Somekäyttäytyminen
Olette huomanneet että somekanavissa pitäisi olla vain olla positiivista ja iloista päivitystä, niistä tykkäillään ja kommentoidaan. Auta armias jos sattuu jotain huonoa, negatiivista tai erehtyy purkamaan pahaa oloa, niin kukaan juurikaan ei noteeraa eikä kommentoi. Juuri silloin kun toinen ehkä sitä tsemppausta tarvisi. Mikä tämä ilmiö oikein on?
Kommentit (7)
No en halua nolata itseäni menemällä mukaan valittamiseen tai tsemppaamaan toisen juttuihin, jotka näkevät sinun kaverisi ja tuttavat.
Ei tarvitse olla positiivinen mutta jos olet samanlainen negatiivinen miehiä jatkuvasti haukkuva vinkuja, kuin täällä niin en ihmettele miksi muut ovat kyllästyneet sinuun.[/quote]
En todellakaan hauku ketään. Yleensä olen positiivinen. Silloin harvoin kun kertoo jotain negaa kukaan ei vaan kommentoi. Olen huomannut aikaisemminkin saman.
Vierailija kirjoitti:
No en halua nolata itseäni menemällä mukaan valittamiseen tai tsemppaamaan toisen juttuihin, jotka näkevät sinun kaverisi ja tuttavat.
Onko se itsensä nolaamista? Nolompaa mielestäni on jättää huomioimatta.
Onnettomuuden sattuessakin suomalainen ajaa ohi. On tämä nykyään mallillaan.
Koska se on pelkkää valheellista p*skaa, pelkkää esittämistä eikä mitään todellista ja aitoa. Ei tosiaan oo mun juttu. En tajua, että aikuisten pitää leikkiä tuolla lailla. Todella outo koko facebook-kulttuuri...että kato mun kissa, aha, vähän leivoin ihquu, ei ole ja kerro myös että ensimmäinen pellillinen paloi mut ei, täydellistä on muka kaikki ja niin kepeetä että ja tätä jaetaan jopa sadoille lähes tuntemattomille ihmisille.
Niin, pinnallistahan se onkin. Nyt pitää muistaa, että on kysymys julkisista foorumeista, joissa viestintä onkin ilmoitusluontoista ja siksi erityyppistä kuin henkilökohtaisissa kohtaamisissa.
Ei tarvitse olla positiivinen mutta jos olet samanlainen negatiivinen miehiä jatkuvasti haukkuva vinkuja, kuin täällä niin en ihmettele miksi muut ovat kyllästyneet sinuun.