Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lämpöasteita on 3-4, onko hassua käyttää toppatakkia?

Vierailija
10.11.2017 |

Ei mitään supermuhkeaa, muttei kevyttoppistakaan, vaan jotain siltä väliltä. Mutta siis selkeästi talvitakkia, joka ulottuu puoleenväliin reittä, karvareunuksinen huppu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos on kylmä. Pelkkä mittarilukema ei kerro koko totuutta.

Vierailija
2/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin mittarilukeman sääennustuksesta paikasta, jonne olen menossa viikonlopuksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu. Käytät sitä mikä on sulle mukava ja miellyttää omaa silmääsi. Mitä merkitystä sillä on, mitä muut siitä ehkä ajattelevat? Luultavasti eivät muuten mitään, jos omaavat elämän.

Vierailija
4/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin toppatakkia jos pitää seisoskella paikoillaan noissa asteissa. Plus jos vielä tuulee, niin kylmältä tuntuu.

Vierailija
5/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin toppatakkia jos pitää seisoskella paikoillaan noissa asteissa. Plus jos vielä tuulee, niin kylmältä tuntuu.

Luuletko että ap on menossa jonnekin varuskuntaan vartiomieheksi? 

On hassua.

Vierailija
6/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten Saksassa, lämmintä +19. Todella monilla toppatakki. Toki monilla ihN muutkin vaatteet.

Vierailija
7/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Tosissaanko mietit mitä muut miettii siitä kuinka lämpimästi pukeudut? Sinä laitat päälle juuri sen verran ja sellaisia vaatteita kun sinusta itseltä tuntuu hyvältä. Itse kyllä laitan talvitakin, pipon ja hanskat päälle juuri niin kauan kuin minusta ulkona on kylmä.

Vierailija
8/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mä olen käyttänyt kevytuntuvatoppista koko vuoden, heinäkuussakin. En aio palella enää hetkeäkään tässä maassa ollessani. Äsken oli 8,5 lämmintä ja tuolla samaisella pärjäsi oikein hyvin kun oli neule alla. Kesäkuiset kelit!

Vierailija
9/9 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin jo talvitakki. Täällä oli edellisellä viikolla lunta ja jopa 15 astetta pakkasta, silloin päätin että talvi tuli ja nakkasin välikausitakit piiloon. Tuulisella ilmalla varsinkaan ei oo edes liikaa se paksumpi takki vaikka olisikin lämpöasteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan