Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laivalla kuuluisi tehdä?

Vierailija
11.11.2017 |

Jos ei ryyppää ei tuolla ole yhtään mitään. Pelikoneista ei ole mitään iloa, karaokeen pääsee ehkä kerran laulamaan jos sitäkään, bingo kestää vartin eikä siitä voita mitään, tax freessa on ihan samat tuotteet mitä kotonakin ja ne kaikki kaupat koluttu tunnissa. Mertakaan ei kauaa jaksa katsella ja kannella ei voi olla kun kaikki on röökillä koko ajan ettei raitista ilmaa saa tippaakaan (ja vituttaa kun tumpit lentää mereen kun niissä on muovia) kaikkialla haisee oksennus, sisustus on kotoisin jostain 80- luvulta, tietovisaan pääsee vain pari ihmistä ja nekin kestää ehkä 10min ja vihaan Siljan risteilyemäntää (aivan jäätäviä vitsejä joita kukaan ei edes ymmärrä) Buffettiki joka kerta pettymys kun kaikki ruuat aina jääkylmiä eikä sielläkään voi notkua kuin pari tuntia. Mitä hittoa sinne laivalle mennään tekemään, kotonaki voin nukkua paljon mukavammin -__- Piti mennä kun oli työpaikan risteily. En sano että ei ollut hauskaa mutta risteily kesti 24h ja halusin vaan pois. Pallomereenkö pitää mennä uimaan ens kerralla????? Ei tunnu kyllä "risteilyltä" tämmöne ollenkaan. Eikös risteilyllä kuuluis rentoutua eikä kettuuntua.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina87 kirjoitti:

Mä menetin neitsyyteni 17 vuotiaana risteilyllä yleisessä vessassa pytyn päällä ruotsalaiselle herrasmiehelle.

Annoin hänelle puhelinnumeroni, mutta hän ei koskaan soittanutkaan minulle.

Miksi olisi soittanut? Samanlaisia ilmaisia hu. ORIA löytyy sinut korvaamaan mistä vaan. Sinut oli jo korkattu ja saman tien unohdettu.

Vierailija
42/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikado kirjoitti:

laivalle mennään juomaan ja naimaan. Siinä on kaksi asia, mitkä laivamatkailijoita innostaa. Ite en voisi kuvitellakaan olevani laivalla selvinpäin, jos kyseessä on joku edestakainen 24h risteily. Päääasia itelle on, että löydän seuraa, saan keskustelua, ehkä tanssia ja sitten sopivassa välissä myös naintia.

Ja olet mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään juo ollenkaan, mutta mieheni juo ja haluaa joskus laivalla käydä, joten lähden mukaan jos hän haluaa. Ihan kivaa siellä on juomattakin, voi tutustua uusiin ihmisiin jos on vähän enemmän avoimempi kuin tuollainen opn kaltainen ruttuotsa. Mutta sitten taas olen muutenkin sellainen joka vain tykkää ollakkin, ei tarvitse aina olla mitään erikoisia aktiiviteettejä.

Vierailija
44/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljalla kun Tukholmaan mennään (yleensä vuosittain, kun käydään Åressa laskettelemassa) käydään saunomassa eli otetaan yksityissauna pariksi tunniksi. Syödään siinä Promenadella jossain ravintolassa tai siellä italialaisessa, siinä menee aina se muutama tunti. Ja sitten käydään hetki ihmettelemässä yökerhon showta ja petiin, kun seuraavana päivänä on 7h ajo. Paluumatkalla on taana se 7h ajo ja hetki shoppailua Stokisessa, joten yleensä syödään jossain, istutaan hetki Promenadella jossain ravintolassa ja nukkumaan.  Ehkä kerran istuttu siellä discossa kuuntelemassa karaokea. 

Vierailija
45/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kenen kanssa mennään.

yksi parhaista risteilyistä on ollut johon kuului hyvää ruokaa, hyvää seuraa henkevine keskusteluineen ja keskivertoa parempaa seksiä ( tässä tapauksessa ei sen oman puolison kanssa)

Vierailija
46/57 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla kehulla lähtee ne ylipainoiset yh-mammat hyttiin aina, jos haluaa.

Vierailija
47/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppaile se on parasta

Vierailija
48/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa, jos sulla on ollut niin kamalaa laivalla. Ehkä ei kannata enää mennä uudestaan.

Itse tykkään käydä laivalla perheeni kanssa. Käydään buffetissa ja syödään hyvin. Meillä on mukana 3,5 vuotias lapsi, joten alkoholia emme juo. Mies saattaa ehkä yhden lasillisen ottaa, useinmiten ei ollenkaan. Lapsen kanssa ollaan pallomeressä ja/tai leikkipaikalla. Tax freestä tosiaan ei kauheesti ostettavaa löydy, mutta esim. Victoria Secretin myymälästä sitäkin enemmän! :) Aivan ihania alusvaatteita! 

Nukumme hyvin, syömme paljon, vietämme aikaa perheenä... meillä on aina ollut mukavaa :) 

Miksi ei voisi ottaa yhtään alkoholia, jos mukana on lapsi?

Vierailija
49/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimaan

Vierailija
50/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi minkälaiset ihmiset ostaa kalliita hyttejä ruotsinlaivoilta? Vai annetaanko ne aina joillekin blogaajille, jotka sitten ihquttaa laivojen ihanuutta :)))

Minä, todella arvostan kivaa hyttiä. Isolla ikkunalla.

Minä myös otan aina vähän paremman hytin. En ole bloggailija enkä vloggailija, vaan ihan tavallinen toimistotyöntekijä ja omalla rahalla matkustan. En myöskään ihquta kenellekään.

Vierailija
51/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilla kehulla lähtee ne ylipainoiset yh-mammat hyttiin aina, jos haluaa.

Paitsi minä. Sori, ei se ihan noin mene.

Vierailija
52/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivailu on wt -juttuja.

Vierailija
53/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa mennä laivalle kun joku voi tyrkätä mut mereen😥

Vierailija
54/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien hommeleita nuo, hyh.

Vierailija
55/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ruoka varsinkin buffassa huonoa ja varsin kallista. Eikä se ala cartekaan paljoa houkuttele mutta sen nyt pystyy syömään.

Vierailija
56/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eron jälkeen viime kesänä ruotsinlaivalla yksin. En ole koskaan matkustellut yksin, ja ajattelin että se on semmoinen helppo ja turvallinen ensimmäinen matka itsekseen. Oli kyllä jäätävän tylsää, kun alkoholiakaan en juo eikä baarit kiinnosta. A la Carte olisi kiinnostanut, mutta ei sinnekään iljennyt yksin mennä istumaan, tuntui nololta, joten kävin buffassa syömässä keskinkertaista ruokaa. Jotain hajuvettä ja karkkeja ostin. Katselin merta kannelta. Pääosan ajasta istuin pitkästyneenä hytissäni, ja mietin miksi en ole kotona, jossa voisi vaikka pelata tietokoneella tai lukea.

Vierailija
57/57 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja esi-teinien kanssa risteilyt oli kivoja. Buffet, tax-free, pallomeri, kaikki. Itelle helppoa. Käytiin usein myös altaissa.