Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun tutulla on 8v lapsi jolla cp, 3v lapsi ja nyt taas vauva tulossa. Huhheijakkaa!

Vierailija
16.11.2017 |

Mten toiset oikein jaksavat? 😳

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ ihmeellistÀ tuossa on!

Vierailija
2/6 |
16.11.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Cp ei ole Ă€lyllinen vamma ja liikkumiskykyynkin voidaan nykyisin jo paremmin vaikuttaa kuin ennen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SiinÀ ihminen, joka on vain taakka yhteiskunnalle.

4/6 |
16.11.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiinÀ ihminen, joka on vain taakka yhteiskunnalle.

Puhutko itsestÀsi?

Vierailija
5/6 |
16.11.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessani olleella parhaalla kaverillani on cp. Oli luokkamme parhaita opiskelijoita. Ihana ihminen muutenkin, tietysti osa kiusasi meitÀ kaverini takia.

Vierailija
6/6 |
16.11.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika iso ikÀero lapsilla, joten eiköhÀn se suju. Mulla on kolme lasta pienillÀ ikÀeroilla ja yhdellÀ lapsella on cp-vamma. EnsimmÀiset vuodet oli rankkoja. Nykyisin lapsi pÀrjÀÀ itsenÀisesti.

Mun mielestÀ on hyvÀ, ettÀ lapsella on sisaruksia. Oikeastaan vammaisilla lapsilla sisarukset ovat tÀrkeÀmpiÀ kuin tavallisilla lapsilla. Olen pyrkinyt siihen, etten rajoita liikaa cp-vammaisen lapseni elÀmÀÀ. Sisaruksita on olkut siihen apua, sillÀ olen voinut verrata tilannetta heihin. Jos olen sallinut tiettyjÀ asioita muilla lapsilla, niin olen pyrkinyt siihen, ettÀ myös vammaisella lapsella on samaan mahdollisuus enkÀ kiellÀ asioita vain siksi, ettÀ lapsella on cp- vamma.