Te joilla on turvokkeiset silmänaluspussit!
En ole mikään mainostaja, vaan oikeasti tosi innoissani silmänympärysvoiteesta joka hävittää silmäpussit hetkessä. Aine on Remeskar, silmäpusseille ja silmänalusten tummuuteen.
Ekaa kertaa kokeillessani olin ehkä hieman pettynyt, kun aine oli tosi paksua tököttiä ja hankala mielestäni levittää. Eikä se oikeastaan vähentänyt turvotusta kuin hieman. Sittemmin olen oppinut oikean tyylin levitykselle ja hieman soveltanut sitä. Laitan pienen nökäreen ainetta vähän kasteltujen etusormien väliin ja hieron sitä hetken sormien välissä ja sitten levitän sen ohjeen mukaan silmänalusiin. Joskus vielä aineen levityksen jälkeen ikään kuin pyörittelen hetken kostutetuilla sormenpäillä silmänalusia. Ja aivan uskomatonta, parin minuutin päästä viimeistään isotkin silmäaluspussit on hävinneet. Silmänalusiin tulee hieman kiristävä ja kuiva tunne, mutta pussit on oikeasti hävinneet! Tai eihän ne oikeasti häviä mihinkään, mutta jotenkin tuo aine onnistuu silottamaan ne pois päivän ajaksi.
Mä olen ihan innoissani tuosta Remeskarista, kun olen jo epätoivoisena suunnitellut meneväni leikkaukseenkin näiden pussien kanssa, leikkaus on vaan niin hirveän kallis. Remeskar maksoi hieman päälle parikymppiä ja tilasin sen Yliopiston apteekista. Oikeasti suosittelen!