Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan työn puolesta usein julkkiksia ja tajusin juuri jotain

Vierailija
15.11.2017 |

Olen ujo ja hillitty ihminen, jonka on joskus vaikea lähestyä vieraita ja olen tosi tarkka siitä millaisen kuvan annan itsestäni muille.
Säännöllisesti jututan myös julkkiksia työn puolesta. Tosi usein olen saanut NIIN töykeän kohtelun ihan tavalliseen "anteeksi olisko sulla hetki aikaa" -kysymykseen pr-tilaisuudessa jossa nää julkkikset on antamassa aikaansa, että tosi pitkään ajattelin että mussa on oltava jotain tosi luotaantyöntävää.

Ei vaan ihan itse asiassa Vauvankin keskusteluista olen alkanut tajuta, että osa näistä julkkiksista on leuhkoja ja töykeitä. Esim. Vesala ja Valosaari.

Eli olen tuhlannut vuosia ajatellen että olen epäpätevä työhöni muutamien tällaisten takia. Sillä paska fiilis tarttuu. Miksi he ovat julkisessa ammatissa jos eivät osaa edes ihan perusystävällisyyttä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä he vaan ovat kyllästyneet siihen kun "fanit" ahdistelee päivittäin ja luulivat että sinä olet yhteiskuvaa tai nimmaria vailla.

Vierailija
2/8 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä he vaan ovat kyllästyneet siihen kun "fanit" ahdistelee päivittäin ja luulivat että sinä olet yhteiskuvaa tai nimmaria vailla.

Fanit tuo leivän pöytään, luulisi että peruskohteliaisuutta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanit tuo leivän pöytään, luulisi että peruskohteliaisuutta löytyy.

Ei välttämättä aina ole hyvällä tuulella. Ihmisiä nekin on, eikä mitään robotteja.

Vierailija
4/8 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja hillitty ihminen, jonka on joskus vaikea lähestyä vieraita ja olen tosi tarkka siitä millaisen kuvan annan itsestäni muille.

Säännöllisesti jututan myös julkkiksia työn puolesta. Tosi usein olen saanut NIIN töykeän kohtelun ihan tavalliseen "anteeksi olisko sulla hetki aikaa" -kysymykseen pr-tilaisuudessa jossa nää julkkikset on antamassa aikaansa, että tosi pitkään ajattelin että mussa on oltava jotain tosi luotaantyöntävää.

Ei vaan ihan itse asiassa Vauvankin keskusteluista olen alkanut tajuta, että osa näistä julkkiksista on leuhkoja ja töykeitä. Esim. Vesala ja Valosaari.

Eli olen tuhlannut vuosia ajatellen että olen epäpätevä työhöni muutamien tällaisten takia. Sillä paska fiilis tarttuu. Miksi he ovat julkisessa ammatissa jos eivät osaa edes ihan perusystävällisyyttä.

Minun mies on kuvaaja. Hänen aisaparinsa hoitaa haastattelut. Kerran kysyin häneltä, että onko jotain henkilöä ketä ette esim haastattelisi.. Sitten alkoi se litania. Valosaari, Torppa, Kalinainen ja kaikki toi osasto. He eivät tuhlaa yhtään aikaa noihin henkilöihin. Messuilla kerran oli niitä BB talon tyyppejä ja joku niistä oli sanonut miehen työkaverille, että ei anna haastattelua.. Mieheni oli sanonut, että älä pelkää ei me sun takia täällä olla. Hmphh oli kuulunut.

Vierailija
5/8 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman voin todeta täällä. Joku Arja Koriseva ja Elisabeth Rehn oli todella isoja pettymyksiä. Niin ylimielisiä. Olisin kuvitellut Cheekin töykeäksi, mutta hän oli todella ystävällinen ja jaksoi antaa fanien ottaa selfieitä. Samoin Ela on rento kaveri.

Noi pikkujulkkikset on järjestäen ylimielisiä. Vesala oli niin ylpeä ohikävellessään, että ois sateella hukkunut. Ymmärrän hyvin miksi Ylösen Lauri erosi siitä happamuudesta. Mira Luoti on paljon ystävällisempi. Näyttelijät on astetta ystävällisempiä noin yleensä kuin muusikot.

Vierailija
6/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun suljetuista tilaisuuksista, joissa on vain julkkiksia ja toimittajia.

Vierailija
7/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman voin todeta täällä. Joku Arja Koriseva ja Elisabeth Rehn oli todella isoja pettymyksiä. Niin ylimielisiä. Olisin kuvitellut Cheekin töykeäksi, mutta hän oli todella ystävällinen ja jaksoi antaa fanien ottaa selfieitä. Samoin Ela on rento kaveri.

Noi pikkujulkkikset on järjestäen ylimielisiä. Vesala oli niin ylpeä ohikävellessään, että ois sateella hukkunut. Ymmärrän hyvin miksi Ylösen Lauri erosi siitä happamuudesta. Mira Luoti on paljon ystävällisempi. Näyttelijät on astetta ystävällisempiä noin yleensä kuin muusikot.

Ehkä näyttelijät oppii nöyremmiksi, kun lavalla/kuvauksissa ja harjoituksissa pitää olla tiiviisti kymmeniä ja satoja tunteja yhdessä samojen ihmisten kanssa. Muusikkokin tekee tiimityötä, mutta on kuitenkin lavalla yksin.

Vierailija
8/8 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia julkkiksia tosiaan löytyy. Kusipäitäkin!

Cheek on yksi kohteliain haastateltava. Ystävällinen ja huomioiva. Sydän paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi