Olen voodoo papitar, kenet haluatte "neulatyynyksi"?
Ketä neuloillani vähän neuloisin ja mistä kohtaa?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jaloista
1
Otan tästä kunnon ison ruosteisen neulan käteeni ja nyt piikitän... skriik skriiik
Kaikki jotka tuolla liikenteessä roikkuu pe****s kiinni! Pistele oikein isolla terävällä neulalla vasempaan kainloon. Ja täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka tuolla liikenteessä roikkuu pe****s kiinni! Pistele oikein isolla terävällä neulalla vasempaan kainloon. Ja täysillä.
Asia selvä... Nyt lähtee... kunnon vimmalla... skriik skriiik. Ihan silpuksi meinaa nukke mennä.
Kaikki palstalla trollaavat mielipuolet ja ylilautajonnet, kiitos
Kuka sinut pikku pölvänän muka joksikin "papittareksi" on vihkinyt?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstalla trollaavat mielipuolet ja ylilautajonnet, kiitos
Klunks! Tota, en mä viitti oikeen tuohon ruveta, nyt pistit pahan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinut pikku pölvänän muka joksikin "papittareksi" on vihkinyt?
Haitilainen ylipapitar Yolanda.
Hehheh, miten olis pettäjä-xää vähän sinne katkarapuun terapeuttista skriik skriik -hoitoa, kiitos paljon. Ei haittaa, jos menee enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua pistä kovasti jalkaan.
Odota, käyn hakemassa kirveen ja hakkaan nuken jalan irti.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, miten olis pettäjä-xää vähän sinne katkarapuun terapeuttista skriik skriik -hoitoa, kiitos paljon. Ei haittaa, jos menee enemmänkin.
Täytyy katsoa jos löytyy tarpeeksi pieniä neuloja, mutta eiköhän joo löydy jostain.
voodoo hoodoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy katsoa jos löytyy tarpeeksi pieniä neuloja, mutta eiköhän joo löydy jostain.
Aah, kiitos. Itseasiassa, olisko saksia vaikka? Kirves kuulosti kanssa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
voodoo hoodoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko noin pieneen isoa kalustoa käyttää.... miten olisi vaikka jos hampaillani repisin sen pienen "näppylän" irti?
voodoo hoodoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voodoo hoodoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko noin pieneen isoa kalustoa käyttää.... miten olisi vaikka jos hampaillani repisin sen pienen "näppylän" irti?
Hyvä idea. 😂
Oletko kauan harrastanut voodoota? Onko sulla kotizombi?
mun eksä joka asuu amerikassa minnesodassa. Sais päästää vaikka päiviltä kun stalkkasi ja piti pelossa vuoden enkä silloin nuorena tyttönä tajunnut kuinka kaikkiin ei voi luottaa.
Ainakin opin...mut harmitettavalla tavalla.
Sinäpä se et taida oikeasti tietää santeriasta mitään.
Mun työ"kaverin"