Te jotka tiedätte sisarvaimoista.
Tässä olen joskus miettinyt että miten noissa sisarvaimoissa kaikilla niillä vaimolla on aika isot omakotitalot ja jos ei nyt rikkaita niin ei he nyt köyhää elämää näytä viettävän. Eli onko se mies heppu rikas ja ostanut kaikille vaimoille talot ja mistä raha siis elämiseenkin kun lapsia on liuta. Tuskin ne vaimot nyt niin hirveästi tienaa vaikka jotkut kai töissäkin käy. Ihan vaan kiinnostaa kun ei se jenkeissäkään se eläminen ilmaista ole eli ei ne talotkaan vaikka olisikin jotain halvempaa asuinaluetta.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
TLC money
Siis mikä tlc. Ja millä siis maksavat lainansa. Onko vaimot hyvissä palkkatöissä? Paljonko tuo ukko tienaa koko katraansa eteen?
Tä?
Jo on aikoihin eletty jos köyhä mies vaimon saisi. Vielä vähemmän Amerikassa. Siellä on vielä Suomeakin tärkeämpää, että mies on menestynyt ja varakas jos naisia mielii. Eikös se ihan se amöriikan bätselorikin sitä sanonut kun Suomeen tuli naista hakemaan kuin Thaimaahan ikään.
Notta aika outoa ihmetellä jos jollain vaimoilla on isot talot.... tiedä sitten missä iranissa ap elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TLC money
Siis mikä tlc. Ja millä siis maksavat lainansa. Onko vaimot hyvissä palkkatöissä? Paljonko tuo ukko tienaa koko katraansa eteen?
TLC on tv kanava, joka arvattavasti maksaa heille ohjelmasta.
Osa vaimoista on palkkatöissä ja heillä on yhteinen nettikauppa.
Talot ei ole kummoisia. Mun veikkaus on että n. $200 000- $300 000, ulkokuvista päätellen ei mikään huippukallis alue.
No kuinkas varakas tuo pukki on ja millä alalla rahansa tienaa ihan näin mielenkiinnosta. Meinaan Suomessa kyllä moinen onnistuisi ihan köyhältäkin mieheltä jos ei oikeasti naimisiin mene niin yhteiskunta pitää huolen "vaimoista" ja lapsista. Amerikassa eri meininki joo mutta ei sielläkään varmaan tavispalkoilla herraksi elä.
Mun mielestä sillä miehellä on oma yritys
Siinä ohjelmassa käsiteltiin tota asiaa monessaki jaksossa. Ottivat kaikki siis oman lainan niihin taloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TLC money
Talot ei ole kummoisia. Mun veikkaus on että n. $200 000- $300 000, ulkokuvista päätellen ei mikään huippukallis alue.
TV ohjelmasta tietenkin tuloja mutta ei ne varmaan samassa talossa asuneet ennen tuota ohjelmaa.
Tuskin Jenkeissä saa yhden ihmisen matalalla palkalla 200000-300000 taloja vai saako. Ei nuo vaimot vaikuta oikein sellaisille että hyväpalkkaisissa ammateissa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan yritys.?
Vierailija kirjoitti:
Siinä ohjelmassa käsiteltiin tota asiaa monessaki jaksossa. Ottivat kaikki siis oman lainan niihin taloihin.
No en ole seurannut siksi täällä kyselenkin. Jostain nettikaupasta olen kuullut myös.
Vierailija kirjoitti:
Tä?
Jo on aikoihin eletty jos köyhä mies vaimon saisi. Vielä vähemmän Amerikassa. Siellä on vielä Suomeakin tärkeämpää, että mies on menestynyt ja varakas jos naisia mielii. Eikös se ihan se amöriikan bätselorikin sitä sanonut kun Suomeen tuli naista hakemaan kuin Thaimaahan ikään.Notta aika outoa ihmetellä jos jollain vaimoilla on isot talot.... tiedä sitten missä iranissa ap elää.
Juu juu Amerikassa kaikki on rikkaita... kahta kolmea työtä tekevät minimipalkalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TLC money
TV ohjelmasta tietenkin tuloja mutta ei ne varmaan samassa talossa asuneet ennen tuota ohjelmaa.
Tuskin Jenkeissä saa yhden ihmisen matalalla palkalla 200000-300000 taloja vai saako. Ei nuo vaimot vaikuta oikein sellaisille että hyväpalkkaisissa ammateissa olisi.
No asuivat aiemmin samassa talossa ja muutok jälkeen asuivat vuokrataloissa. Neljästä aikuisesta kolme ovat aina käyneet töissä ja Janelle ollut aina uraihminen. Nykyisin aikuisia on viisi joista ainakin osa käy töissä.
Raha-asioita on puitu niin monella kaudella että ei jaksa selittää kaikkea. Ovat aiemmin olleet kyllä köyhiä ja perhe on tehnyt ainakin kolme konkurssia (mahdollista koska monta aikuista).
Janelle oli joskus kiinteistövälittäjä ja kirjanpitäjä. Meri oli nuoriso-ohjaaja. Cristine ja Robyn ovat tuskin palkkashekkejä nähny. Siis ennenkuin muuttivat Las Vegasiin.
Nyt Vegasissa Robyn on nettikorukaupan taiteellinen johtaja, Meri on joku asiakashoitaja ja Janelle tekee kirjanpidon. Mitäs se Christine taas tekee? Sen äiti ompelee sen kellarissa verhoja. Mutta vaikka olen sarjan joskus alusta asti katsonut mulle ei selvinnyt mitä työtä se äijä tekee?
Alussa asuivat yhteistalossa jossa oli joka vaimolla ( Robyn ei ollu vielä kuvioissa) oma talon pääty jossa jokaisella asunnot. Välillä asuttiin jossain vuokralla mutta kukin omassa talossaan. Ukko liihoitteli ohkea tukka lepattaen talosta taloon avoautolla 😅
Sitten haettiin joka vaimon nimissä talolainaa ja alettiin rakentaa. Merin luottotiedot eivät meinanneet riittää. Siinä silloin nähtiin se tosi sisarvaimojen solidaarisuus; kukaan ei millään tavoin halunnut auttaa Meriä. Taata, kiinnittää, lainata tms.
Just kävin kattoo ulkomaisilta sivuilta vastauksia ja näinhän se sitten oli että ennen ohjelmaa persaukisia ja konkursseja. Jaksoista tulee 50000 dollaria per jakso ja sitten ne pikkuhilut päälle niistä "bisneksistä". Totuus ei siis niin kunniakasta ukon kannalta. T. Ap
Onks se Meri lähtenyt kävelee tosta kuviosta?
Ja siis yhden nettisivun mukaan Kodyn (tai mikä lie pukki) business eli palkka sampo näyttää olevan sisters wives incorporated. Mikäs siinä yhdistää business, vapaa-aika ja huvi.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, vaimo yritys.
Kodalla on/oli markkinointiyritys. Se oli Robin joka oli menettänyt luottokelpoisuuden ja esiintynyt kolmella eri nimellä hämätäkseen velkojia. Joku uskon veli järjesteli asioita ja Robin sai lainaa. Ja elle l lakin jotain ongelmia, mutta Christine ja Meri selvisivät puhtain paperein. On vähän hupaisaa kun kahdenkymmenen lapsen isä ajelee liuhuletti hulmuten.
Jokainen otti lainan taloa varten.