Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on 500 euroa käytettävissä seuraavalle kuukaudelle, saisinko budjetointiapua :)

Vierailija
15.11.2017 |

Tuosta summasta pitäisi saada joululahjat kolmelle hengelle, ruokaa kuukaudeksi yhdelle hengelle, laskuihin ja matkoihin 100 e. Lisäksi tulossa on kahdet pikkujoulut, joista toiset nyyttäriperiaatteella. Varmaan jonkin verran pitäisi jättää yllätysmenoihin. Miten jakaisitte rahan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat 300e, laskut ja menot 100e, pikkujoulut 80e ja ruoka ja yllätysmenot 20e

Vierailija
2/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut ja siitä jää 400e. Pikkujoulut 10 euroa juomat 20 euroa syötävät. Joululahjat 60. Lopuilla ruokaa ja ne toiset pikkujoulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta summasta pitäisi saada joululahjat kolmelle hengelle, ruokaa kuukaudeksi yhdelle hengelle, laskuihin ja matkoihin 100 e. Lisäksi tulossa on kahdet pikkujoulut, joista toiset nyyttäriperiaatteella. Varmaan jonkin verran pitäisi jättää yllätysmenoihin. Miten jakaisitte rahan?

Mulla samoin saman verran lasten lahjoihin. Kahdelle lapselle ruokaa pariksi viikoksi, minulle kuukaudeksi. Bussilippu kuukaudeksi ja autoon bensaa. Ne on vaan laitettava riittämään - jotenkin.

Vierailija
4/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin toiselta tililtä lisää käyttörahaksi. Eihän tuo riitä edes lasten lahjoihin.

Vierailija
5/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 laskuihin ja matkoihin

200 ruokaan

50 pikkujouluihin

50 joululahjoihin

100 yllätyksiä varten

Vierailija
6/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi karsisin pois pikkujoulut.