Ei kiinnosta tarpeeksi
Kirjoittelen säännöllisesi kahden tyypin kanssa, kolmannen kanssa vaihdetaan silloin tällöin pari sanaa mutta ei sen enempää ja se on ihan ok minulle. Nämä kaksi ekaa ovat toistensa kaimoja, mainitsinpa vain :-D Olen tosissani kiinnostunut toisesta heistä ja yhteydenpito tuntuu luontevalta ja hyvältä. Vaikutamme samanlaisilta ja minulla on vain tosi hyvä fiilis hänestä :)👌💜 sitten on hänen kaimansa, joka ei jaksa kiinnostaa tarpeeksi... Vastailen hänelle, mutten jaksa ylläpitää keskustelua. En tunne hänen kanssaan mitään sen erityisempää klikkausta ja vituttaa, että hän on alkanut tunteilemaan minulle. NETISSÄ! Haloo, emme edes tunne toisiamme. Hänelle ei tunnu menevän jakeluun, että viesteillä ei todellakaan opi tuntemaan ketään. Totuus näkyy vasta livenä. Taitaa olla melko epätoivoinen tapaus. Hänellä on lapsi, kuten myös kaimallaan, joten eivät naiset häntä vieroksu. Tai ainakaan se yksi.....
Mutta ei hän ole ulkoisesti mitenkään minun tyyppiäni. Kun taas kaimansa on aivan ihanan näköinen kuvissa :D Juuri sain häneltä selfien :D
En kehtaa lopettaa juttelua tylysti, mutta en vain enää jaksaisi yrittää väkisin pitää keskustelua yllä, kun ei vain jaksa kiinnostaa tarpeeksi.
Kommentit (8)
tunteilethan itsekin sen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tunteilethan itsekin sen toisen kanssa.
Tiedostan silti etten tunne häntä oikeasti. Mutta kaikki tuntuu hyvältä nyt :)
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Itsekin pidän yhteyttä kahden naisen kanssa säännöllisesti (parin muun kanssa vähemmän), aion tavata molemmat, katson sitten mitä tapahtuu. Mitä sitten?
Lue ennen kuin kommentoit.
No mene nyt jo treffeille jonkun kanssa. Eihän tuo muuten etene. Ja se yksikin mies kyllä kyllästyy ennen pitkään, jos viestittely on yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
No mene nyt jo treffeille jonkun kanssa. Eihän tuo muuten etene. Ja se yksikin mies kyllä kyllästyy ennen pitkään, jos viestittely on yksipuolista.
Minua vain hävettää, kun en haluaisi olla mikään kusipäänaisen esimerkki kenenkään puheissa. Tapaamme ensi viikolla ihanan kanssa :)
On minulla vähän huono fiiliskin, koska haluaisin pitää enemmän tuosta toisestakin. Minua vain ärsyttää hänen vänkäämisensä ja sellainen haastaminen. Ei siinä mitään, että uskaltaa olla eri mieltä, mutta kun koko ajan pitää vängätä jostain. Joko minun "pinnallisuudestani" tai siitä, että voiko toisen tuntea netissä (ei vitussa voi.) Jos alussa on tuollaista, en halua tietää millainen vänkääjä-syyllistäjä hän on suhteessa. Kokemusta on jo yhdestä. Kun taas kaimansa kanssa viestitellessä hymyilen naama kipeänä ja kaikki tuntuu luontevalta ja hyvältä :)
säännöllisesti*
Ap