Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mulle hoitokoiria tai -koira (Hki)?

Hoitokoiraa vailla
11.11.2017 |

Täällä on nyt keskusteltu koirista, joten varmaan joku osaisi neuvoa minua. Olen elämääni tyytyväinen työssä käyvä 40v. lapseton sinkkunainen Helsingistä. Olen kasvanut maalla ja ollut paljon tekemisissä eläinten kanssa. Käyn edelleen ratsastamassa, mikä on ollut harrastukseni lapsuudestani asti. Lapsuudenperheessäni oli koira, kissoja, hamstereita ja akvaario. Omaa lemmikkiä en tahdo, koska työhöni kuuluu jonkin verran matkustamista ja matkustan myös lomilla paljon.

Olen yli kymmenen vuoden ajan hoitanut tarvittaessa ystävieni labradorinnoutajia, joita on ollut vuosien aikana yhteensä neljä. Hoidossani on ollut lattialle pissaava pentu, kuuro ja nivelrikkoinen vanhus sekä aikuisen iässä olevia tavanomaisia labbiksia. Toinen kyseisistä ystävistä on ammatiltaan pieneläintenhoitaja, joten olen oppinut häneltä lisää koirien hoidosta ja tarvittaessa saan häneltä neuvoja puhelimitse. Asun kerrostalossa aika ylhäällä, joten koiran täytyisi pystyä käyttämään hissiä.

Ongelmani on, että ystäväni tarvitsevat koirilleen hoitopaikkaa vain noin kolmesti vuodessa. Voisin ottaa koiran tai pari hoitoon hieman useamminkin. Mistä voisin löytää kivoja hoidokkeja? Eniten pelkään törmääväni koiranomistajiin, joilla ei ole ihan kaikki kunnossa ja yhteistyöstä tulee sen takia hankalaa. Vinkkejä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus lähikaupan ilmoitustaululle. Luulisi halukkaita löytyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla