Ostos tv:n Turbo Scrub, onko kellään....
Pesin juuri kylppäriä ja tuo tuntuisi olevan vastaus rukouksiini. Mutta eihän nuo ostos tv:n jutut toimi, vai toimiiko? Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (19)
Ota akkuporakone. Kiinnitä siihen vessaharja.
Tadaa, turboscrub.
Mikä siinä sun kylppärissä on vikana? Kyllä ne pysyy kunnossa kun säännöllisesti siivoaa sopivilla aineilla.
Tässä on kunnon syväluotaava analyysi kyseisestä vehkeestä.
Kukaan ei uskalla ottaa riskiä ja tilata.
Kiinnostaa myös, kun meillä on pestävänä vanha epätasainen valettu lattia kellarisaunan yhteydessä. Sellainen siis joka ei lähde höyrypesurilla vaan vaatii sen jynssäyksen eikä selkä tykkää. Kaikki tv-tuotteet eivät ole fuulaa, tutulla on höyrypesuri ostettu tv-shopista ja on tykännyt, meillä vanha simppeli Kärcher toimii vielä.
Minulla on saman valmistajan Swivel Sweeper lattiaharja,kätevä vehje ja akku kestää pitkään,ei ihan äänetön,mutta aion ostaa myös Turbo scrubin. Lisäharja paketissa näyttää olevan harjapää joka ehkä sopisi myös auton pesuun !
Otin riskin ja tilasin, kokeilin tänään ensimmäistä kertaa. Voin kertoa, että todella TOIMII 😊 Siivouksen jälkeen katselin netistä lisäharjoja, koska ei tarvi enää hulluna hangata, kun kone hoitaa sen puolestani eli en tule tästä laitteesta luopumaan. Suosittelen, varsinkin vähän iäkkäämmille, joilla ei ole enää samanlailla voimia kuin nuoremmilla!
Mä olen kuolannut tuota jo kauan ja tilaisin nyt jos olisi kaveri tilaamassa kun nyt saa kaksi yhden hinnalla...
Vierailija kirjoitti:
made in china
Mikäpä ei olisi
Tämmönen
http://turboscrub.tvins.fi/?_ga=2.212884759.2030794755.1510431552-10253…