Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset juoksevat nörttien perässä! Siis mitä ihmettä?

Vierailija
16.11.2017 |

Kertokaa nyt minulle heti, että mistä se johtuu, että melko monet, hoikat, kauniit, hyväkroppaiset ja isotissiset naiset juoksevat joidenkin nörttimiehien perässä? Mikä ihme niissä änkyttäjänörteissä niin kiehtoo, että naiset valitsevat ennemmin niitä, kuin vaikka lihaksikkaita miehisiä miehiä?

Mahtaa se olla melko kiusallista, kun nainen menee vaikka sen nörttinsä kanssa jonnekkin ja nörtti vain änkyttää ja änkkää, ei saa sanaa suustaan ja punastelee kuin keittolevy. XD :D Siis oikeesti naiset, kuinka te edes oman itsenne ja ylpeytenne vuoksi viitsitte viettää aikaa sellaisten "miesten" seurassa? Heitätte elämästänne kenties jopa vuosia hukkaan, kun voisitte etsiä tai olla yhdessä miehisten miesten kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaista tapahtuu, syöksyn heti sinne.

Vierailija
2/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin nörtti? Sellainen jolla ei ole poikkeuksellisen erottuvia lihaksia vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumin tuntemani mies on nörtti. 5/5 kroppa, hauska, hyvännäköinen ja kaikenlisäksi pelataan täydellisesti yhteen.

N26

Vierailija
4/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Ja olen nainen. Huonoryhtiset silmälasipäät kiinnostaa kummasti joitakin naisia kovasti.

Vierailija
5/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka tässä jotain vastausta...:

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711012200501185_u0.shtml

Vierailija
6/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä taas niitä fantasioita, joissa pitkä ja urheilullinen diplomi-insinööri edustaa nörttiä, ja kauniiksi naiseksi luokitellaan kaikki alle 200-kiloiset, joilla on edes osa omista hamapaista jäljellä?

Vierailija
7/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit on ihania. Minä ainakin juoksen tukka putkella kyseisen eliölajin perässä. Nörteillä on kaikki ominaisuudet, mitä miehessä arvostan. He ovat kilttejä, älykkäitä, luotettavia, rehellisiä (joskus liikaakin), heillä on korkea moraali ja he ovat mukana tämän hetken polttavissa ilmiöissä.

Vierailija
8/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelät rillipäät on just kaikkein kuumimpia

Vierailija
9/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole merkitystä paljonko nousee penkistä, vaan pankista.

Vanha viidakon sanonta.

Vierailija
10/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla lihakset kasvattanut pullistelija on vihoviimeistä seuraa. Ei osaa muuta kuin puhua itsestään ja paljonko nousee penkistä. Sen lisäksi tyyppi kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille. Yök.

Vierailija
11/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko kohta ketjun, jossa päivittelet, miten kivat nörttipojat eivät saa naisia, kun kaikki juoksevat vain lihaskimppujen perässä?

Vierailija
12/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörtit on ihania. Minä ainakin juoksen tukka putkella kyseisen eliölajin perässä. Nörteillä on kaikki ominaisuudet, mitä miehessä arvostan. He ovat kilttejä, älykkäitä, luotettavia, rehellisiä (joskus liikaakin), heillä on korkea moraali ja he ovat mukana tämän hetken polttavissa ilmiöissä.

Tässähän se kiteytyi kivasti. Ihastuin omaan nörttiini ensisilmäyksellä, ja kun tutustuimme paremmin, juuri nuo ominaisuudet tekivät vaikutuksen, erityisesti älykkyys ja moraalisuus. Olisinpa tajunnut alkaa juosta nörttien perässä jo vuosia sitten 😘

Vierailija
13/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla nörteillä on massia.

Vierailija
14/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla lihakset kasvattanut pullistelija on vihoviimeistä seuraa. Ei osaa muuta kuin puhua itsestään ja paljonko nousee penkistä. Sen lisäksi tyyppi kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille. Yök.

Samaa mieltä! Riskinä myös, että pistää jälkikasvunsa pelaamaan lätkää. Puistattaa ajatuskin, eli kierrän kaukaa

Vierailija
15/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekkarit😍

Vierailija
16/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheldon 😍 Mun mies on ihan kuin Sheldon, mut vielä hotimpi! Ja oon hyvännäköinen nainen!

Vierailija
17/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on bodaava nörtti? Minä ainakin osaan jutella sekä treenaamisesta että koodaamisesta

Vierailija
18/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne.

Olin valmistumassa opettajaksi, kun menin ihan osastojen juhliin etsimään nörttimiestä. Bileissä oli valinnanvaraa.

Sain tehdä päätökset, naimisiin, mistä koti jne.

Sitten häiden jälkeen mies pudotti pommin, haluaa ehdot. Papin luona jo käyty.

Sovittiin, etten koske hänen omaisuuteen erossa.

Sanoin käy, mutta hän jää suoraan etäisäksi ja antaa mulle yksinhuoltajuuden. Saa nähdä säällöllisesti, mutta voidaan vaikka muuttaa ulkomalle,

Ei sitten hallutkaav muuttaa

Vierailija
19/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheldon 😍 Mun mies on ihan kuin Sheldon, mut vielä hotimpi! Ja oon hyvännäköinen nainen!

Sama täällä, paitsi että coitusta on muulloinkin kun synttärinä!😂 Älykkyys ja vähän "tyly" tyyli vetosivat, ja vetoavat yhä.Ei lepertele turhia, mutta jos sanoo jotain kaunista, todella myös tarkoittaa sitä.

Vierailija
20/30 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että coitusta on muulloinkin kun synttärinä!😂 Älykkyys ja vähän "tyly" tyyli vetosivat, ja vetoavat yhä.Ei lepertele turhia, mutta jos sanoo jotain kaunista, todella myös tarkoittaa sitä.

186cm pitkä, 150+äo, professori ja vielä pitäisi olla vähän hotimpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan