Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko tilata Aliexpressistä mitään nyt kun niillä on muka-alennusmyynti?

Vierailija
10.11.2017 |

Näkyy kokoajan 11/11 sale ja hirveät alennukset. Tosin hintatietoinen huomaa helposti että ne alennukset on todellisuudessa melko lähellä tavallisia hintoja, ja "normaali"hinnat taas on törkeän kalliita. Ne nostaa hintoja, laskee alennukset niiden perusteella ja myy tavaraa tavalliseen hintaan. Sama toistuu esimerkikis joka joulu.
Haluan siis tietää jos mammat aikoo tilata jotain bikineitä tms seksikkäitä alusvaatteita. Olen kilttimies ja olen handjobannut noille kuville koko illan. "Hintatietoinen" tarkoittaa sitä että olen aika PA ja näytönohjain hajosi pelikoneesta eikä ole varaa ostaa uutta. Siksi joudun viihdyttämään itseäni tällä tavalla. Jännikset ja alfat pääsee kuitenkin riisumaan teiltä noi ostamanne vaatteet mutta eihän sellainen koskaan tapahdu minulle ;(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään? Säälikää nyt edes. Jännikset ja alfat kaataa parhaillaan tuoppia baareissa mutta minä itken mennyttä näytönohjainta yksin kotona.

Vierailija
2/4 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten Durexin mainos tekee beauty&health-osastolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
4/4 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun näytönohjain toimii sittenkin! Olin vain ilmeisesti asentanut sen väärään PCI-paikkaan. Jee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme