Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tääällä sisarustensa varjossa kasvaneita?

Vierailija
15.11.2017 |

Henkilöitä, joiden sisarukset ovat merkinneet vanhemmille paljon enemmän, kuin sinä itse?

Olen isosiskoni varjossa kasvanut. Sisko sai miltei kaiken haluamansa ja saanut olla huomion keskipisteenä, kun minun piti pysytellä mahdollisimman hiljaa ja huomaamatta, etten olisi vaivoiksi muille.
Sisko oli myös sukulaisten lempilapsi. Jouluna mummo antoi hänelle lahjaksi 500mk kun minä sain 50mk
Sisko sai uudet vaatteet ja tarvikkeet, minä sitten pidin siskon vanhoja. Hän sai myös skootterin, kun täytti 15v ja auton, kun sai kortin 18-vuotiaana ja toki autokoulukin maksettiin.
Minä en sitten skootteria saanut edes vanhana, kun se oli jo annettu pois enkä kuulemma sitä edes tarvinnut.
Sisko sai hienot rippijuhlat ja vielä hienommat ylioppilasjuhlat. Pääsin sitten samana kesänä itse ripille, kun sisko sai lakin ja minulle ei enää viitsitty/haluttu rippijuhlia pitää, kun siskolle jo pidettiin juuri lakkiaiset ja olinhan saanut osallistua niihin.
Mutta mitäpä siitä. Vanhemmat sentään tulivat konfirmaatiopäivänäni kirkkoon ja lähtivät sen jälkeen ystäväpariskuntansa kanssa kesälomalle purjehtimaan saaristoon. Minä rippipäivänäni jäin toisen elossa olevan mummoni hoivoon ja hän sentään vei minut nesteelle rippikahville. Pullan sain itse valita.
Kun täytin 18v ja pääsin omilleni, en ole halunnut perhettäni enää nähdä.
Kiitos ja anteeksi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, velipojan vauhti vaan oli niin kova että oli siinä varjossa mukana pysytteleminen. :)

Vierailija
2/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa luettavaa. Isäpuolellani oli kertomansa mukaan samanmoisia kokemuksia. Vanhemmat sisarukset kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaisista vanhemmista iloa ap:lle enää olisi. Pelkkää mustaa murhetta vain

Vierailija
4/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea ratkaisu poistua

Vierailija
5/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
6/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat saavat suosia lapsiaan miten itse haluaa

Vierailija
7/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän huonosti sun vanhemmat ovat kohdelleet. Ja osa suvusta. Eihän tollaisessa ole mitään oikein tehty, tai oikeudenmukaisesti.

Vierailija
8/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sentään pullakahvit. Ilmaiseksi. Onhan sitä siinäkin jo korvausta kerrakseen.

Vierailija
9/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiukuttelu auta

Vierailija
10/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulin että meidän perheessä ei oltu reiluja 😳voi sinua reppanaa, AP, oikeasti tuo kuulostaa täysin kohtuuttomalta ja pistää ihmettelemään syytä, siis oletko kenties toisen isä lapsi tietämättäsi, tai muuta vastaavaa. Niin tai näin, 100% tasapuolinen ei tarvitse olla, mutta sinähän olet ollut varsinainen teidän perheen Harry Potter 😕 toivottavasti elämäsi on nyt valoisampaa! Kaikki perheet eivät vain ansaitse kaikkia lapsiaan näköjään...