Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisista tulee katkeria miesten kanssa?

Vierailija
15.11.2017 |

Itse olen elämäniloinen 26v nainen enkä ole koskaan sekaantunut miehiin. Pari ystävääni ovat seurustelleet ja pitävät yllä kamalaa miesvihaa ja ovat tosi katkeria kun tulee seurustelu asioista puhe. Tunne myös useita naisia jotka ovat katkeria miehistä vielä vanhallakin iällä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittavatko he myös sinulle että "no helppoahan sinun elämäsi on kun et edes seurustele"?

:D

Vierailija
2/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun suomalaiset naiset myrkyttävät toistensa mielet valehtelemalla miehistä minkä ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsevat jännämiehen ja kuvittelevat kaikkien miesten olevan samanlaisia. Ei miehettömyyskään välttämättä miesvihalta pelasta. Nainen ei kelpaa miehille, joten tulee feministiksi. 

Vierailija
4/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun suomalaiset naiset myrkyttävät toistensa mielet valehtelemalla miehistä minkä ehtivät.

Ei, vaan siksi kun jotkut miehet kohtelee naisia törkeästi ja esim vain ”tyhjennysastioina”, niin ei ihmekään jos jotkut naiset katkeroituu.

Vierailija
5/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöiden "työnjako" eli nainen tekee 90 %, jos lapsia niin nainen hoitaa ne 50-100 %. Tämä on yleisin syy katkeruuteen.

Vierailija
6/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitöiden "työnjako" eli nainen tekee 90 %, jos lapsia niin nainen hoitaa ne 50-100 %. Tämä on yleisin syy katkeruuteen.

Oma valinta lähteä sellaiseen suhteeseen.

Vierailija
7/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä. Näin tekevät:

- Vaimoni

- Tyttäreni

- Isosiskoni

- Pikkusiskoni

- Äidinäitini

- Isänäitini

- jne jne jne...

Jåå-å, kuten svedu sanoisi, oikeassapa olet! IHAN. KAIKKI. SUOMALAISET. NAISET. ON. TUOLLAISIA!!!!!

swiddu mikä idari...

Vierailija
8/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsevat jännämiehen ja kuvittelevat kaikkien miesten olevan samanlaisia. Ei miehettömyyskään välttämättä miesvihalta pelasta. Nainen ei kelpaa miehille, joten tulee feministiksi. 

Minun kaksi edellistä oli niitä kilttejä miehiä, heidän ansiostaan en vilkuilekaan miehiin päin ihan lähivuosina. Voi kai niitä järkeviäkin tapauksia olla, mutta itse en lähde ihan heti kokeilemaan (ja tuhlaamaan aikaani).

Vierailija
9/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katkera kaikille miehille kun kukaan mies ei ole koskaan kiinnostunut musta :( T. ruma ja tissitön nainen

Vierailija
10/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yleisesti ottaen vastenmielinen laji. Tulet vielä oppimaan sen.

Vierailija
11/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaksi edellistä oli niitä kilttejä miehiä, heidän ansiostaan en vilkuilekaan miehiin päin ihan lähivuosina. Voi kai niitä järkeviäkin tapauksia olla, mutta itse en lähde ihan heti kokeilemaan (ja tuhlaamaan aikaani).

Taisi olla jänniksiä kuitenkin. 

Vierailija
12/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyhmä kuin saapas. Mutta kaikki miehet eivät ole tuollaisia mölkyröitä. Esimerksiksi minun kiltti mieheni on oikein hieno ihminen. Mutta hän ei käytäkää aikaansa av:lla vinkumiseen.

n32

Vierailija
13/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta lähteä sellaiseen suhteeseen.

Osa miehistä taantuu lapsen syntymän myötä eikä tuota voi mitenkään tietää etukäteen.

Vierailija
14/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikista? Mä olen ollut onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa jo 20 v, enkä ole katkera :)

Vierailija
15/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on nykykulttuurissa oletuksena pahoja ihmisiä. Naisia tulee kunnioittaa, mutta miesten tulee kunnioitus ansaita. Perus kunnioitus miehiä kohtaan on hävinnyt feminismin myötä.

Vierailija
16/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Itsehän naiset valitsee sen miehen kanssa olon. Parempi varmaan erota jos mies on huono. So simple. Itse me omista valinnoistamme tai valitsematta jättämisen takia katkeroidutaan. Ei miesten takia. Katkeroituminenkin vähenee, kunettä ottaa vastuun omasta elämästään ja valinnoistaan, eikä syytä muita omasta pahasta olosta.

Vierailija
17/17 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itselläni on ihan kokemus opettanut välttämään miehiä. Joko on ollut tolkuttoman huono säkä tai miesmakuni on vaan ihan pska. Joka tapauksessa, olkoot minun puolestani, olen paljon tyytyväisempi sinkkuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän