Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kissasi päivä on alkanut?

Vierailija
10.11.2017 |

Täällä kaksi kehrääjä hurisee peiton alla. Vain hännät pilkottavat esiin. Aikovat taas vaania aamun valjetessa lintuja ikkunan takaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nukkumaanhan nuo painattelivat kumpikin äsken. Päivä alkaa sitten illemmalla. :)

Vierailija
2/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragdolpoika söi juuri liha-aterian  ja paineli nukkumaan makuuhuoneen sängylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävelsi sinfonian ja kirjoitti kaksi romaania. Siitä se päivä lähtee.

Vierailija
4/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köllötteli masuni päällä ennen kun nousin sängystä. Nyt näkyy nukkuvan sohvalla.

Vierailija
5/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin. Kehrää pentu tuossa. Sain sen taksikuskilta ruotsalaisuuden päivän kunniaksi ihan yllättäen.

Vierailija
6/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittivat päivänsä joskus 3-4 aikaan yöllä perinteisesti. Tulivat herättämään mieheni, koska tietävät tämän heräävän helpoiten. Mies päästi molemmat ulos. Kuudelta meillä ihmisillä oikea herätys, ja silloin kissat tulivat takaisin sisälle syömään aamiaisen. Toinen meni sitten yläkertaan nukkumaan, toinen takaisin ulos.

Vierailija
7/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä. Cool katti, pyytää ruokaa ja kehrää kuin kotonaan.

Vierailija
8/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tyytyväisesti kehrää, ja aamusta heti tuli nuuhkuttelemaan hiuksia (tykkää tunkea päänsä hiusten sisään ja leipoa, vähänkuin pentukissa hakee äidiltään maitoa). Tullut 12-viikkoisena meille, mutta silti tekee tuota, mutta vain minun hiuksiin. 

Toisella taas ollut vähän levoton yö, mourunnut ja oksentanut yöllä kerran nesteet pihalle. Nyt aamulla toistamiseen, kaksi oksennusta tullut ja tällä hetkellä keräilee voimia jossain omassa turvassa. Itse epäilen, että kissa kärsii närästyksestä, joka ilmenee jos vatsa on liian tyhjänä. Tai sitten käynyt yöllä ahmimassa kuivanappuloita, minkä takia on saattanut tulla vatsavaivoja. 

Vierailija
9/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tyytyväisesti kehrää, ja aamusta heti tuli nuuhkuttelemaan hiuksia (tykkää tunkea päänsä hiusten sisään ja leipoa, vähänkuin pentukissa hakee äidiltään maitoa). Tullut 12-viikkoisena meille, mutta silti tekee tuota, mutta vain minun hiuksiin. 

Toisella taas ollut vähän levoton yö, mourunnut ja oksentanut yöllä kerran nesteet pihalle. Nyt aamulla toistamiseen, kaksi oksennusta tullut ja tällä hetkellä keräilee voimia jossain omassa turvassa. Itse epäilen, että kissa kärsii närästyksestä, joka ilmenee jos vatsa on liian tyhjänä. Tai sitten käynyt yöllä ahmimassa kuivanappuloita, minkä takia on saattanut tulla vatsavaivoja. 

Olisiko mitään viedä oksenteleva katti lääkäriin? 

Vierailija
10/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kävelemään päälleni, että herääpäs antamaan aamupalaa. Nyt sitten tyytyväisenä istuu ikkunalla viikset väristen, kun naakkaparvi lentelee ärsyttävästi.

Vierailija
11/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mitään viedä oksenteleva katti lääkäriin? 

En lähde yhen aamun/yön oksentelujen takia lääkäriin. On monia asioita, minkä takia saattaa kissallekin iskeä huono olo, esimerkiksi juurikin se närästys, taikka ruuan ahmiminen. Kissat myös puhdistaa suolistoaan syöden kissaruohoa, ja yleensä sen jälkeen oksentaa. Pelkkä oksentaminen ei siis saa minua säikähtämään.

Jos kissa olisi koko päivän apaattinen, ei maistuisi ruoka, ei haluaisi leikkiä tai välttelisi, niin sitten alkaisin huolestumaan. Vielä ei ole se hetki. 

Vierailija
12/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyvää kauhea ikävä

Vierailija
13/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä tuli herättämään niin kuin aina ja päästin ulos. Seitsemältä tuli takaisin, söi vatsan täyteen ja kömpi nukkumaan.

Vierailija
14/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani kotiutui aamulla kahden jälkeen (minulla on ovella kissankello), kävi ruokakipolla syömässä ja hyppäsi sen jälkeen viereeni nukkumaan. Herätyskellon soidessa kissa nukkui sängyssä peittoni päällä poikittain ja minä peiton alla sängyn reunan päällä. Tein aamutoimeni ja ennen töihinlähtöäni kurkkasin mitä kissalle kuuluu, hän nukkui liki entisessä paikassa mutta oli kääriytynyt kippuraan kun lämmitys oli hävinnyt viereltä.

Vierailija
15/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti aamulla kuten tavallista puskemalla kasvojani. Leikittiin aamuleikki itse tekemäni hiiren kanssa joka on rakkain lelu. Tähän sekä iltaleikkiin vaatii minut mukaan.

Kävi syömässä ja pissalla. Nyt makoilee ikkunan edessä lämpöpatterin päällä ja katselee ulos.

Jää nukkumaan kun lähden.

Hän on täysmusta puolivillinä kiinni otettu kissakotiin. Arviolta 6-vuotias kolli, kovia kokenut. Leikattu, sirutettu ja rokotettu. Ollut minulla nyt kolmisen kuukautta ja kesyyntynyt ja kiintynyt minuun hurjasti <3. Ei pääse ulos koska tausta villikissana. Ajan kuluessa opetellaan valjaisiin jospa se onnistuisi. Rakastan sitä yli kaiken <3.

Vierailija
16/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 6 aamulla hyppäsi päälleni (nukun selälläni) kuten joka aamu ja sanoi ”miu” vienosti korvaan. Nousin ja päästin kissan ulos, siellä on edelleen. Kun kotiutuu, annan ruuan ja poika menee sohvalle nukkumaan päikkärit.

Vierailija
17/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi mukavasti, Typy heräsi sänkyni jalkopäästä samaan aikaan kuin minäkin. Kipitti keittiöön kanssani ja söi vanhaan malliin Latzin pussiruokaa samalla kun minä söin oman aamupalani. Aamutoimieni aikana, syötyään, kulki ympäriinsä ja naukui. Asettui sängylle lepäämään ja varmasti nukkuu siellä nyt, kun itse olen jo töissä.

Perusaamu Typyn kanssa.