Mitä mieltä olet ihmisestä, joka ihquttaa jotain helwetin GLÖGIÄ???
Kommentit (9)
Glögistä ei saa kukaan pitää, koska ihmisellä, joka siitä pitää ei voi olla elämää.
Osaa nauttia elämästä. Oppinut rauhoittamaan oman elämänsä. Ei välttämättä pala loppuun elämässään. Ne ovat jo etuja.
En ymmärrä aloitusta. Miksi glögistä ei saisi pitää? Minä olen jo pariin kertaan lämmittänyt kasarillisen glögiä itselleni, varmaan lämmitän tänäänkin. Tuntuu hyvältä köhäisessä kurkussa ja maistuukin hyvältä.
Mä ihqutan glögiä, mutta en oo siitä oikeastaan muuta mieltä ku ihanaa, että kohta saa taas ihquttaa.
Me ollaan juotu lasten kanssa jo ainakin 6 purkillista. On meidän kaikkien herkkua.
Varmaan te ihqutatte mansikkahilloakin!
Vierailija kirjoitti:
Osaa nauttia elämästä. Oppinut rauhoittamaan oman elämänsä. Ei välttämättä pala loppuun elämässään. Ne ovat jo etuja.
Tai sitten on vaan ihminen joka tykkää glögistä :D en nyt ihan ymmärrä miten se liittyisi noihin luettelemiisi asioihin.
Ihmiset eivät selvästi ymmärrä mitä eroa on jostakin pitämisellä, ja jonkin ihquttamisella... Nämä yli-ihquttajat ovat kyllä todella ärsyttäviä, kun suunnilleen yhdestä lumihiutaleesta tunnutaan saavan joku tuntikausien henkinen orgasmi joka pitää jakaa jokaikisen muun kanssa mahdollisimman tunnepitoisin sanakääntein. Aargh!
Niiden pitäis hankkia elämä.