Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiltely jälkien kanssa suihkuun... eiiiii

Mitämäteen
16.11.2017 |

Vanhat arvet käsivarsissa on aika huomaamattomat, mut nyt jälkiä tuli ranteeseen. Onhan sitä ollu mielenkiintosia tilanteita koittaa pitää kättä luontevasti selän takana yms. kun joku on käyny kylppärissä vaikka kysyyn jotain tai kun on valittanu kädet pyyhkeen sisällä isosiskolle et on kylmä ja haluis käydä sit rauhassa kun se on menny. Isosiskolle yhteiset sauna hetket on tärkeitä, mut en haluis ainakaan sen näkevän jälkii ekana. Kyl ne vielä huomataan tälläkin kertaa, mut ei kiitos vielä. Mitä helvettiä teen kun sisko haluu kuitenkin yhessä saunaan viikonloppusin ainakin...?! (huom! Saan apua ja viiltelyn tyhmyydestä tms. tarvi tulla selittään mitään.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
2/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan, se on aina parempi vaihtoehto kuin peitellä ja jäädä kiinni.

Vierailija
4/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet istuu sillee että pidät kättä aina saunaämpärin takana. Jos sisko näyttää epäilevältä huudat "Heihoi lisää löylyä!" Heität niin paljon löylyä että saunassa ei voi keskittyä mihinkään muuhun.

Vierailija
5/5 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa että ahdistaa, etkä haluaisi ikimaailmassa perheesi näkevän. Kuitenkin toivon että mietit tätä: minulla alkoi ahdistusoireilu ja viiltely 13-vuotiaana. Piilottelin arpia, ja ahdistustani hymynaaman takana koska en ajatellut että se olisi mitään vakavaa, ja halusin suojella perhettäni. Tilanne pysyi ja paheni hiljalleen parikymppiseksi asti, jolloin en enää kestänyt ja päädyin suljetulle. Olin näytellyt pelkkää hymynaamaa perheelleni, ja sen vuoksi isku heille oli todella kova. Neiti aurinkoinen olikin pahasti masentunut. Useampi vuosi meni suljetulla, viillellessä, melkein kuollessa, vaikeassa masennuksessa ja muiden vakavien mielenterveyshäiriöiden merkeissä. Minulle tapahtui kamalia asioita. Nyt alan toipua. Olen 28-vuotias. Toivon, että joku olisi sanonut 13-vuotiaalle minulle, että on ihan ok näyttää ulospäin negatiiviset tunteet, puhua, kohdata ne. Ja että joku olisi ottanut vakavasti väsymykseni, että olisin itse tunnistanut sen. Olisin säästynyt aikamoiselta helvetiltä. Toivon ettet piiloutuisi sen hymynaamarin taa. On ihan ok tuntea kaikkia tunteita mitä on, ja myöskin näyttää ne. Jos mörköä ei kohtaa, se kasvaa ja seuraa perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi