Ennustan korteista
Kommentit (28)
Mitä minulle tapahtuu lähiaikoina?
Millaista elämäni on 1vuoden sisään.
No joko alat pikkuhiljaa vastailemaan vai menitkö kakalla käymään?
Näissä menee hetki joten malttakaa.
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä? Ja palaako eräs ihminen elämääni?
Olet jotenkin tunneperäisesti liikkeellä joka tekee sinusta epävakaan, teet kuitenkin kovasti töitä jotta saisit pidettyä elämäsi ja varallisuutesi tasapainossa. Tilanteeseesi liittyy joku kolmas osapuoli, miespuolinen joka haluaa sinulle pahaa. Älä kuuntele hänen neuvojaan. Tilanteesi on tasaantumassa, tulet todennäköisesti saamaan töitä/rahaa.
1. Työkuviot?
2. Rakkauselämä?
3. Rahatilanne seuraavan vuoden aikana?
Kääntyykö huono onneni koskaan? Kannattaako jatkaa kun nyt ei näy olevan ainakaan käännettä?
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä saan ja milloin?
Sinulla on sekava menneisyys joka vaikuttaa sinuun yhä. Olet saavuttanut tilanteen jossa sinun on pakko tehdä vaikea valinta, mutta sinua onnestaa jos teet sen rohkeasti.
Haasteenasi on epämiellyttävä henkilö, joko sinä itse tai joku muu joka estää sinua. Ystävät/perheesi eivät tule tulemaan sinua valinnassasi. Selviät hyvin kun pidät mielesi vakaana.
Näetkö tulenko muuttamaan ja eroamaan miehestäni.
Mistä korteista? Visa vai Mastercard vai Amex?
Tulenko koskaan löytämään miestä itselleni?
Oliko ulkomailla tapaamani mies kiinnostunut minusta ja mitä tapahtuu, kun menen takaisin samaan paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Luvassa on unelmien toteutuminen mikäli etenet päättäväisesti, liittyy jotenkin miesten maailmassa pärjäämiseen, mitä se sinulle tarkoittaakaan. Nurkan takana väijyy negatiivisuus joka vetää sinut takaisin vanhoihin ummehtuneisiin kuvioihin jos et varo. Läheisiin liittyviä huolia. Kannattaa tehdä rohkeuta valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luvassa on unelmien toteutuminen mikäli etenet päättäväisesti, liittyy jotenkin miesten maailmassa pärjäämiseen, mitä se sinulle tarkoittaakaan. Nurkan takana väijyy negatiivisuus joka vetää sinut takaisin vanhoihin ummehtuneisiin kuvioihin jos et varo. Läheisiin liittyviä huolia. Kannattaa tehdä rohkeuta valintoja.
kiitos! Yllättävän kohdilleen meni kyllä.
Onko molemmilla miehellä tuntieta kohtaani ?
Saanko töitä? Ja palaako eräs ihminen elämääni?