Rakastan miestäni valtavasti, mutta en halua häntä seksuaalisesti
Minulla on loistava mies ja tiedän, että saan olla erittäin onnellinen, koska minulla on hänet. Hän on hauska, fiksu komea ja hyvä sängyssä, mutta en halua häntä seksuaalisesti. Sängyssä en koskaan ajattele itseäni hänen kanssaan vaan uppoudun omiin fantasioihini. Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta enkä muista koska olisin viimeksi himoinnut miestäni. Ero on käynyt mielessä, mutta se tuntuu tyhmältä, koska mies on muuten kuin unelma. Onko kenelläkään samaa tilannetta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehkäisyä käytät?
Kondomia
ap
Hyi naiset laskelmoitte vaan itsenne naimisiin.
Ihan normaalia. Naiset sanovat kauniissa juhlapuheissaan, että miehestä tulee haluuttava ja komea jne. kunhan he rakastuvat häneen, mutta totuus on toinen. Mikä siinä onkin, että naisten täytyy aina yrittää kieltää totuus ja esittää parempaa kuin ovatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Naiset sanovat kauniissa juhlapuheissaan, että miehestä tulee haluuttava ja komea jne. kunhan he rakastuvat häneen, mutta totuus on toinen. Mikä siinä onkin, että naisten täytyy aina yrittää kieltää totuus ja esittää parempaa kuin ovatkaan?
Minä pidän miestäni erittäin komeana ja hän on sitä objektiivisestikin. Hän on pitkä, tumma ja ne jykevät leukaperätkin löytyy. Hän on niin ulkonäöllisesti kuin henkisestikin unelmieni mies, joten en ymmärrä miksi en halua häntä.
Joskus ajattelen, että olen hieman aseksuaalinen. Olin kerran hänestä noin puoli vuotta erossa työjuttujen takia enkä tainnut pitää "omaa kivaa" kuin kerran koko aikana. Seksi tuntuu hyvältä, mutta pärjään kyllä ilmankin.
ap
Kyllä se rakkauskin siitä loppuu. Kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se rakkauskin siitä loppuu. Kokemuksella.
Miten pitkä aika siitä seksuaalisen vetovoiman katoamisesta rakkauden loppumiseen meni?
Meillä on muuten aina tosi kivaa. Tykkään halia miestäni ja köllötellä yhdessä. Voisin käytännössä elää hänen halimisellaan. Miksi en siis halua häntä?
ap
Ihan niinku olisin itse kirjoittanut! Täälä ihan sama tilanne. Tietynlainen kemia puuttuu sängyssä. Tilanne on aina ollut näin. Tapasimme hyvin nuorina, 20v ja luulin että tälläistä seksuaalielämän kuuluukin olla. Ettei sitä niin vaan toista haluta vaan seksiä on koska se kuuluu parisuhteeseen. Nyt siis olemme yli 30v. Sitten jotain tapahtui. Tapasin toisen miehen joka veti jalat alta. Ihan mieletöntä haluta jotain ihmistä näin paljon. Olemme kerran tämän miehen kanssa halanneet ja silloin tuntui siltä niinkuin hanat olis auennut ja tulivuori sisällä alkanut purkautumaan! Nyt ymmärrän niiden harlekiineissa kirjoitetun ja kuvatun kiihkon. Luulin että sellaista ei ole olemassakaan. Tämän toisen miehen katse saa jo pikkarit ihan likomäräksi. Luoja mitä tapahtuis jos pääsisin hänen kanssaan sänkyyn! Olen myös seksuaalisuuden osalta löytänyt itsestäni aivan uusia puolia. Esim ennen en voinut todellakaan ottaa suihin, ajatuksenakin ällötti tai kokeilla peppuseksiä mutta tämän toisen miehen kanssa!, voisin tehdä vaikka mitä! Eikä todellakaan mikään asia seksissä ällöttäisi jos hänen kanssaan pääsisin sänkyyn! Voisin vaikka rukoilla että saisin ottaa suihin tältä toiselta mieheltä mutta...
Nyt siis vasta koen seksuaalista halua, mutta toiseen mieheen
Tämä asia pitää vaan hyväksyä vaikka harmittaa etten ikinä elämässäni pääse toteuttamaan fantasioitani ja tätä seksuaalista kiihkoa. Onnellinen on se joka pääsee... Ero ei tule kysymykseenkään koska meillä on pieniä lapsia.. En aijo rikkoa perhettäni..
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku olisin itse kirjoittanut! Täälä ihan sama tilanne. Tietynlainen kemia puuttuu sängyssä. Tilanne on aina ollut näin. Tapasimme hyvin nuorina, 20v ja luulin että tälläistä seksuaalielämän kuuluukin olla. Ettei sitä niin vaan toista haluta vaan seksiä on koska se kuuluu parisuhteeseen. Nyt siis olemme yli 30v. Sitten jotain tapahtui. Tapasin toisen miehen joka veti jalat alta. Ihan mieletöntä haluta jotain ihmistä näin paljon. Olemme kerran tämän miehen kanssa halanneet ja silloin tuntui siltä niinkuin hanat olis auennut ja tulivuori sisällä alkanut purkautumaan! Nyt ymmärrän niiden harlekiineissa kirjoitetun ja kuvatun kiihkon. Luulin että sellaista ei ole olemassakaan. Tämän toisen miehen katse saa jo pikkarit ihan likomäräksi. Luoja mitä tapahtuis jos pääsisin hänen kanssaan sänkyyn! Olen myös seksuaalisuuden osalta löytänyt itsestäni aivan uusia puolia. Esim ennen en voinut todellakaan ottaa suihin, ajatuksenakin ällötti tai kokeilla peppuseksiä mutta tämän toisen miehen kanssa!, voisin tehdä vaikka mitä! Eikä todellakaan mikään asia seksissä ällöttäisi jos hänen kanssaan pääsisin sänkyyn! Voisin vaikka rukoilla että saisin ottaa suihin tältä toiselta mieheltä mutta...
Tämä asia pitää vaan hyväksyä vaikka harmittaa etten ikinä elämässäni pääse toteuttamaan fantasioitani ja tätä seksuaalista kiihkoa. Onnellinen on se joka pääsee... Ero ei tule kysymykseenkään koska meillä on pieniä lapsia.. En aijo rikkoa perhettäni..
Ihan hirveetä kuulla että luulit avioliiton olevan tuota:)! Eli möit itseäsi.
Nämä naiset tyypillisiä sellaisia yksinkertaisia jotka jopa peräti vieläpä saavat vaan jonkun miehen. Saavat.
Eivät raukat itse tiedä edes ...
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset tyypillisiä sellaisia yksinkertaisia jotka jopa peräti vieläpä saavat vaan jonkun miehen. Saavat.
Eivät raukat itse tiedä edes ...
No kerro nyt loppuun, kun kerran aloititkin. Vai etkö osaa tehdä ymmärrettäviä lauseita?
Ensinnäkin: voi tsiisus mitä kommentteja.
Tiedän tasan mitä koet, sillä olen itse samassa tilanteessa. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä pian 20 vuotta, ja ihan kaikki muu toimii, paitsi seksi. Alussa sekin toimi jotenkin, vaikken koskaan ole häntä halunnutkaan. Nykyään seksiä on tosi vähän, kun jotenkin vain kaikki muu on vain aina mukavampaa. Tiedän, että mies haluaisi minua, mutta on jollain tasolla myös tyytyväinen tähän syvään kumppanuuteenkin.
Itsekin olen pohtinut omaa aseksuaalisuuttani. Minun ei tee mieli seksiä koskaan. Voisin helposti elää täysin ilman. Olen kuitenkin tuntenut seksuaalista halua toisiin ihmisiin, ehkä joskus aikoinaan myös mieheeni. Olenkin yrittänyt piristää meidän seksiä (omalta osaltani) fantasioimalla muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä kuulla että luulit avioliiton olevan tuota:)! Eli möit itseäsi.
Väärin! Emme ole naimisissa! 😝
Mulla toisin päin: en enää rakasta, mutta pidän häntä seksin takia. Enpä tiedä AP, kummalla meistä on se pahempi ongelma....
Moni valitsee kumppanikseen ja puolisokseen sen tutun ja turvallisen. Tähän mieheen (tai vaimoon) koettu rakkaus on enemmän sitä kaveruutta, kumppanuutta.
Harva kokee sellaista Harlekiini-kirjojen rakastumista, jossa todellakin himoitsee sitä toista ihmistä joka tavalla. Tämmöinen rakastuminen on aivan mahtavaa ja uskomatonta, mutta intohimo hiipuu pian eikä tälläiselle häilyvälle ja äärimmäiselle tunteelle voi rakentaa yhteiselämää. Ei se onnistuu, päättyy vaan tragediaan. Been there, done that and got the scars to prove it...
Jos teillä kuitenkin seksiä on ja siitä jotenkin nautitkin fantasioiden avulla, ei tilanne niin kauhean paha ole.
Ensin vaimo ei halua miestään.
Sitten itketään kun mies alkaa katsella muita naisia.
M
Vierailija kirjoitti:
Kannataisiko puhua miehesi kanssa tilanteesta jos et kerta halua rikkoa perhettä. Toki lapsikin aistii jos vanhempien parisuhde ei ole kunnossa. Minkä ikäisiä lapset? Voitte keksiä yllättävänkin ratkaisun suhteeseenne.
Se on yleistä, että nainen fantasioi toisesta miehestä sängyssä. Milloin kukakin. Silti voi olla rakkautta. Fantasiointi kiihottaa, mutta ei ole totta.
On