Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turussa kadonnut Juuso Salervo, mitäköhän tapahtunut?

Vierailija
13.11.2017 |

Lounais-Suomen poliisin mukaan viimeinen havainto miehestä on Aurakadulta noin kello 04, jolloin hän oli lähtenyt kävellen kohti Turun taidemuseota.

Kommentit (1015)

Vierailija
901/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansakadun ja jokirannan väliset kamerat listattu olevan selvityksessä. Jos ei näy yhdessäkään niin sitten on kyllä mysteeri mihin on hävinnyt. Ei kai auta muu kuin odotella näkyykö kameroissa mitään.

Vierailija
902/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

off topic, mutta kannattaa katsoa vaikka youtubesta ylen Kadonneet -sarjan jakso Jussi Neuvosesta (katosi Turussa talvella 2000). Siinä haastatellaan mm. poliisia, joka kertoo miten aluksi suhtautuvat tapaukseen, jossa nuori mies on juhlimisen päätteeksi kadoksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan 90-luvulta tapausta jossa nuori mies löytyi kuolleena jonkinlaisesta viemärikaivosta tms. Turussa? Oli jotenkin humalassa päätynyt sinne.

Mä muistan. Oli kaarinalainen jätkä. Yläaste-ikäinen vielä. Jonku huoltoaseman takapihan kaivosta kai löytys. Jos siis puhutaan samasta tapauksesta.

Joo, sama tapaus. Mietinkin että olisi ollut alaikäinen mutta en ollut varma muistikuvastani. Selvisiköhän koskaan miten oikein päätyi sinne?

Vierailija
904/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noita puustoja kuinka hyvin katsottu ylöspäin?

Tai muita korkeampia paikkoja jos olisi kiivennyt johonkin.

Roskiksista ei ole kai kuitattu mitään onko lähitalojen katsottu.

Joku oli kommentoinut että muistakaa vapaaehtoiset etsijät katsoa myös ylös puihin, mutta tätä kommenttia ei oltu juurikaan noteerattu. Minusta tuo ainakin oli ihan asiallinen huomio ja muotoiltu myös asiallisesti.

Juuri tällaisen seikan takia on mielestäni oleellista pitää kaikki pohdinnat avoimena ja etsiä maastosta myös itsemurhaa silmällä pitäen. Kun siis joidenkin mielestä itsemurhalla spekulointi ei vaikuta etsintöihin millään tavalla rakentavasti.

Vierailija
905/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää Heidi estää ihan tavallisia, kivoja ihmisiä pääsemästä Fb-sivulle katsomaan etsintäohjeita? Hehän tahtois auttaa! Kadonnut ja hänen läheisethän tästä eniten kärsii, että joku random-nainen touhuaa omiaan, vaikkei edes oo heitä tuntenut!

Vierailija
906/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noita puustoja kuinka hyvin katsottu ylöspäin?

Tai muita korkeampia paikkoja jos olisi kiivennyt johonkin.

Roskiksista ei ole kai kuitattu mitään onko lähitalojen katsottu.

Joku oli kommentoinut että muistakaa vapaaehtoiset etsijät katsoa myös ylös puihin, mutta tätä kommenttia ei oltu juurikaan noteerattu. Minusta tuo ainakin oli ihan asiallinen huomio ja muotoiltu myös asiallisesti.

Juuri tällaisen seikan takia on mielestäni oleellista pitää kaikki pohdinnat avoimena ja etsiä maastosta myös itsemurhaa silmällä pitäen. Kun siis joidenkin mielestä itsemurhalla spekulointi ei vaikuta etsintöihin millään tavalla rakentavasti.

Just joo. Mikäköhän on todennäköisyys, että kenties aika vahvassakin humalatilassa oleva henkilö onnistuu hirttäytymään kaupunkialueella. Jotain tolkkua tohon draamanhakuun.

Vierailija
907/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää Heidi estää ihan tavallisia, kivoja ihmisiä pääsemästä Fb-sivulle katsomaan etsintäohjeita? Hehän tahtois auttaa! Kadonnut ja hänen läheisethän tästä eniten kärsii, että joku random-nainen touhuaa omiaan, vaikkei edes oo heitä tuntenut!

Koska tämä heidi on turun oma wannabe hursti ja äänitorvi ja kaikkea mitä kuvitella saattaa. Kaikki huomio häneen.

Vierailija
908/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi saako Turkua tuntematon kysyä välissä, mikä on föri? Olen lukenut koko ketjun.

Vierailija
909/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan 90-luvulta tapausta jossa nuori mies löytyi kuolleena jonkinlaisesta viemärikaivosta tms. Turussa? Oli jotenkin humalassa päätynyt sinne.

Mä muistan. Oli kaarinalainen jätkä. Yläaste-ikäinen vielä. Jonku huoltoaseman takapihan kaivosta kai löytys. Jos siis puhutaan samasta tapauksesta.

Joo, sama tapaus. Mietinkin että olisi ollut alaikäinen mutta en ollut varma muistikuvastani. Selvisiköhän koskaan miten oikein päätyi sinne?

