Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies sitten käyttäytyy näin kun tekee aloitteen.

Vierailija
13.11.2017 |

Miehet valittaa ettei naiset tee aloitetta. Toiset taas että naisen pitää olla metsästettävä. Mutta. Mies ei etene tutustumisessa millään lailla vaikka kiinnostusta on. Joten päätin itse tehdä aloitteen. Kun kerroin asian, mies sananmukaisesti pakeni.
Ei siis suoraa vastausta vaan poistuminen paikalta.
Kun näimme uudelleen, kysyin miksi. Selitystä en saanut. Mies ei kuitenkaan paennut vaan alkoi puhumaan asiasta kanssani. Ajattelin että antaa sitten olla ja lähdin. On turha tuhlata aikaa jos toinen ei halua kuin katsella silmiin ja hymyillä.
Mutta kun lähdin, hän katsoi perääni, käännyin, ja katsoi edelleen. Hän myös punastui puhuessamme melko voimakkaasti.
Nyt vkl jälkeen näimme töissä taas ja hän oli kuten ennenkin, pieni kosketus, hymy, silmät, juttelu. Kiinnostusta on. Ei toimintaa. Hänen puoleltaam siis. Mietin, mikä aloitteessa meni vikaan, miksi ei vastannut mihinkään suuntaan ja pitäisikö aloite uusia jossain muodossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyseistä miestä, joten saat vastauksen parhaiten mieheltä itseltään.

Vierailija
2/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa meni paniikkiin, kun on ihastunut tai varattu tai molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne kyseistä miestä, joten saat vastauksen parhaiten mieheltä itseltään.

Varmasti kysyn mutta mietin että onko tuollainen käytös yleistä miesten keskuudessa kun nainen on aloitteellinen? Ei saada suuta auki kertomaan että saako aloite vastakaikua tai että nainen voisi häipyä aloitteeneen sinne missä pippuri kasvaa.

Kun sentään kysyin lähes suoraan asiaa.

Vierailija
4/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille tehdään niin harvoin aloitteita ettei sitten osaa olla kun sellaisen kohtaa XD

Vierailija
5/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehille tehdään niin harvoin aloitteita ettei sitten osaa olla kun sellaisen kohtaa XD

Tässäpä se. Jos kerran kahteenkymmeneen vuoteen saa aloitteen, niin kyllähän sitä miettii josko kyseessä olisi piilokamera/vedonlyönti tms.

Vierailija
6/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin miehetkään saa aloiteyrityksiinsä vastausta, vaan naiset jättävät ne yksinkertaisesti huomiotta ja jatkavat matkaansa. Joskus tosin tulee tulikivenkatkuista suoraa palautetta siitä mitä minä oikein itsestäni kuvittelen.

Vierailija
7/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Mies siis menee hämilleen aloiteesta mutta ei pysty sellaista itse tekemään? Nainen on vain ihminen ja hänelle voi puhua normaalisti.

Ja jos kerta pakoilu ja punastelu on hämilleen menoa, olisiko se myös kielteisyyttä naisen aloitteseen?

Vierailija
8/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti siitä miten sen aloitteen tekee?

Ei varmaankaan kaikki miehet tykkää jos nainen käy liian tunkeilevasti päälle? Liika innokkuus ja itsensä tyrkyttäminen on kyllä useimmiten luotaantyöntävää.

Vierailija
9/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että aikani yritin. Eip vastakaikua mutta kiinnostusta. Tyrkkäsin kerran numeron käteen että soittele. Ja soitti. Parin viikon päästä kaljanoton jälkeen että ei kiinnosta. Kuitenkin vieläkin käyttäytyy niinkuin kiinnostaisi. Minä en enää lämpene.

Vierailija
10/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Mies siis menee hämilleen aloiteesta mutta ei pysty sellaista itse tekemään? Nainen on vain ihminen ja hänelle voi puhua normaalisti.

Ja jos kerta pakoilu ja punastelu on hämilleen menoa, olisiko se myös kielteisyyttä naisen aloitteseen?

Luuletko tai kuvitteletko oikeasti, että kaikki naisetkaan osaavat ottaa aloitteen tahdikkaasti vastaan. Punastuminen on luonnollista ja usein tahdosta riippumatonta, mutta pakoon juokseminen saa kyllä minutkin kysymään, että miksi.  

Vierailija
11/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia niin on, että ujoinkin ihminen muuttuu aloitteelliseksi, kun oikein valtavasti ihastuu. Kyse on AINA vain siitä että ihastus ei ole kovin suurta, mutta sellaista elämä on. On haihattelua luulla, että suuri rakkaus osuu omalle kohdalle, näitä on 1/100.

Vierailija
12/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä. Älä vaan uusi aloitetta, nauttii sinun piinastasi. Yksikin tyyppi kävi itkemään kun oli ensin antanut minulle pakit ja minä sanoin että ok, ollaan sitten vaan kavereita. Sama peli jatkui ja tein tyhmänä myöhemmin uuden aloitteen.

Vierailija
13/13 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yleistä. Älä vaan uusi aloitetta, nauttii sinun piinastasi. Yksikin tyyppi kävi itkemään kun oli ensin antanut minulle pakit ja minä sanoin että ok, ollaan sitten vaan kavereita. Sama peli jatkui ja tein tyhmänä myöhemmin uuden aloitteen.

Mies ei antanut pakkeja. Keskustelu joka käytiin antoi lähinnä kuvan että kiinnostusta on kunhan hän vain saisi tai uskaltaisi aikaseksi. Näimme töissä tänään ja hän oli kuin ennenkin. Mutta työpaikkamme on sellainen ettei siellä sovi keskustella koska työkaverit ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi