin mihinkin, mutta en oo suostunut. Oon 25, eli aikuistunut ja lisäksi hieman vihainen tästä, että hylkäsi sen lapsensa vaikka veljeni onkin ihan loistava yh-isä. Kissan tuppasi mulle ikuisuushoitoon lapsen synnyttyä 3 vuotta sitten, kun ei nyt riitä resurssit olla hyvä omistaja ja katellaan sitte joskus.

No on sillä otsaa.. Itse en todellakaan kehtasi pyytää kälyäni, jos miehestäni eroaisin, vaikka todella mukava ihminen onkin.

Ap. ei sinun ole pakko lähteä mukaan. Tosiaan kuten toiset ovat jo vinkanneet, voit sanoa ettet sinä enää koe mitään iloa baareissa ravaamisesta. Sait juostua nuorena tarpeeksi ja nyt mieluummin olet rauhassa kotona. Sano että ymmärrät kyllä sen olevan tylsää yksin, mutta hänen täytyy nyt löytää joku muu sinne mukaan. Tutustukoon vaikka muihin eronneisiin jossain ryhmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän