Onko Visa Electron luottokortti?
Pitäis siis netistä maksa yksi otos, johon vaaditaan vain luottokortti,mutta minulla on vain Visa electron kortti niin käykö tämä? Jos ei niin millaisen kortin tarvitsen ja onko vaihtaminen hankalaa?
Kommentit (9)
Ei ole mutta yleensä se kelpaa kyllä nettikaupassa maksuun.
Kysy pankista. Ei se ole luottokortti. Joissain nettikaupoista sillä silti pystyy maksamaan jos siihen on laitettu verified by visa. Mitään toistuvaa maksua kuten netflixiä sillä ei voi veloittaa.
Electron käy nettiostoksiin ihan samalla tavalla kuin luottokortti. Ei tarvitse olla edes erikseen mainintaa että Electron käy, laitat vain Electronin numeron luottokortin kohtaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Kysy pankista. Ei se ole luottokortti. Joissain nettikaupoista sillä silti pystyy maksamaan jos siihen on laitettu verified by visa. Mitään toistuvaa maksua kuten netflixiä sillä ei voi veloittaa.
Taas harhaluulot elää. Electron käy netissä ihan samalla lailla kuin luottokortti ja myös Netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Electron ei ole luottokortti. Tosin joissain nettikaupoissa sillä voi maksaa.
Luottokortin saaminen vaatii joko ok tulot tai mukavasti omaisuutta. Kortti itse on ilmainen mutta joissain niistä on vuosi/kk-maksu.
Opiskelija ei tarvitse luottokortin saadaakseen tuloja lainkaan.
Yleensä nettiostoissa puhuttaessa saatetaan mainita luottokortti, vaikka oikeasti pankkikortti käy. Eli Visa electron ja visa debit. Suosittelen hankkimaan visa debitin, koska se toimii paremmin, kuin electron. Luottokortille ei ole oikein mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortin saaminen vaatii joko ok tulot tai mukavasti omaisuutta. Kortti itse on ilmainen mutta joissain niistä on vuosi/kk-maksu.
Ei, mutta opintopisteitä piti olla riittävästi, eikä sitä siltikään välttämättä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinteitä, mutta tuloista on hyötyä, jos 90 opintpistettä ei ole kassassa vielä http://www.mikasalonen.com/artikkelit/20191120.shtml