Aiotko tilata Aliexpressistä mitään nyt kun niillä on muka-alennusmyynti?
Näkyy kokoajan 11/11 sale ja hirveät alennukset. Tosin hintatietoinen huomaa helposti että ne alennukset on todellisuudessa melko lähellä tavallisia hintoja, ja "normaali"hinnat taas on törkeän kalliita. Ne nostaa hintoja, laskee alennukset niiden perusteella ja myy tavaraa tavalliseen hintaan. Sama toistuu esimerkikis joka joulu.
Haluan siis tietää jos mammat aikoo tilata jotain bikineitä tms seksikkäitä alusvaatteita. Olen kilttimies ja olen handjobannut noille kuville koko illan. "Hintatietoinen" tarkoittaa sitä että olen aika PA ja näytönohjain hajosi pelikoneesta eikä ole varaa ostaa uutta. Siksi joudun viihdyttämään itseäni tällä tavalla. Jännikset ja alfat pääsee kuitenkin riisumaan teiltä noi ostamanne vaatteet mutta eihän sellainen koskaan tapahdu minulle ;(
Kommentit (4)
Mitä muuten Durexin mainos tekee beauty&health-osastolla?
Eikun näytönohjain toimii sittenkin! Olin vain ilmeisesti asentanut sen väärään PCI-paikkaan. Jee!
Ketään? Säälikää nyt edes. Jännikset ja alfat kaataa parhaillaan tuoppia baareissa mutta minä itken mennyttä näytönohjainta yksin kotona.