Olen joskus vähän "ahdistellut" naisia, koska se on ainoa seksuaalinen kosketukseni heihin
Pyydän anteeksi ja pahoittelen tulevia kohtaamisiakin jo etukäteen.
Kommentit (10)
Me too man me too.. en voi mitään sille kun näen kauniin farkkuperseen minä alan läähättämään ja hieromaan etumustani peppuun.
Sana kiirii ja menee viimeisetkin mahdollisuudet parisuhteeseen. Tuolla lailla voit vahingoittaa mainettasi loppuiäksesi.
Vierailija kirjoitti:
Me too man me too.. en voi mitään sille kun näen kauniin farkkuperseen minä alan läähättämään ja hieromaan etumustani peppuun.
Dis I liek!! T. keskivertonainen
Vierailija kirjoitti:
Tolleen saa vaan kipeän nenän, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dis I liek!! T. keskivertonainen
Mä haluun sut mun päälle NYT!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo ainakaan väkivaltanen sika niiku sä! Haha!
Vierailija kirjoitti:
Vain jos haluat muuttua sopraanoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo ainakaan väkivaltanen sika niiku sä! Haha!
Tiedä teistä kummastakaan, mutta ennemmin väkivaltainen, kuin säälittävä ahdistelija. Ja mielenkiintoista miten ennemmin liität sika sanan väkivaltaiseen, itse olisin ennemmin laittanut sen siihen ahdistelijaan.
Kumma kyllä, sikahan on ilmeisesti viisas eläin, ahdistelijat ovat kaikkea muuta, vaanivat vaan itseään arempia ja heikompia.
Liittäisin heidät hyeenaan.
Mikä perustelu toi on? Kerro lisää pojan logiikasta eli miksi silla pitäisi olla seksuaalinen kosketus yhteenkään naiseen jos tuo ei ole oma vaimosi? Alatko heti selittää jotain mielen- tai munaterveysongelmista? Ei kun terveyskeskukseen sitten!
Sen perustarpeenhan voit itse pyyhkäistä kuten vessa-asiatkin. Ei siihen muita tarvitse.
Toisen ihmisen kohtaaminen on sitten muuta. Jos ahdistelet, sinusta ei ainakaan pidetä.