Millainen ihminen/perhe muuttaa omakotitaloon ja sitten teettää melkein kaikki työt omilla vanhemmillaan?
Ja kaiken huipuksi valittaa kuinka paljon on pihalla(kin) hommaa...
Kommentit (10)
että saadaan elää rauhassa. Lapset saa huutaa ja juosta ja hakata lattioita ja pattereita ja pimputtaa pianoa. Mieskin luukuttaa stereoita täysillä. Sitä paitsi meillä on joku hereillä ympäri vuorokauden. Mies saattaa soittaa rumpuja tai porata puolille öin, minä aloitan yleensä imuroinnin ja pyykinpesun neljältä tai viideltä aamulla. Sen lisäksi saan rauhassa karjua lapsille ilman että täytyy pelätä mitä naapurit sanoo. Haluaisitteko meitä naapureiksi, hä?
Pihasta ei kyllä pätkääkään välitetä, eihän me edes olla koskaan ulkona. Pari kertaa kesässä velvollisuudentunnosta niitetään rikkaruohot, kerran haravoidaan lehdet.
Vai oletko varma että heidät vartavasten pyydetään tulemaan ja vanhemmat sitten vasten tahtoaan auttavat? Mitä se sinulle kuuluu jos joku käy auttamassa?
Vierailija:
Musta se on aika huvittavaa jotenkin, että isi ja äiti rientää apuun oli sitten kyse nurmikon leikkuusta tai koirien ulkoiluttamisesta.
ap
ps. nuo pariskunnan vanhemmat ovat työelämässä
Eiköhän heillä ole siihen hyvä syy ja se syy on heidän omansa. Se ei kuulu muille. Anna isän touhuta, ei se sitä tekisi jos olisi vastenmielistä.
avuttomista reppanoistakin tulisi ajan myötä vähemmän avuttomia - viimeistään silloin kun vanhemmista aika jättää....
Mutta miksi JOKA asiaan sitä pyytäisimme? Itse olemme tämän asumismuodon halunneet ja itse osaamme myös taloutemme hoitaa.
ap
No sen verran kuuluu, että olen aika tympiintynyt tuon naapurin rouvan valituksiin (näemme vähintään kerran päivässä) okt-asumisen raskaudesta, kun kuitenkaan niin harvoin itse mitään tekee.
ap
Meillä meinaa miehen vanhemmat väkisin ängetä pihatöihin, koska haluavat auttaa ja näin myös itse saavat mielekästä tekemistä. Ite tykkään kans pihatöitästä, mutta onneksi lääniä riittää kaikille ;)...
Musta se on aika huvittavaa jotenkin, että isi ja äiti rientää apuun oli sitten kyse nurmikon leikkuusta tai koirien ulkoiluttamisesta.