Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä (äiti), joka olet eronnut pitkästä suhteesta: millaista oli olla uuden partnerin kanssa?

Vierailija
16.11.2017 |

Seksistä siis puhun. Miltä tuntui, kun tutun kumppanin tilalla olikin joku toinen? Olitko epävarma vartalostasi?
Erityisesti synnyttäneiden kokemukset kiinnostaa mutta myös muiden.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa, koska edellisen kumppanin kanssa ei sen pihtailun takia tullut sitä itseään harrastettua yli viiteen vuoteen.

Vierailija
2/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta suhdetta takana, josta yksi lapsi. Ero 2 vuotta sitten, puoli vuotta oli seksiä vielä exän kanssa, koska tuntui jotenkin turvalliselta..Nyt 1 vuosi uuden miehen kanssa. Alkuun oli hankaluuksia seksin suhteen, nyt sujuu todella hyvin:) Itse asiassa en ollut saanut ikinä ennen niin hyvää suuseksiä enkä orgasmeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitti ja vähän epävarmakin olin. Olen vähän pulska, isot, roikkuvat rinnat ja raskausarpia. Mies kuitenkin koko ajan kosketellessa kehui ihanaksi. Eka kertojen jälkeen olen pystynyt rentoutuun.

Epävarmuutta lisäsi se, että edellisessä suhteessa mies moitti etten osannut tyydyttää ja siinä suhteessa mies sitten lopettikin kaiken koskettelun ja seksin.

Vierailija
4/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella epävarma, suorastaan kauhuissani. Uusi mies kehui minua kovasti tapailun alkuvaiheessa, kun ei oltu vielä edetty sänkyhommiin. Minä jumppailin alapäätä maanisesti, laihdutin, ostin jotain ihme rintoja kiinteyttävää geeliä :D

Nyt ollaan vakaasti yhdessä ja mies kehuu edelleen. Seksi on aivan upeaa hänen kanssaan. En murehdi enää omaa vartaloani, vaikkei se ole täydellinen.

Vierailija
5/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli upeaa verrattuna exään joka makasi lahnana selällään (kyllä, myös miehet tekevät tätä). En ollut epävarma kehostani, siinä ei pahemmin synnytys näkynyt missään.

Vierailija
6/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella epävarma, suorastaan kauhuissani. Uusi mies kehui minua kovasti tapailun alkuvaiheessa, kun ei oltu vielä edetty sänkyhommiin. Minä jumppailin alapäätä maanisesti, laihdutin, ostin jotain ihme rintoja kiinteyttävää geeliä :D

Nyt ollaan vakaasti yhdessä ja mies kehuu edelleen. Seksi on aivan upeaa hänen kanssaan. En murehdi enää omaa vartaloani, vaikkei se ole täydellinen.

Ihana kokemus, kiitos että jaoit!

Vierailija
7/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä, kuinka media nostaa aina esille miesten tyytymättömyyden seksielämään pikkulapsiaikana tai pitkässä suhteessa. Ja tässä ketjussa moni nainen kärsinyt huonosta seksistä tai pihtaavasta miehestä.

Vierailija
8/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä, kuinka media nostaa aina esille miesten tyytymättömyyden seksielämään pikkulapsiaikana tai pitkässä suhteessa. Ja tässä ketjussa moni nainen kärsinyt huonosta seksistä tai pihtaavasta miehestä.

Niinpä. Tälläkin palstalla on monia naisia, joiden miehet on lopettanut seksielämän. Itse olen tuo vastaaja nro 3. Mies vain lopetti koskettelun. Ei halunnut tulla viereeni nukkuun eikä ollut seksiäkään 2,5 vuoteen. Tyly torjunta kymmenet kerrat eikä mitään selitystä. Mies nelikymppinen.

Vierailija
9/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheaa oli aluksi seksi uuden miehen kanssa.En pystynyt rentoutumaan ,mutta nykyään seksi on mitä parhainta!

Vierailija
10/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikkea muuta kuin unelmakroppa. Takana pitkä avioliitto ja useampi lapsi.

En jotenkin ajatellut omaa kehoani enää seksin tullessa ajankohtaiseksi uudessa suhteessa. Olihan mies nähnyt minusta jo vaatteet päällä etten mikään fitnessmalli todellakaan ole. Enemmän jännitti silloin ensitapaamisella. Netissä oltiin tutustuttu ja mies nähnyt vain kasvokuvani. Mutta kun minut tavatessa hyväksyi, tiesin ettei vartaloni seksin suhteenkaan olisi ongelma.

Eikä ole ollutkaan. Jumalaista seksiä melkein joka päivä.

Vierailija
11/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti, mutta painonpudotuksen takia jännitti ja jännittää hieman edelleenkin vaikka mies sanookin että olen täydellinen :D

Muuten tuntuu niin oikealta, että tälläistä sen kuuluukin olla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi