KIIRE!!! Olenko uudelleen raskaana vai johtuvatko nämä edellisestä raskaudesta??
Siis kun sain keskenmenos 6viikkoa sitten (minun olisi pitänyt olla silloin rv22, mutta sikiöä tutkiva lääkäri lausunnossaan sanoi että sikiö vastasi rv17) Siis ongelmani on se kun huomasin tisseistäni tulevan maitoa vähän ja ruoka-aine " himojakin" vielä tuntuu jonkin verran olevan. Eli siis onko nämä " oireet" vielä peräisin edellisestä raskaudesta ja kuinka kauvan voi siitä vielä johtua tälläisiä?
Kiitos kovasti vastanneille!!!
Kommentit (4)
ja ihan samat viikotkin oli kyseessä...
Ite sain sillon sen keskenmenon jälkeen kaks sellasta pientä tabua joiden piti ehkästä maidon kehittyminen ja erittyminen ja niin kävikin.
Mulla ei enää 6viikon pääst ollu raskaushormonia veressä, vaan menkat alko neljä viikkoo tosta keskenmenosta..
Itse koin km:n lokakuussa ja vieläkään ei olla uudestaan raskaana, lapsettomuudesta kun kärsitään ja lapsia tekemällä tehdään...
bd
Vierailija:
Oletteko te sitten yrittämässä uutta raskautta?
Tee testi heti kun pääset ostamaan sellaisen. Minulla itselläni on tullut maitoa rinnoista vaikken ole ollut raskaanakaan. Ja edellisestä loppuneesta imetyksestä taisi tuolloin olla jo pari vuotta...
noin pitkällä olleen raskauden jälkeen. Kun itselläkin oli monta viikkoa hormonit koholla ekstran jälkeen sekä myös keskenmenon jälkeen. Tosi ikävä tapahtuma sulla ollut, toivotaan uutta raskautta. Mitään viikkomääriä en osaa valitettavasti sanoa, että kuinka kauan...