Kenelläkään puolapuita kotona?
Jo pidempään on pyörinyt päässä ajatus puolapuiden hankkimisesta kotiin. Onko kenelläkään kokemuksia, mistä kannattaisi tilata? Tulisi siis ihan aikuiselle, haluaisin lattiasta kattoon ulottuvat.
Kommentit (3)
En tiedä tilaussuunnasta, mutta eiköhän tuo selviä kun googletat. Isän setä asui 80-luvulla vuokralla vanhalla kansakoululla, joka oli tehty joskus -20 luvulla kun kiertokoululaitos loppui, ja se koulu oli Savon umpikorvessa. Kunta päätti myydä sen korpikoulun 90-luvulla pois, metsästysseura osti sen eikä niitä sisustus kiinnostanut. Faija auttoi tyhjennyksessä ja sai melkoisen määrän wanhaa tavaraa, mm. puolapuut, mutta ei sitten saanut laitettua niitä seinälle. Mä löysin ne faijan kuoleman jälkeen, kun tyhjennettiin mökkiä myyntiä varten ja toin meille kotiin takkahuoneen seinälle. Takkahuonetta käytetään meillä kuntoiluhuoneena. Tykkään, hyvä venytellä kun saa niistä tukea.
Ensinnäkin tämä ei ole vitsi. Mulla on varastossa puolapuun niitä pyöreitä puita iso kasa. Oon tehny niistä jalat yhteen pöytään. Inventoin ne yhdestä roskalavasta Tampereen suunnalta...