Kiinnostavatko "reppanat" naiset?
Jos nainen on kaunis ja seksikäs, mutta hieman ujo ja syrjäänvetäytyvä, miten se vaikuttaa miehiin? Reppanalla tarkoitan ehkä kilttiä ihmistä, hieman yksinäistä, vähätuloista, muiden pompoteltavissa olevaa.
Kommentit (22)
Näin mä vähän arvelinkin. Olen kiinnostunut miehestä, joka selkeästi haluaa pitää huolta tällaisesta naisesta... Olen itsekin ihan hyvännäköinen nainen, mutta ulospäin suuntautunut eikä miestä tunnu kiinnostavan. Haluaa tuollaisen "heikomman" naisen.
Kyllä tälläistä reppanaa miestä ainakin kiinnostaa :)
En kyllä pidä ujoa ja hieman yksinäistä naista reppanana... Kiinnostaa kovasti. Olen itsekin hiljainen ja varmaan ujokin, mutta hyvällä paikalla ja palkalla työelämässä
Noh, annapas minulle tuon miehen yhteystiedot heti paikalla! t. Köyhä reppana mutta sexy
Ei yksinäinen ja ujo NAINEN ole reppana vaan vahva.
Reppana olisi sellainen joka ei uskalla elää näköistään elämää. Ja se ei kiinnosta.
Tietenkin.
Ja tuo on ihan feministien sairasta mielikuvitusta, että miehet haluaisivat hyväksikäyttää ja pompotella.
LOL.
Vierailija kirjoitti:
Näin mä vähän arvelinkin. Olen kiinnostunut miehestä, joka selkeästi haluaa pitää huolta tällaisesta naisesta... Olen itsekin ihan hyvännäköinen nainen, mutta ulospäin suuntautunut eikä miestä tunnu kiinnostavan. Haluaa tuollaisen "heikomman" naisen.
Onko sulla siis joku tietty "kilpailija" joka on mielestäsi tällainen reppana? Vai onko mies muuten vaan kertonut että haluaa sellaisen naisen josta voi pitää huolta?
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta tuon kyllä jotenkin arvasi jo aloituksesta. "Reppanaksi" määritteleminen noilla perusteilla on rumaa. Kaikkia ei kiinnosta ulospäinsuuntautuneisuus itsessä tai muissa ihmisissä, eikä sisäänpäinsuuntautunut ole mitenkään "heikko". Tuollainen toisten haukkuminen, latistaminen ja alaspäin painaminen voi saada ehkä sinulle hetkellisesti hyvän olon, mutta se ei ainakaan saa ihmisiä pitämään sinusta. Sitähän sinä kuitenkin olet etsimässä: sitä että ihminen/ihmiset pitäisivät sinusta.
Monet miehet tuntevat "suojeluviettiä" naisia kohtaan. Ei siinä mistään alistamisen halusta ole kyse, vaan genetiikkaan koodautuneesta käyttäytymisestä, jolle on pohjansa biologiassa. Ujo tms. nainen saa kahta kauheammin miehen haluamaan pitää huolta tästä.
Olen vain kiinnittänyt huomiota, että juuri tämä nainen vie tämän miehen mennessään. Meissä on paljon samaa, mutta tämä nainen ei tee itsestään numeroa, on huonommin koulutettu eikä tämän miehen tasoinen tietyllä tavalla. Minä tietty olisin. :D
Tapailen muita miehiä, joten en jää tuleen makaamaan. Mutta kiinnostaa vain, että voiko tuollainen epävarmuus olla se suurin tekijä.
Siis outoa sanoa näin, mutta tuo nainen herättää mussakin sellaisen oudon fiiliksen, on jotenkin niin reppana. Yleensä tuommoiset ovat rumia, mutta tämä on oikeasti hyvännäköinen nainen. Ehkä ei sitten itse tiedä sitä tai on jokin ruman ankanpojan syndrooma.
Mies on vaan niin kuuma, että tympii.
Yksinäisen ja yksinelävän pitää olla vahva ja pärjätä ilman puolison henkistä ja taloudellista tukea. Senkin höpönassu! 😉
Kiinnostaa itseasiassa ja paljonkin. Olin nuorempana reppana poika joka kasvoi ulos siitä punttisalilla ja itsepuolustuslajeja harrastamalla. Syy reppanuuteen oli narsisti vanhemmat.
Mä voisin ottaa tällaisen naisen siipieni luo ja rakastaa häntä. Uskon, että tällainen nainen on lojaali kumppani, yhden miehen nainen samalla tavalla kuin minä olen yhden naisen mies.
Ongelma on, että tallaisia ap:n kaltaisia naisia ei tunnu löytyvän mistään.
Meillä on töissä tuollainen kuuma paketti. Törkeän nätti ja söpö nainen, jolla on huumorintajua kun häneen vähän pääsee tutustumaan. Ei tuo itseään kovasti esille ja punastelee. Hyvä työntekijä kyllä. Tekisi mieli kopata syliin ja viedä mukanaan.
Tykkään just noista pompoteltavista reppanoista. Tällä hetkellä minulla on kaksi sellaista. Tietävät toisistaan, mutta ei ne mitään valita enää kun olen tehnyt niille asemansa selväksi. Molemmat antaa pillua ja persettä aina kun haluan, eikä jää nurkkiin pyörimään. Aluksi meinasivat olla vähän takertuvia, mutta olen opettanut ne siihen, että seksin jälkeen voidaan tyyliin syödä ja vaikka katsoa joku leffa, mutta yöksi lähdetään kotiin.
Eikä ole mitään pelkoa, että uskaltaisivat edes ajatella paremmin kohtelevan miehen matkaan lähtemistä.
Suosittelen kaikille miehille näitä reppanoita, ne on paljon helppohoitoisempia kuin ns. itsevarmat naiset (eli nartut).
Vierailija kirjoitti:
Tykkään just noista pompoteltavista reppanoista. Tällä hetkellä minulla on kaksi sellaista. Tietävät toisistaan, mutta ei ne mitään valita enää kun olen tehnyt niille asemansa selväksi. Molemmat antaa pillua ja persettä aina kun haluan, eikä jää nurkkiin pyörimään. Aluksi meinasivat olla vähän takertuvia, mutta olen opettanut ne siihen, että seksin jälkeen voidaan tyyliin syödä ja vaikka katsoa joku leffa, mutta yöksi lähdetään kotiin.
Eikä ole mitään pelkoa, että uskaltaisivat edes ajatella paremmin kohtelevan miehen matkaan lähtemistä.
Suosittelen kaikille miehille näitä reppanoita, ne on paljon helppohoitoisempia kuin ns. itsevarmat naiset (eli nartut).
Sääli vain, että nämä kiltit tai reppanatkin naiset lankeavat aina näihin pahoihin poikiin eivätkä mieheen mikä haluaa vain sen yhden naisen ja rakkautta. Noh minkäs teet, paha maailma.
Mä olen reppana nainen eikä musta ole koskaan yksikään mies kiinnostunut. Panoksi kelpaan kyllä, suhteeseen en. N28
Vierailija kirjoitti:
Mä olen reppana nainen eikä musta ole koskaan yksikään mies kiinnostunut. Panoksi kelpaan kyllä, suhteeseen en. N28
Annat väärille miehille signaalia. Et huomaa sitä ujoa poikaa mikä kävelee syyspimeässä yksin huppupäässä katuja pimeitä.
Minulla oli tuollainen reppana nainen, nätinpuoleinen & seksikäs kroppa. Nusailimme silloin tällöin, mutta vietimme paljon aikaa muutenkin - emme seurustelleet, mutta jokin FwB++ juttu se oli.
Minulle olisi kelvanut ehkä enemmänkin, mutta sitten hän retkahti huumeisiin, ei mitään pikkupössyttelyä vaan kovaa juttua. Toki yritin alkuun auttaa pois siitä sakista, mutta erinäisten asioiden takia hän katkaisi välit minuun, joskin olisin varmaan itsekin tehnyt sen.
Viimeisiksi sanoikseen vielä äksyili etten ollut hänen kanssaan minkään muun kuin seksin vuoksi - no kyllä, myös sen takia. Mutta kyllä seksihalut katosi aika nopeasti kun sain selville missä porukoissa alkoi liikkua.
Varmaan kiinnostavat juurikin sellaisia miehiä, jotka nimenomaan haluavat jonkun pompoteltavakseen. Tuollaisia ominaisuuksia on helppo käyttää hyväksi, varsinkin jos naisen itsetunto on huono. Vähätuloisuus ainoa poikkeus.