Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian harvoin seksiä parisuhteessa

Vierailija
11.11.2017 |

Miten usein jo pidemmän aikaa parisuhteessa olevat parit harrastatte seksiä?
Meillä seksikerrat heti alkuhuuman jälkeen on vähentyneet ja vakiintuneet n. kolmeen tai neljään kertaan kuussa. Mielestäni tämä on aika vähän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia (5 vuotta yhdessä silloin) oli about 3-7 krt/viikko. Nykyään kun pienet lapset ja molemmat ollaan töissä niin ehkä 1-2 krt viikko

Vierailija
2/15 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saiskin edes joka viikko! Mies ei varmaan tekisi aloitetta koskaan, oikeasti. Olen elänyt vuosia puutteessa, hyvä jos kerran kuussa. Joudun kerjäämään sitä. Miestä ei seksi kiinnosta, on sairauksia ym. Kumminkin nauttii sitten kun harvoin ollaan silleen. Voi kun olisin ymmärtänyt ottaa miehen jolle seksi on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta puoli vuotta ip.

Vierailija
4/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerran kuussa. Lottovoitto on todennäköisempää kuin seksi useammin.. Olemme 30+ pari. yhdessä 6vuotta. Itse haluaisin vaikka joka päivä, nainenkin nauttii seksistä erittäin paljon, mutta silti sakset on vaan aina kiinni. En tajua.. En kuvitellut runkkaavani enemmän 3kymppisenä kuin teininä, mutta näin se nyt vaan on.

Vierailija
5/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera kirjoitti:

Yleensä kerran kuussa. Lottovoitto on todennäköisempää kuin seksi useammin.. Olemme 30+ pari. yhdessä 6vuotta. Itse haluaisin vaikka joka päivä, nainenkin nauttii seksistä erittäin paljon, mutta silti sakset on vaan aina kiinni. En tajua.. En kuvitellut runkkaavani enemmän 3kymppisenä kuin teininä, mutta näin se nyt vaan on.

Samaa ihmettelin itsekin taannoin. Vaihtelua vasemmasta.

T. M44

Vierailija
6/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistuki on parhautta. Minäkin, joka olen normaalipainoinen, kokoinen ja näköinen ja johon aina välillä joku työpaikan naisista ihastuu, saan vaimolta hyvä jos kerran kuussa. Kun ei hänellä ole haluja niin ei ole. Lapset kun sai, niin kummasti häneltä halut katosi.

Eikä ole auttanut hormonaalisen ehkäisyn lopetus tai puhuminen. Päässä se vika on. Hän ei nauti seksistä niin paljon että jaksaisi harrastaa..

Vierailija
7/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...siis meillä rouva laittanut käsittämättömiä ehtoja peliin. Vastikkeellinen seksi on mielestäni huoraamista. Ei olla pantu kuukausiin, koska minä en moiseen alennu. Runkataan ja käydään huorissa vaikka loppu ikä :).

Vierailija
8/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta yhdessä ja seksiä ehkä 25 krt/kk.

Vierailija
9/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta yhdessä ja seksiä ehkä 25 krt/kk.

Noin sen pitäisikin olla... Tai kyllä joku 15 kertaakin kuussa riittäisi. Huonoon tilanteeseen riittää, että toinen osapuoli kieltäytyy. Toisella vanhat halut...

Vierailija
10/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vuodessa saa niin se on jo paljon. 13 v naimisissa 3 lasta. Lapsiin loppu vaimolta kiinnostus

Vierailija
11/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa kuussa. Jos joka ilta viittisin yrittää niin kerran viikkoon saattas lohjeta. Harvaan kun saa niin seksikin tuntuu yrittämiseltä kun meinaa olla herkällä. Itse panisin vaikka joka päivä. M35

Vierailija
12/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää masentako, täällä vaimo puutteessa. Ikinä en uskonut, että avioliitossa ei saa seksiä ja joutuu hoitaan hommat itse!

Vierailija
13/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun jopa 6krt/pvä. Sitten se vakiintui 1-2krt/päivä sit syntyi tasaseen tahtiin 3lasta. Oli hieman hiljaisempaa. Rouva tuntuu antavan säälistä ilman mitään mielenkiintoa. Itseä kiinnostaa rouva aivan yhtä paljon kuin alussakin. Itse en suostu kyllä tuollaiseen 1-2krt/kk jos siihen menee niin lähden muille markkinoille. Ollaan oltu reilu 10vuotta yhteis asumuksessa. Tämän hetken minimi 3krt/vko sen vähempää en kelpuuta oli sitten pirkka seksiä tai mersuseksiä. Tämän hetken tilanteeseen olen tyytyväinen toki olisi kiva jos toinen tekisi aloitteen edes joskus. M30+

Vierailija
14/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää masentako, täällä vaimo puutteessa. Ikinä en uskonut, että avioliitossa ei saa seksiä ja joutuu hoitaan hommat itse!

Minkä takia sun miestä ei kiinnosta? Onko teillä lapsia? Meillä lasten tuleminen tietty rajoittaa, ei ole niin aikaa, tms. Mutta mies voisi edes tajuta mun halut. Voisi vaikka joskus nuolla mua, ei ole sitäkään tehny kuin ihan pari kertaa koko usean vuoden suhteen aikana :( Sillä nuolemisellakin mä jaksaisin eikä tarvis miettiä pettämistä.

Vierailija
15/15 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kukaan muu kirjaa seksikerroista?

Itse merkkaan kalenterin kyseisen päivän kohdalle järjestysnumeron. Vuoden ensimmäinen = 1, toinen = 2. Nyt eletään viikkoa 45 ja viimeisimmän kerran järjestysnumero on = 42. Eli tämä vuosi on pantu keskimäärin melkein joka viikko.

Numeerisen faktan pohjalta on parempi ruveta aiheesta keskustelemaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme