Pikkujouluviikonloppuina on tussua tarjolla
Noniin taas on se aika kun pääsee kairaamaan muutaman viikonlopun varattuja rouvia. On nääs pikkujoulujen aika ja loppuillasta humalaiset naiset antautuvat viettiensä vietäväksi.
Oma aviomies nukkuu kotona kun rouva saa kullia ennen kotiin lähtöä. Ajatus on niin kiihottava
Kommentit (30)
ei kirjoitti:
vitun sika! Likainen kusipääsika!
Hiljaa! Mies otta naisen kuin naisen jos pillua on tarjolla. Se on luonnon laki. Tussukat vain paljaaksi ja muna sisään. Ei sitä tartte hävetä ja katua.
Olen joskus vuosia sitten lähtenyt pikkujouluista niin että sain mahdollisuuden tarjoilla yhdelle yrityksen rouvalle suuseksiä. Ja setin jälkeen hänen siippa soitti, että odottaa parkkipaikalla - kun rouva vielä keräili itseään orgaminsa jäljiltä. Oli huikea katsella ikkunasta kun auto poistui ja ajattelin että tuossa penkillä istuu toisen vaimo vielä pillu märkänä orgasmin jälkifiilikisissä
oletteko perjantaina liikkeellä, pitääpä tuikata pesään jos näkyy teitä
Sinkkumiehenä käytän kyllä tilaisuuteni hyväksi pikkujouluaikaan. Porukkaa paljon liikkeellä rennolla otteella.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä käytän kyllä tilaisuuteni hyväksi pikkujouluaikaan. Porukkaa paljon liikkeellä rennolla otteella.
Samoin ja valinnanvaraa paljon. Varatutkin jotenkin helpompia pikkujouluaikaan
Totta! Viikko sitten painoin perjantaina yli 50-vuotiasta (sormus nimettömässä) ja lauantaina parikymppistä sinkkuopiskelijaa eli keskivertoa viikonloppua parempi saldo. Tänään ja huomenna taas mennään.
M30
Minulla on pikkujoulusuhde työpaikan varattuun naiseen. 15 vuoden aikana ollaan touhuttu kaikilla työpaikan pikkujoulujen jatkoilla. Varmaan tänäkin vuonna.
Hyvä että teitä on liikkeellä että saadaan me naiset hupia elämään. Siitä en kyllä pidä että tämä käännetään sellaiseksi, että miehet jotenkin jallittaa kännisiä naisia ja nussivat heitä melkein vastoin tahtoa. Sellaiset miehet tuntuu ikäviltä enkä edes aina anna vaikka panettaisi, jos sellaisiin törmään. Kiva että olette sen munanne kanssa liikkeellä pikkujouluaikaan, mutta kunnioitusta naisia kohtaan kiitos.
Yhteisymmärryksessä, toista ihmistä kunnioittaen. Näillä spekseillä liikkeellä. Myös pikkujouluhumussa. Minusta se on mukavaa että ihmiset löytävät toisensa ja hetken matkan verran nauttivat toisistaan.
Mä haluaisin yhdeltä hottismieheltä seksiä ihan mihin vuodenaikaan vain ja keskellä päivää selvinpäin. Eikö se onnistu miehille, tarvitsevatko he välttämättä teemapäivän ja alkoholia?
T. Varattu nainen
Normimiehen mahiksen nousee kun juhlijoiden määrä kasvaa ja sukupuolijakauma on tasan. Nomaalisti esim. laivalla ja yökerhoissa jakauma 80/20, saa olla varsinainen pelimies jos sieltä seuraa löytää.
Puristelen lihaksikkaita käsivarsia ja hipaisen etumusta ja sitten puristan uudelleen kevyesti ja jos varustus on riittävä kuiskaan korvaan että haluan sen suuhuni nyt heti. Kokemuksesta varmaan noin 80 % näistä lähtee mun kanssa heti panemaan ja nä on kaikki olleet seksikkäitä pahiksia.
Eräskin tyyppi oli pikkujoulua juhlimassa tyttöystävänsä kanssa samassa baarissa ja me oltiin tunti pois panemassa ja tultiin takas. Mä iskin vielä uuden miehen ja tän toisen tyttöystävä ei tajunnut mitään. Kyllä me mimmitkin käytetään miehiä hyväkseen.
Hyvää pikkujoulua kaikille
N30
Vierailija kirjoitti:
Puristelen lihaksikkaita käsivarsia ja hipaisen etumusta ja sitten puristan uudelleen kevyesti ja jos varustus on riittävä kuiskaan korvaan että haluan sen suuhuni nyt heti. Kokemuksesta varmaan noin 80 % näistä lähtee mun kanssa heti panemaan ja nä on kaikki olleet seksikkäitä pahiksia.
Eräskin tyyppi oli pikkujoulua juhlimassa tyttöystävänsä kanssa samassa baarissa ja me oltiin tunti pois panemassa ja tultiin takas. Mä iskin vielä uuden miehen ja tän toisen tyttöystävä ei tajunnut mitään. Kyllä me mimmitkin käytetään miehiä hyväkseen.
N30
Tykkää c”,
mistä te naiset niitä/meitä miehiä nappaatte, keskustan rafloistako?
Eilen panin pikkujoulunaista joka oli eksynyt muusta ryhmästä loppuillasta. Oli melkoisesti humalassa ja muuten ei varmaan perheenäitinä olisi antanut. Uskon että nyt on melkoinen morkkis ja saattaa olla että jää jopa kiinni kun sen sukkahousut jäi mun vessaan ja spermaroiskeita oli ainakin mustan mekon rinnuksilla ja pylly ihan tahmea kun ei käynyt lähtiessään edes suihkussa
Perjantaina panin pikkujoulujen jatkoilla 36vuotiasta rouvaa. Rouva sanoi aluksi, että on varattu ja ei mitään puuhaile vieraiden kanssa. Vähän aikaa kun lämmiteli, niin oli pakko saada munaa sisään ja mitään kumia ei edes kysynyt.
Kotona aviomiehellä voi olla seuraavana pv liukkaat vuorossa tai 9kk päästä ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina panin pikkujoulujen jatkoilla 36vuotiasta rouvaa. Rouva sanoi aluksi, että on varattu ja ei mitään puuhaile vieraiden kanssa. Vähän aikaa kun lämmiteli, niin oli pakko saada munaa sisään ja mitään kumia ei edes kysynyt.
Kotona aviomiehellä voi olla seuraavana pv liukkaat vuorossa tai 9kk päästä ylläri.
Typeryyden huippu tällaista pitää jonain voittona. Klamydia on todella yleinen ja se 9 kk:n päästä tuleva yllätys voi tulla ihan sinullekin. Irtoseksi voi olla hauskaa mutta en tajua tuota että innoissaan jätetään ehkäisy.
Minulle jäivät työkaverin rintaliivit. Mitähän selittää rouva kotona?
Vierailija kirjoitti:
N30
Kaltaisesi etumuksen hiplaajat/puristelijat ovat juuri niitä parhaita panoja, jotka ilmaisevat asiansa selkeästi. Mainittakoon, että varustuksen todellinen koko ilmenee vasta pienen kähminnän jälkeen.
Aijai. Eilen tuli tuupattua tyttöporukalla juhlimaan lähtenyttä naikkosta. Aluksi pisti hanttiin mutta vähän ku lämmitteli niin antoihan se. Oli kuulemma mennyt kesällä vasta naimisiin ja ekaa kertaa ulkona esikoisensa syntymän jälkeen. Taas yksi sulka hattuun.