Ei ainakaan mulle selvinnyt. Jotain huhua vaan et olis joutunu piilopaikkaa ettimään jostain syystä. Olin siis samalla yläasteella sillon. Kun löytys ni liikuntasalissa istuttiin kaikki ja kuunneltiin alkoholivalistusta ja "Niin kaunis on maa" -kappaletta.

Vierailija
910/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku jo aiemmin mainitsi, niin vaikuttaa vähän, että jokainen tavan tallaaja on nyt siellä FB-ryhmässä niin tärkeänä ilmoittelemassa ihan tavallisia lenkkeilyjään jossain 10 km päässä korvessa, millä ei pitäisi olla mitään yhteyttä tuohon kadonneeseen. Tuli vähän sellaiset vibat joistakin noista, että nyt omassa mielessään pitävät itseään niin avuliaina ja hyvinä ihmisinä, mutta lopputulos on vähän sama kuin itse heittäisin lenkin nyt jossain Puijon tornin kupeessa ja ilmoittaisin että eipä näkynyt, mutta hei minä kävin kuitenkin katsomassa ja voin sitten hyvillä mielin nukkua yöni, kun olen yrittänyt auttaa.

Aikamoista wannabe neiti/rouva/herra amatöörisalapoliisi meininkiä muutenkin. Jos olisin omainen, niin alkaisi kyllä v*tuttaa joitakin niin kaikkitietäviä kommentteja ja ehdotuksia lukiessa.

Vierailija
911/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi saako Turkua tuntematon kysyä välissä, mikä on föri? Olen lukenut koko ketjun.

Osaatko käyttää Googlea?

Vierailija
912/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni lossi joka menee rannan toiselta puolelta toiselle. Ei öisin käytössä

Vierailija
913/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin joku jo aiemmin mainitsi, niin vaikuttaa vähän, että jokainen tavan tallaaja on nyt siellä FB-ryhmässä niin tärkeänä ilmoittelemassa ihan tavallisia lenkkeilyjään jossain 10 km päässä korvessa, millä ei pitäisi olla mitään yhteyttä tuohon kadonneeseen. Tuli vähän sellaiset vibat joistakin noista, että nyt omassa mielessään pitävät itseään niin avuliaina ja hyvinä ihmisinä, mutta lopputulos on vähän sama kuin itse heittäisin lenkin nyt jossain Puijon tornin kupeessa ja ilmoittaisin että eipä näkynyt, mutta hei minä kävin kuitenkin katsomassa ja voin sitten hyvillä mielin nukkua yöni, kun olen yrittänyt auttaa.

Aikamoista wannabe neiti/rouva/herra amatöörisalapoliisi meininkiä muutenkin. Jos olisin omainen, niin alkaisi kyllä v*tuttaa joitakin niin kaikkitietäviä kommentteja ja ehdotuksia lukiessa.

Hyvää tarkoittavat, ei tarvitsisi olla noin tyly. Miten monta ruumista on ulkopuolinen koiranulkoiluttaja löytänytkään, suurimman osan varmaan.

Vierailija
914/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.google.fi

Vierailija
915/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisummerista: asun Helsingissä ja meillä summeri on aina päällä, ellei sitten asukas itse laita sitä pois päältä. Kas kun summerissa on asunnossa nappi, josta sen voi napsauttaa esim. yöksi pois päältä, jos tuntuu siltä. Me kyllä pidämme summeria yleensä aina päällä.

Vierailija
916/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa Turun jätevedenpuhdistamon piipussa. 100m tyttöystävän kotoa.

Vierailija
917/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittavat Aurajoen naaraamisen huomenna, jos on siellä ja menee vielä pitkään ei mahdollisia väkivallan merkkejä enää näy.

Vierailija
918/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaska kirjoitti:

Käykää katsomassa Turun jätevedenpuhdistamon piipussa. 100m tyttöystävän kotoa.

Mullekin tuli mieleen että joku todella outo paikkakin (mutta lähellä) se voisi olla.

Vierailija
919/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tarkoittavat, ei tarvitsisi olla noin tyly. Miten monta ruumista on ulkopuolinen koiranulkoiluttaja löytänytkään, suurimman osan varmaan.

Joo, mutta voi myös miettiä kuinka monta kertaa ja monen ihmisen voimin esim. tuo kerrostalon ympärillä oleva alue pitää kävellä läpi. Jotkut metsät nyt vielä erikseen, mutta eiköhän jollain semivilkkaalla kadulla olisi jo jotain tullut vastaan jos on tullakseen.

Mulle tuli ainakin myös mieleen kuinka moni noista tyypeistä menee sinne vain uteliaisuuttaan kyttäämään tai kyyläämään. Toki ihan oikeasti sydämellään mukana olevia tyyppejäkin varmasti on, mutta olen varma, että osa on tuolla mukana vain sensaationhakuisuuttaan ja sisäistä ullataalasmaataan varten. Aika monen ihmisen perusluonne on kuitenkin sellainen utelias ulla.

eri

Vierailija
920/1015 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja kaivojakin puutalojen pihoissa vielä on.

Ketju on lukittu.