Lue keskustelun säännöt.
Miksi pukeudut yöelämään niin, että tissivako näkyy?
11.11.2017 |
Onko niitä tissejä ihan pakko esitellä? Pelkäätkö, että muuten miehet eivät kiinnitä sinuun mitään huomiota?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei miehet kato naamaa. Voi olla vaikka minkälainen petolinnun prse naaman kohdalla, mutta kunhan on tissit.