Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpaikkaromanssi. Kokemuksia?

Vierailija
11.11.2017 |

???Ryhtyisitkö?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä!! Nuorempana tuli kokeiltua...en suosittele kenellekään..

Vierailija
2/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kokeiltu on 15 vuotta sitten ja sama romanssi jatkuu vieläkin ❤ työpaikkakin vielä sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin 25v sitten ja edelleen ollaan naimisissa..

Vierailija
4/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta sitten ihastuin ja sittemmin rakastuin työkaveriin ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
5/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,5 vuotta sitten ihastuin ja sittemmin rakastuin työkaveriin ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Ja tähän vielä että ei sitä silloin ajatellut että voi kun ollaan samassa työpaikassa, se oli menoa silloin. Ei tosin olla enää pariin vuoteen oltu työkavereita mutta suhde jatkuu.

Vierailija
6/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies vaihtoi työpaikkaa nopeasti ettei tulisi mitään ikäviä juttuja. Avioliitto kesti kymmenisen vuotta ja oli elämäni parasta aikaa :) Sittemmin on erottu mutta se on sitte jo eri tarina.

Vierailija
7/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kokeiltu on 15 vuotta sitten ja sama romanssi jatkuu vieläkin ❤ työpaikkakin vielä sama.

Posti...?

Vierailija
8/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin aloittaa välittömästi työpaikkaromanssin erää naisen kanssa.

Vierailija
9/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti etukäteen mitä teet, jos romanssi loppuu. Oletko samassa työryhmässä, jossa joudut olla tekemisissä ko. tyypin kanssa jatkuvasti halusit tai et?

Vierailija
10/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä mitään jos molemmat on vapaita. Itse olen ihastunut pomooni joka on naimisissa.. tiedän että mitään ei pitäisi tehdä asian eteen mutta vaikealta tuntuu. En tosin tiedä mitä hän minusta ajattelee mutta vähintään kattelee..

Vierailija
11/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin 2 vuotta sitten työkaverimieheen. Alkuvuodesta satuimme samoihin bileisiin. Suukot siellä. Siitä lähti viestittelyt, tunteet julki. Salasuhdetta puoli vuotta. Suhde johti minun avioroon. Erosta oli puhuttu jo pitkään. Sitten oli täysin varmaa, että ero on pakko.

Vierailija
12/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on ja en itse suosittele. Pari kuukautta kesti ja sitten mies lopetti koko touhun. Sitten sain myöhemmin tietää miespuoliselta kollegalta, että mies on paneskellu puolet firman naisista. Oli kyllä paska fiilis olla työssä sen jälkeen.

Vierailija
13/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on helppo viettää aikaa yhdessä. Mulla oli monta vuotta suhde mieheen, jonka kanssa oltiin työkavereita. Jatkui myös vaikka vaihtoi työpaikkaa, pystyttiin kuitenkin näkeen, kuk on joustavat työajat.

Päättivät kuitenkin tehdä vielä toisen lapsen ja pisti poikki, vaikka olis halunnut jatkaa.

Mutta olisin kyl ollut valmis enempäänkin. Mutta siis tosiaan työkavereina on helppo tutustua.

Vierailija
14/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Kuormasta ei syödä ja muutenkin siitä seuraisi ainoastaan ikävyyksiä.

Vierailija
15/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koettu ja oli mukavaa siihen asti, kun ei sitten enää ollutkaan ja ero tuli. Sen jälkeen ihan helvettiä nähdä toista viitenä päivänä viikossa.

Henkisesti pääsin asian yli vasta, kun otin kunnon loman (3 kk). Huomasin tuolloin niin todeksi sanonnan "poissa silmistä, poissa mielestä".

Vierailija
16/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Kuormasta ei syödä ja muutenkin siitä seuraisi ainoastaan ikävyyksiä.

Mistä kuormasta siinä nyt syödään, jos työkaverit vähän suhteilevat?

Vierailija
17/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvinnut mennä edes ronanssiin asti mutta jo sen perusteella mitä sain kokea tuli tarpeeksi paska olo että kannattaa olla varovainen työpaikkaromanssien suhteen.

Vierailija
18/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä mitään vikaa ole jos kumpikin on vapaita akka vaan harrasti niitä kun oli vielä mun kanssa

Vierailija
19/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin yhden miehen kanssa taas aloittaa. xD

Vierailija
20/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin yhden miehen kanssa taas aloittaa. xD

Minäkin oisin voinu jo kauan yhden miehen kans aloittaa.