Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimivia keinoja kuorsauksen lopettamiseen

Vierailija
11.11.2017 |

Oletteko testannut millaisia keinoja? Enkä nyt halua "menkää eri huoneisiin" neuvoja, vaan ihan konkreettisia neuvoja mikä kuorsaukseen teillä on auttanut. Minusta eri huoneissa nukkuminen vain siirtää ongelmaa, ei ratkaise sitä.

Ei auta korvatulpat, kuuluu niistä läpi. Mitään suihkeita ei vielä olla ostettu, toimivatko ne lainkaan? Olen nähnyt myös jotakin kuorsauskiskoja, mutta niitä ei voi ottaa, kun mies tarvitsee hampaiden narskuttelua varten kiskot. Kuorsaa kaikissa asennoissa, kun kääntyy kyljelleen saattaa olla jopa muutaman minuutin hiljaista. Mies on jonossa lääkärille, mutta ajan saamisessa voi vielä kestää hyvän aikaa, joten siksi kysyn täältä.

Anteeksi jos teksti on sekavaa, takana on taas melko uneton yö, nyt mies kuorsaa kahta kauheammin kun on hiukan kipeänä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kuorsaava sika!

Vierailija
2/5 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt kyllä ajatellut, kiitos vain ykkönen :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se eri huoneissa nukkuminen ei onnistu tällaisessa tilanteessa, jossa kuorsaaja on menossa hakemaan apua lääkäriltä? Saisit itse nukkua rauhassa.

Vierailija
5/5 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin hankitte lääkäriltä ne kiskot. Samalla suojaavat narskuttelulta. Minun miehelläni loppui kuorsaus kuin seinään kiskoilla. Ja on päivisin virkeämpi