En voi harrastaa seksiä koska olen hajuherkkä
Sper#a ja pim""inesteet saavat henkeni salpautumaan.
Kommentit (12)
Ole sitten harrastamatta. Ei se minua haittaa.
Tamponi nenään👍😂 olis näky kun olis kumppanilla tamponi nenässä. No joo mäkin varmasti haisee joskus pahalle. Enimmäkseen yritän tuoksua ruusuille. Mut jos mies ei mun välillä olevaa pahaa tuoksua kestä esim ovuloinnin aikaan niin saa joutaa roskakoriin. Olen nimittäin liikunnan harrastaja ja ei kerkeä kokoajan suihkussa viettämään aikaa. Että koita kestää. Eri asia jos joku haisee pahalle päivästä toiseen. Ehkä voisi tehdä asialle jotain.
Ite kyl voisin mutta en vaan viitti.
Sama positiivinen ongelma minullakin. En ole saanut naisilta yksiäkään pakkeja.
Ongelma on ihan todellinen. Mutta hyvä niille, jotka eivät seksistä piittaa. Itse ainakin tiedän tuhansia terveellisempiä, viihdyttävämpiä ja virkistävämpiä harrastuksia kuin seksi.
Älkää yhdistäkö pieruhuumoria ja makuuhuonejumppaa keskenään!
Terve ja pesty alapää ei haise juuri miltään. Liekö teillä haisuleilla bakteerivaginoosi vai onko peseytyminen vierasta? Sperman löyhkää en kyllä kestä itsekään, koko erite ällöttää. Jos mies ilmaantuisi sänkyyn haisevan pesemättömän munan kanssa niin eipä tarvisi sitä ukkoa enää katsella.
Eihän sitä alapäätä tarvitse haistella?! En usko tuohon yliherkkyyteen ollenkaan (ellei hajuaisti ole samaa luokkaa kuin koirilla), mutta henkinen allergia seksiä kohtaan on hyvinkin mahdollista.
Hajusteyliherkkyys on varsin kiusallinen ongelma mutta mahtaako se kuitenkaan seksissä haitata? Ihmiset jotka ovat pesseet itsensä,eivät juurikaan haise ja eihän sitä nenää onneksi ole pakko sukupuolielimiin kiinni laittaa
Pistä tamponit nenään ja nauti menosta.