Naimisissa olevat oliko miehesi p*llun vonkaaja?
Kommentit (22)
No miksi helvetissä täytyy hakeutua parisuhteeseen saati avioliittoon jos sitä pillua täytyy pihdata.
Oli ja on vielä 23 avioliittovuoden jäljkeenkin...:-(
Ei ole ollut eikä ole.
Itse olen kikkeliä joutunut vonkaamaan viime kuukausina.
Tietokone vie miestä...
Ei, eikä ollut exäkään. Valitettavasti. Minä olen se joka olen aina puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi helvetissä täytyy hakeutua parisuhteeseen saati avioliittoon jos sitä pillua täytyy pihdata.
Ei tarvitse pihdata kun mies on aseksuaali
Oli. Loukkaannuin niin että en edelleenkään usko miehen arvostavan minua.
Ei ollut. Itse vonkasin, taisin saada vasta viidensillä treffeillä. Kummasti loi kiinnostusta mieheen, muilta kun sai heti. Naimisissa tänä vuonna 18 vuotta. Eipä se enää pihtaa ja hyvä niin.
No ei ollut vonkaaja. Minä tein aloitteen ensimmäisellä kerralla.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja seksiä on 1-3 kertaa viikossa molempien aloitteesta. Ei mieheni tarvitse vongata ja minun ei tarvitse myöskään olla puutteessa, mikä ihme se sellainen avioliitto ja parisuhde olisi?
Vierailija kirjoitti:
On. Ja suuttuu jos mua ei huvita.
Miksi sinua ei huvita? Miksi pihtaat?
Ei ollut, poikuuskin oli tallessa. Onneksi kuitenkaan kumpikaan ei pihtaa, seksielämämme on hyvää.
Ei ollut. Hän oli sellainen ujon oloinen. Tarjouduin heti tapaamisiltanamme ravistamaan, kun hän kävi puskapissalla. Tämä teki häneen sanojensa mukaan vaikutuksen ja oli kuulemma aina haaveillut kaltaisestani rohkeasta tyttöystävästä.
Naimisissa olemme olleet 34 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Hän oli sellainen ujon oloinen. Tarjouduin heti tapaamisiltanamme ravistamaan, kun hän kävi puskapissalla. Tämä teki häneen sanojensa mukaan vaikutuksen ja oli kuulemma aina haaveillut kaltaisestani rohkeasta tyttöystävästä.
Naimisissa olemme olleet 34 vuotta.
Aw
Vierailija kirjoitti:
Omani ei ollut
Mutta nyttemin muuttunut sellaiseksi, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omani ei ollut
Mutta nyttemin muuttunut sellaiseksi, vai?
Hahaha ei todellakaan mieheni on aseksuaali
Ei ollut. Oli täysin kokematon, ja olimme ensin kavereita, sitten ryhdyimme seurustelemaan. Seksiin liittyvät jutut tulivat kuvioon myöhemmin.
Kaikkihan ne on.