Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
141/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 40v sinkkunainen,yksi lapsi. Minullakin on ollut samaa epätoivoa kuin aloittajalla,seksiseuraa olisi vain tarjolla joten on ollut pakko valita yksinäisyys. Nytkin kun lapsi on harrastuksessa niin yritän kuitenkin tehdä jotain kivaa ja olla murehtimatta yksinäisyyttä. Olen myös alkanut hyväksyä asian ja sekin on alkanut auttamaan.

Vierailija
142/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut paljon vastauksia. Pari ajatustani asiasta jotka eivät taatusti miellytä ainakaan naisia täällä:

- Kyllä, minusta ihmisen täytyy riittää parisuhteeseen "pelkkänä normaalina". Jos ei riittäisi, ihminen ei olisi ikinä selvinnyt maapallolla näin kauan, sillä se "normaali" on nimenomaan evoluution tulos, ja evoluutioon liittyy aina jonkinasteinen menestymistarina. Mielestäni tämä nykyajan pariutumattomuus indikoi devoluutiota. Silloinhan sille ei mahda mitään, kyse on jostakin suuremmasta mikä ei ole minun eikä sinun käsissäsi, täytyy vain tyytyä kyytiin.

- Olen tutkinut itseäni kriittisesti koko aikuisikäni ja pyrkinyt aina olemaan parempi ja pidemmällä elämässä kuin olin viikko sitten. Nyt tämä torjutuksi tuleminen hipoo jo sellaisia sfäärejä, että en suostu ottamaan kaikkea omille niskoilleni. Kyllä, syytän muita. Syytän modernia kulttuuria joka on ajanut sukupuolet toisiaan vastaan. Enää ei ole rentoa ja hauskaa yhdessäoloa, on vain ne ja me.

- Mieti omia vanhempiasi ja isovanhempiasi. Suuri todennäköisyys on että he ovat olleet yhdessä jo viimeistään lukioajoista. Miksi ei enää ole tällaista, mikä on muuttunut? Minulle on ok olla se "saalistava osapuoli", mutta nyt tämän osapuolen osa on mennyt AIVAN liian hankalaksi. Kuinka kauan täytyy olla valmis pyörimään treffeillä? 10 vuotta? 1000 treffit? Tämä on täysin epärealistinen odotus. "Vanha piika" -leima annettiin ennen kaikille yksin oleville 24-vuotiaille, ja se ei todellakaan ollut yleistä, vaan poikkeus.

- Naisia kannustetaan olemaan hyper-itsenäisiä. Tämä on toki mahdollista muutaman sukupolven ajan, koska me olemme syntyneet valmiiksi rakennettuun yhteiskuntaan. Mutta katsokaa ympärillenne, kaikki mitä näette on perhe-arvoja kunnioittavien sukupolvien mahdollistamaa. Sinä et todennäköisesti olisi täällä lukemassa tätä palstaa jos isäsi olisi kokenut saman mitä miehet nykyään kokevat. Naiset eivät ole mitään ilman miehiä ja vice versa, suomalaiset kulkevat ylpeydellä kohti sukupuuttoa.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tullut paljon vastauksia. Pari ajatustani asiasta jotka eivät taatusti miellytä ainakaan naisia täällä:

- Kyllä, minusta ihmisen täytyy riittää parisuhteeseen "pelkkänä normaalina". Jos ei riittäisi, ihminen ei olisi ikinä selvinnyt maapallolla näin kauan, sillä se "normaali" on nimenomaan evoluution tulos, ja evoluutioon liittyy aina jonkinasteinen menestymistarina. Mielestäni tämä nykyajan pariutumattomuus indikoi devoluutiota. Silloinhan sille ei mahda mitään, kyse on jostakin suuremmasta mikä ei ole minun eikä sinun käsissäsi, täytyy vain tyytyä kyytiin.

- Olen tutkinut itseäni kriittisesti koko aikuisikäni ja pyrkinyt aina olemaan parempi ja pidemmällä elämässä kuin olin viikko sitten. Nyt tämä torjutuksi tuleminen hipoo jo sellaisia sfäärejä, että en suostu ottamaan kaikkea omille niskoilleni. Kyllä, syytän muita. Syytän modernia kulttuuria joka on ajanut sukupuolet toisiaan vastaan. Enää ei ole rentoa ja hauskaa yhdessäoloa, on vain ne ja me.

- Mieti omia vanhempiasi ja isovanhempiasi. Suuri todennäköisyys on että he ovat olleet yhdessä jo viimeistään lukioajoista. Miksi ei enää ole tällaista, mikä on muuttunut? Minulle on ok olla se "saalistava osapuoli", mutta nyt tämän osapuolen osa on mennyt AIVAN liian hankalaksi. Kuinka kauan täytyy olla valmis pyörimään treffeillä? 10 vuotta? 1000 treffit? Tämä on täysin epärealistinen odotus. "Vanha piika" -leima annettiin ennen kaikille yksin oleville 24-vuotiaille, ja se ei todellakaan ollut yleistä, vaan poikkeus.

- Naisia kannustetaan olemaan hyper-itsenäisiä. Tämä on toki mahdollista muutaman sukupolven ajan, koska me olemme syntyneet valmiiksi rakennettuun yhteiskuntaan. Mutta katsokaa ympärillenne, kaikki mitä näette on perhe-arvoja kunnioittavien sukupolvien mahdollistamaa. Sinä et todennäköisesti olisi täällä lukemassa tätä palstaa jos isäsi olisi kokenut saman mitä miehet nykyään kokevat. Naiset eivät ole mitään ilman miehiä ja vice versa, suomalaiset kulkevat ylpeydellä kohti sukupuuttoa.

- Ap

Ja sitten sinä muistit että parisuhteessa on kyse kahdesta yksilöstä ja heidän tunteistaan.

Vierailija
144/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset neuvot kuin "opit vain olemaan ensin onnellinen ilman kumppania" sisältävät totuuden siemenen siinä mielessä, että juuri niin kannattaisi tehdä käytännön vuoksi, jos vain yksilö siihen pystyy. Mutta eletään oikeassa maailmassa eikä siinä missä haluttaisiin elää, joten realiteetti on että kaikki eivät siihen pysty. Siinä mielessä kyseinen neuvo on vähän samaa kuin sanottaisiin masentuneelle ihmiselle että "no et vain ole masentunut. Alat vaan olemaan pirteämpi ja iloinen". Hyvä aikomushan siinä on takana, mutta käytännössä se ei vain toimi niin.

Mä olen aina ollu pienestä lähtien luonteeltani sellainen joka nauttii omasta rauhasta yli kaiken. Vaikka olen 28v neitsyt mies niin se ei haittaa. Kyllähän panetusta on ja se on se huonoin puoli tässä mutta kyllä siitäkin selviää. Mulle ei siis tuota vaikeuksia se että naiset eivät ole musta kiinnostuneita, mäkään en ole silleen heistä kiinnostuneita, mut suurin osa miehistä tai ihmisistä ei ole tälläisiä. Multa löytyy suht iso kaveripiiri joista noin puolet ovat naisia ja voi olla että he sitten nelissäkymmenissä myös ajattelevat että kuka sitä miestä elämään tarvitsee sotkemaan, mutta tällä hetkellä, jokaikinen heistä (on siis ihan kysytty) myöntää että jos heille tulisi hypoteettinen tilanne missä he eivät oman tahdon määrästä huolimatta enää koskaan saisi kumppania, ei edes satunnasita seksiä, niin se olisi heille semi-maailmanloppu.

Se voi olla voimaannuttavaa tuntea että ei tarvitse ketään (mulle ainakin on), mutta jos tilanne onkin se, että ihminen sisäistää että ei voisi enää koskaan saada ketään, missään vaiheessa, niin asia koetaan eri tavalla. Mun kavereista monet naiset on sinkkuja mutta pitävät kyllä hauskaa random miehien kanssa välillä, mutta jos se mahdollisuus otettaisiin pysyvästi pois, niin he menisivät paniikkiin mihin ei auta "opi olemaan onnellinen ilman" opit.

Mutta tosiaan muut miehet jotka ova ikisinkkuja ja seksittömiä: suosittelen oppimaan olemaan onnellinen ja sinut itsenne kanssa. Näin, nyt myös itse olen syyllistynyt tähän neuvoon mitä toruin.

Joo, tämähän se ongelma on perimmäiseltä tasoltaan.

Tähän kohtaan sopisi hyvin vertaus työttömyyteen, koska myös työpaikka koetaan erittäin suureksi ja elämää muokkaavaksi tekijäksi.

Jos olet jo ennättänyt tehdä erilaisia töitä - olkoon vaikka sitten ns. hanttihommia, pätkäduuneja, siivoustyötä, kaupankassana oloa yms - sanotaanko 5-10 vuotta, et ole samassa tilanteessa kuin vaikkapa korkeakoulusta monta vuotta sitten valmistunut henkilö, joka ei ole saanut ensimmäistäkään "oikeaa" työpaikkaa, vaan pelkkiä harjoittelujaksoja.

Jos sinulla on jo takana yksi pitkäaikainen työsuhde, kohtuullisen vakaa taloudellinen tilanne yms, ei työttömäksi ansiosidonnaiselle (hetkeksi) putoaminen sinua pitäisi kokonaan kaataa. Lähtökohtasi on kuitenkin erilainen kuin sellaisella tyypillä, joka ei koskaan ole ollut palkallisessa työssä, ei ole koskaan saanut palkkalaskelmaa työnantajalta postissa.

Joku pitkäaikaistyötön voisi ajatella siis vähän samalla tavoin kuin pitkäaikaisneitsyt, eli kokee jääneensä jostakin elämässään osattomaksi. Jos pitkäaikaistyötön sattuisi saamaan kokoaikaista, ns. oikeaa palkkatyötä vaikka 6 kk tai vuoden mittaiselle jaksolle, se tekisi hänelle varmasti ihmeitä. Hän voisi ainakin vakuuttaa itselleen, että onpahan kelvannut edes jollekin työnantajalle. Samalla tavoin voisi ajatella pitkäaikaisneitsyt, joka saisi seksiä ja lyhyen parisuhteen edes kerran elämässään.

Ja tässä päästään taas siihen, että kunhan mies nyt saisi ihan kenet tahansa ja edes vain vähäksi aikaa, mies on tyytyväinen. Kukaan nainen ei kuitenkaan halua olla "ihan kuka tahansa edes vähäksi aikaa". 

No en tarkoittanut sitä. Eihän kukaan yleensä työpaikkaakaan hae, että voisi irtisanoutua siitä 2 viikon kuluttua.

Eikä mieskään haluaisi naiselle olla ihan kuka tahansa, koska silloin voi ihan yhtä hyvin etsiä prostituoitujen seuraa.

Hain vaan lähinnä sitä, että monelle miehelle jatkuva torjutuksi tuleminen "menee tunteisiin" helpommin kuin ehkä naisilla.

Kukaan ei kerro kilttimiehelle, että tämä on ihana ja hyvä just tuollaisena, vaikka se Pirre siellä baarissa antoikin pakit. Kukaan ei muistuta, että jos mies käyttäytyy kunnollisesti treffeillä eikä pääse siitä huolimatta toisille treffeille, ei tarkoita sitä että kyseinen nainen tuntisi väkevää vihaa tai kuvottavaa inhoa häntä kohtaan - tai että koko naissukupuoli tuntisi niin.

Ei kai kukaan normi-ihminen epäonnisen työhaastattelunkaan jälkeen oleta, että on jotenkin kokonaan vihattava tai kuvottava juuri tuon kyseisen työnantajan tai kaikkien työnantajien mielestä, koska 20 haastatellun ja 100 hakijan joukosta ei tullutkaan valituksi?

Joo, voihan se satuttaa, mutta silloin ei pitäisi kuitenkaan ajatella, että on täysin kelpaamaton tai että työnantajat ovat liittoutuneet häntä vastaan, tai että työmarkkinoilla on niin pahoja epäkohtia, että koko yhteiskunnan täytyisi siirtyä pikavauhtia reaalisosialismiin.

Vierailija
145/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomuus syrjäyttää kyllä paljon nuoria miehiä. Mammat antavat tälle kommentille sankoin joukoin miinusta, mutta kyseessä on ihan tilastollinen fakta. Mikään ei tee miehen elämää yhtä tarkoituksettomaksi kuin naisettomuus.

Vierailija
146/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisettomuus syrjäyttää kyllä paljon nuoria miehiä. Mammat antavat tälle kommentille sankoin joukoin miinusta, mutta kyseessä on ihan tilastollinen fakta. Mikään ei tee miehen elämää yhtä tarkoituksettomaksi kuin naisettomuus.

Annan alanuolen koska on säälittävää miten miehet itse pönkittävät näitä omia ahtaita mallejaan ja jakavat nöin eteen päin kurjuutta miehen kesken.

Mitä jos ensi kerralla vakuuttaisit yksinöiselle että myös hän voi olla onnellinen yksin eikä elämän tarkoitus riipu muista ihmisistä.

Vierailija
147/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan alanuolen koska on säälittävää miten miehet itse pönkittävät näitä omia ahtaita mallejaan ja jakavat nöin eteen päin kurjuutta miehen kesken.

Mitä jos ensi kerralla vakuuttaisit yksinöiselle että myös hän voi olla onnellinen yksin eikä elämän tarkoitus riipu muista ihmisistä.

Heittäpä veikkaus; miten luulet, että naisettomuudesta kärsivä mies suhtautuu tuollaiseen? Kärsivälle ihmiselle tuo kuulostaa lähinnä pelkältä vittuilulta. Tosiasia on kuitenkin se, että ihmisen yksi perustavanlaatuisimmista vieteistä on lisääntymisvietti. Vaikka kuinka paljon lukisit erilaisia postauksia, blogeja ja kirjoja , joissa korostetaan onnellisuutta ilman naista, niin ei se poista biologisia viettejä. Korkeintaan niiden avulla ihminen saa huijattua itseään.

Vierailija
148/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Normaalin pitää riittää :) ja osalle riittääkin, mutta ensivaikutelma on ylikorostunut. Auttaisiko tutustuminen jos hakisit seuraa harrastuksiisi? Itse olen vahvasti harkinnut tätä. Löydän kyllä seuraa ja saan seksiä, mutta osaan puhua niin että tämä on mahdollista. Nykyään olen ilman, koska se ei ole sen arvoista. Parisuhteen tahtoisin, mutta oma aika ei vain riitä. Kun panostaa omaan hyvinvointiinsa kaikki hyvä seuraa perässä. Ja ap:lle pieni muistutus, että jos löydät naisen, niin muista että asiat voi mennä huonompaankin suuntaan. Tutustu kunnolla ja älä hyvä mies mene tekemään lapsia. Sitä tekemistä on hyvä harjoitella muutama vuosi..

-kolmekymppinen ok mies

Vierailija
149/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile matkustelua sekä kotimaassa mutta etenkin ulkomailla. Se vapauttaa ja auttaa löytämään itsensä ja suhteuttamaan itsensä muuhun maailmaan. Esimerkiksi lentämällä voi käydä päiväreissullakin vaikka Tukholmassa tai Kööpenhaminassa ensi alkuun ja melko pienellä rahallakin. Jos et ole lentänyt aiemmin niin osta lennot matkatoimistosta, joka neuvoo milloin pitää olla kentällä ja mitä siellä pitää tehdä.

Vierailija
150/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile matkustelua sekä kotimaassa mutta etenkin ulkomailla. Se vapauttaa ja auttaa löytämään itsensä ja suhteuttamaan itsensä muuhun maailmaan. Esimerkiksi lentämällä voi käydä päiväreissullakin vaikka Tukholmassa tai Kööpenhaminassa ensi alkuun ja melko pienellä rahallakin. Jos et ole lentänyt aiemmin niin osta lennot matkatoimistosta, joka neuvoo milloin pitää olla kentällä ja mitä siellä pitää tehdä.

Matkustaneesta ihmisestä huokuu jotain varmuutta ja elämänkokemusta joka tekee ihmisestä mielenkiintoisemman ja jutunaihettakin löytyy varmemmin. Mielestäni olet vielä sen verran nuorikin ettei ihme ettei kumppania ole vielä löytynyt.

Vierailija
151/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on lähes poikkeuksetta syynä se, että mies yrittää liian hyvännäköistä naista. Heillä on ylitarjontaa, eli ei onnistu. Usko pois. Yritäppä sellaista, joka ei ole mielestäsi kaunis. Onnistuu ihan varmasti.

ollaankos taas vähän turhan mustavalkoisia? Normaali nainen kiitos. Aivoilla.

-kolmekymppinen ok mies

Vierailija
152/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ei naiset ymmärrä mitään miehenä olemisesta. He luulevat, että käteen vetäminen tai maksullisissa käynti korvaa naisen läheisyyden ja kosketuksen. Miehen dna:han on koodattu lisääntyä ja perustaa perhe, tämä juttu tuntuu puuttuvan nykyajan naiselta mikä ajattelee vain omaa nautintoa.

Kun mä katon nykyajan suomalaista naista mä näen niin suurta heikkoutta teissä, te olette unohtaneet mitä on olla ihminen.

Vierailija
153/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa naista, kokeile matkustelua ja koita sitten uudestaan..oletteko tosissanne?

Vierailija
154/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäpä veikkaus; miten luulet, että naisettomuudesta kärsivä mies suhtautuu tuollaiseen? Kärsivälle ihmiselle tuo kuulostaa lähinnä pelkältä vittuilulta. Tosiasia on kuitenkin se, että ihmisen yksi perustavanlaatuisimmista vieteistä on lisääntymisvietti. Vaikka kuinka paljon lukisit erilaisia postauksia, blogeja ja kirjoja , joissa korostetaan onnellisuutta ilman naista, niin ei se poista biologisia viettejä. Korkeintaan niiden avulla ihminen saa huijattua itseään.

No eikö niitä viettejä voi huijata? Niinhän ihmiset tekevät muissakin tilanteissa.

Kärsivälle ihmiselle täytyisi kertoa, että hänellä on ihmisarvoa siitäkin huolimatta, ettei hän ole saanut haluamaansa kaltaista seksiä. Että hän on hyvä ja kunnollinen, eikä joku atm-häviäjä.

Vierailija
155/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos asiaa miettii tarkemmin, niin biologian kantilta ainoa tarkoitus elämälle on lisääntyminen. Se on koodattu meihin. Onko siis kovin ihmeellistä, että voi pahoin, jos tästä jää paitsi?

Ap:n tekstistä ei tullut yhtään sellaista mielikuvaa, että haluttaisiin lasta ja isänä olemista, tai vastuuta vauvasta. Pelkkää naisen vartaloa siinä haluttiin.

Oletpa sinä yksinkertainen ja mustavalkoinen. Puhuin yksin jäämisestä, tiedätkö mitä se sisältää? Haluaisin nimenomaan olla isä joka voisi huolehtia perheestään, se toisi elämälle tarkoituksen. Minä en ole niin itsekäs että voisin olla onnellinen haalimalla omaisuutta pelkkään omaan käyttöön.

- Ap

Vierailija
156/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa ketju.

koko nuoruutensa miesten kanssa seurustelleet ja seksistä täysin rinnoin nauttineet ja nauttivat av-mammat "tietävät", että yksinkin voi olla onnellinen. Todennäköisesti ei yhtäkään aloitetta elämänsä aikana tehnyt av-mamma hokee tyhjää fraasia, että ensin täytyisi oppia rakastamaan itseään.

Vierailija
157/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ei naiset ymmärrä mitään miehenä olemisesta. He luulevat, että käteen vetäminen tai maksullisissa käynti korvaa naisen läheisyyden ja kosketuksen. Miehen dna:han on koodattu lisääntyä ja perustaa perhe, tämä juttu tuntuu puuttuvan nykyajan naiselta mikä ajattelee vain omaa nautintoa.

Kun mä katon nykyajan suomalaista naista mä näen niin suurta heikkoutta teissä, te olette unohtaneet mitä on olla ihminen.

No ei kai se niinkään voi olla, että naisten olisi pakko antaa kosketuksia ja seksiä miehille jotka eivät kiinnosta?

Ehkä sinun pitäisi itse olla enemmän ihminen ja aloittaa koskettelemalla niitä, jotka sitä kaipaavat? Voisi joku lähibaarin pubiruusu, iäkäs leskirouva tai vaikkapa kehitysvammainen Pirkko olla iloinen kolmikymppisen, työttömän ja syrjäytyneen Mikon kosketuksesta.

Vierailija
158/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et saa naista, kokeile matkustelua ja koita sitten uudestaan..oletteko tosissanne?

Mä olen. Lähipiirissäni monet miehet ja naiset ovat pariutuneet ulkomaalaisten kanssa. Matkustelu avartaa näkemään, että naisia ja miehiä on muuallakin kuin Suomessa ja ettei sen tulevan puolison tarvitse asua fillarimatkan päässä. 

Vierailija
159/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa surkuttelu. Aasialaisia naisia on pilvin pimein ja sieltä se onni löytyy.

Kaikin mokomin. Kunhan kyseessö on aidosti kiinnostuneita, eikä ihmiskaupan uhreja tai niitä, jotka joutuvat valitsemaan joko epämieluisammankin miehen tai äärimmäisen köyhyyden.

Filippiineiltä löytyy hyviä naisia. On myös kouluttautuneita ja eivät ole mitään kusettajia. Suomessa on jo useilla sadoilla tai tuhansilla miehillä hyvät vaimot sieltä. Jos jostain syytä ero tulisi, niin eivät takuulla ottaisi enää suomalaista naista. On siinä niin huikea ero.

Vierailija
160/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos asiaa miettii tarkemmin, niin biologian kantilta ainoa tarkoitus elämälle on lisääntyminen. Se on koodattu meihin. Onko siis kovin ihmeellistä, että voi pahoin, jos tästä jää paitsi?

Ap:n tekstistä ei tullut yhtään sellaista mielikuvaa, että haluttaisiin lasta ja isänä olemista, tai vastuuta vauvasta. Pelkkää naisen vartaloa siinä haluttiin.

Oletpa sinä yksinkertainen ja mustavalkoinen. Puhuin yksin jäämisestä, tiedätkö mitä se sisältää? Haluaisin nimenomaan olla isä joka voisi huolehtia perheestään, se toisi elämälle tarkoituksen. Minä en ole niin itsekäs että voisin olla onnellinen haalimalla omaisuutta pelkkään omaan käyttöön.

- Ap

Jos haluat isäksi, kerro se avoimesti treffipalvelussa!

Kyllä Suomesta löytyy edelleen hylätyksi itsensä kokevia, yksinäisiä yh-äitejä ja heidän isää kaipaavia lapsiaan. Tekisit miehen työn jos voisit etsiä kelpo yh-äidin, joka haluaisi vastuullista kumppania itselleen ja kunnon isähahmoa lapsilleen. Tällaiset naiset eivät yleensä ole (enää) kovin kevytkenkäisiä, vaan kaipaisivat vastuuta ottavaa miestä joka ei tuottaisi taas pettymystä.

Tuollainen parisuhde ei tosin ole arkoja ja mukavuudenhaluisia vässyköitä varten, mutta jos sinussa on miestä, suosittelen kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi